Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 26 Μαρτίου 2019

Εγκαινιάζεται η ακτοπλοϊκή σύνδεση Τσεσμέ – Λαυρίου: Πόσο θα διαρκεί το ταξίδι - NEW ROPAX SHIPPING LINE WILL CONNECT LAVRION PORT WITH TSESME.

......με την ευχή μας να ευοδοθεί η καινούργια προσπάθεια, λένε ότι θα προτιμηθεί η Ευρωπαϊκή σημαία, ( βλέπε Μάλτα ?? ).  Απ' ότι καταλαβαίνουμε θα πρέπει να  έχουν και Ελληνικό πλήρωμα,
( ασχέτως της έδρας της εταιρείας ) καθ ότι το φόρτωμα της νταλίκας δεν είναι και το ευκολότερο, ιδιαίτερα, για την συχνότητα των ταξειδίων που αναφέρουν. Κατά την άποψη μας, τα δρομολόγια δεν θα μπορέσουν να βγουν, όχι λόγω ταχύτητος του πλοίου, αλλά λόγω διατυπώσεων. Γιατί στα χερσαία σύνορα έχουν τέτοια καθυστέρηση και στο Λαύριο θα πάνε πιο γρήγορα? Είδωμεν.
Το πλοίο δεν το ανακοίνωσαν ακόμα,  και δεν θα είναι έκπληξη αν η όλη επιχείρηση είναι Ελληνικών συμφερόντων, άρα όλα καλά, και αναμένουμε...
Ρίχνοντας και μια ματιά στις τιμές, βγαίνει για ιχ και τον οδηγό, γύρω στα 200 ευρώ. Άρα για κάποιον που πάει Κωνσταντινούπολη, μάλλον ψ έρχεται πιο ακριβά., Για κάποιον που θέλει να πάει νότιο ανατολικά, έχει και άλλη εναλλακτική διαδρομή, αυτή μέσω Ρόδου. Επομένως αυτό που μένει είναι το θέμα χρόνου για τα φορτηγά, όπου εκεί ο ναύλος είναι μάλλον οικονομικός, σε συνδυασμό με την διάρκεια του ταξειδιού. .
Μερικές εσωτερικές φωτό, μάλλον είναι ενδεικτικές, όσο για τα ερωτηματικά που υπάρχουν ακόμα, κοντός ψαλμός αλληλούϊα....


26/03/2019 21:02
Στην καθημερινή ακτοπλοϊκή σύνδεση της Ελλάδας με την Τουρκία, με τα εγκαίνια της γραμμής Τσεσμέ-Λαυρίου στις 2 Ιουνίου, προχωρούν ναυτιλιακοί πράκτορες των δύο χωρών.
Η διάρκεια του ακτοπλοϊκού δρομολογίου προβλέπεται να είναι 7 ώρες και αναμένεται να μειώσει αισθητά τον χρόνο μετάβασης από την Ευρώπη προς την Τουρκία για μεγάλο αριθμό ταξιδιωτών και οδηγών φορτηγών. Η πιθανή επιτυχία της γραμμής δεν αποκλείεται να δρομολογήσει σημαντικές εξελίξεις τόσο στην ελληνική ακτοπλοϊκή βιομηχανία όσο και στην τουρκική.
Η εταιρεία που ονομάζεται «Aegean.Sea.Ways» (http://aegeanseaways.com) έχει έδρα την Κωνσταντινούπολη. Πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου είναι ο Bülent Ipek, ενώ την εκπροσώπηση της συγκεκριμένης εταιρείας στην Ελλάδα έχει αναλάβει η ΣΤΕΦΜΑΡ ΕΠΕ, που λειτουργεί ως ναυτικό πρακτορείο ναυτιλιακών εταιρειών προσφέροντας υπηρεσίες ναύλωσης για όλα τα είδη πλοίων και σκαφών, με επικεφαλής τον Στέφανο Καρακάνη.
Με την καθιέρωση της συγκεκριμένης γραμμής οι αρχές των δύο χωρών επιδιώκουν να μειώσουν την κυκλοφοριακή πυκνότητα στις συνοριακές πύλες των δύο χωρών, βοηθώντας παράλληλα στην ανάπτυξη των οικονομικών σχέσεων.

Ο κ. Καρακάνης, μιλώντας στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ-ΜΠΕ) για τη συγκεκριμένη ακτοπλοϊκή σύνδεση που αναμένεται, σύμφωνα με τα έως τώρα δεδομένα, να ξεκινήσει τα δρομολόγιά της από τις 2 Ιουνίου, ανέφερε ότι η διάρκεια της διαδρομής θα είναι 7 ώρες και στόχος είναι να είναι ενεργή όχι μόνο την καλοκαιρινή περίοδο αλλά όλον τον χρόνο.

«Η πρόταση για την υλοποίηση του εγχειρήματος έρχεται από παλιά και πριν ακόμα υποβάλει ανάλογη πρόταση η Helenic Seaways για τη διασύνδεση της Θεσσαλονίκης με τη Μυτιλήνη και τη Σμύρνη» ανέφερε ο κ. Καρακάνης. Τόνισε ότι αρχικά το σχέδιο της ακτοπλοϊκής σύνδεσης προέβλεπε ως λιμάνι εξόδου και εισόδου τη Ραφήνα, ωστόσο πρόσθεσε ότι οι τελωνειακές διαδικασίες δεν ήταν οι κατάλληλες, ενώ υπήρχε και πρόβλημα χώρου λόγω συσσώρευσης πολλών γραμμών της ακτοπλοΐας.

Αναφερόμενος στη φιλοσοφία της γραμμής είπε ότι στόχος είναι να εξυπηρετηθεί ένας μεγάλος όγκος φορτηγών, επιβατών και τουριστών από την Ευρώπη προς την Τουρκία και το αντίστροφο.
«Έως τώρα περίπου 440.000 φορτηγά από την Τουρκία και 300.000 από Ιράν και Αζερμπαϊτζαν προκειμένου να φθάσουν στην Ευρώπη ακολουθούσαν διαδρομές μέσω Βουλγαρίας ή μέσω Εγνατίας Οδού για την Ηγουμενίτσα με μεγάλη ταλαιπωρία και με παράλληλη αύξηση του λειτουργικού κόστους» δηλώνει ο επικεφαλής της ΣΤΕΦΜΑΡ ΕΠΕ με έδρα τον Πειραιά.

«Ένας οδηγός φορτηγού ή τουρίστας ή επιβάτης φθάνοντας από την Ανκόνα συνήθως έβγαινε με το πλοίο στην Ηγουμενίτσα διανύοντας από εκεί περίπου 600 με 700 χιλιόμετρα μέσω της Εγνατίας Οδού με μία αναμονή στα τουρκικά σύνορα 6 με 7 ώρες τον χειμώνα και που το καλοκαίρι μπορεί να έφθανε τις 12 ώρες για να φθάσει στη Σμύρνη ή πιο βαθιά στην τουρκική ενδοχώρα μετά από 6 έως 10 ώρες επιπλέον οδήγησης» τόνισε.

Δήλωσε ότι «τώρα με τη νέα γραμμή μέσω Λαυρίου ένας επιβάτης, τουρίστας, οδηγός φορτηγού θα μπορεί σε 1,5 μέρα από την Ανκόνα και μέσω Πατρών και Λαυρίου να βρίσκεται στη Σμύρνη».
Σύμφωνα με τον Έλληνα εκπρόσωπο της εταιρείας στην Ελλάδα το πλοίο θα φέρει πιθανόν σημαία Ευρωπαϊκής Ένωσης και δεν θα είναι μόνο για εμπορικούς σκοπούς ενώ πρόσφατα έχει ανανεώσει τον εξοπλισμό του και καλύπτει τις προδιαγραφές του ΙΜΟ για το 2020 φέροντας scrubbers. Θα μπορεί να εξυπηρετεί 1.200 επιβάτες 300 οχήματα και 40 φορτηγά σε κάθε δρομολόγιο. Τα πλοίο θα φεύγει από τη Σμύρνη στις 7 ώρα το πρωί και θα είναι στο Λαύριο στις 2 ώρα το μεσημέρι ενώ θα φεύγει 6 το απόγευμα της ίδιας ημέρας από το Λαύριο για να φτάνει στις 1 τα μεσάνυχτα στο Τσεσμέ.

Η πόλη του Λαυρίου αλλά και του Τσεσμέ, εξήγησε, αναβαθμίζονται και πλέον θα είναι κέντρα τουριστικής αλλά και εμπορικής κίνησης.

Ποια είναι η ΣΤΕΦΜΑΡ ΕΠΕ

Η εταιρεία λειτουργεί ως ναυτικό πρακτορείο ναυτιλιακών εταιρειών προσφέροντας υπηρεσίες ναύλωσης για όλα τα είδη πλοίων και σκαφών.
Επίσης, με μεγάλη εμπειρία στη διεθνή μεταφορά πραγματοποιεί τη μεταφορά εμπορευμάτων διά θαλάσσης, φορτηγών και αεροπορικών αποστολών για όλα τα είδη φορτίων, ενώ παράλληλα παρέχει υπηρεσίες τελωνειακής αποταμίευσης και διανομής.
Είναι μέλος των Ναυτικών Πρακτόρων (ΣΩΝΠΑΠ), μέλος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Διεθνούς Διαμεταφοράς και Επιχειρήσεων logistic (ΣΥΝΔΔΕ&L), μέλος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Διαμεταφορέων( FIATA). Η εταιρεία έχει πιστοποιηθεί με ISO 9001:2015 για τις υπηρεσίες της.
Πηγή: Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων

Δεν υπάρχουν σχόλια: