Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2019

ΑΛΗΘΕΙΕΣ, αφιερώνεται αρκετά μεγάλος χρόνος για διοικητικές εργασιες και όχι για την ναυσιπλοία

...πρόσφατα είχα πει σε κάποιον μεγαλοσχήμονα της πλάκας , ότι δεν μπορεί να φορτώνει όλη την αλληλογραφία στο πλοίο, διότι τότε οι δουλειές του πλοίου μένουν πίσω αλλά  και η διάθεση για δουλειά πέφτει , όταν ο Κάπτεν και ο Υποπλ/χος, ασχολούνται με τόννους γραφειοκρατίας με τις αρχές κλπ.
Μεγάλη η έκπληξη μου, και μπράβο στους  υπεύθυνους που ανέδειξαν αυτό το θέμα.

Απόσπασμα από τα θέματα του συνεδρίου

Ο κ. Patrick Joseph, Διευθυντής της Uirtus Marine Services Ltd, παρουσίασε την 2η ομάδα συζήτησης. Τα Οφέλη της Δημιουργικής Διαταραχής (Disruption), αυτό που ονομάζεται «Lost Opportunity cost», αναλύοντας πόσος χρόνος δαπανάται για διοικητικά καθήκοντα ανά μήνα από το Καπετάνιο και 10 μέλη του πληρώματος. Μέσω διαφόρων μελετών που διεξήχθησαν, ο κ. Joseph κατέληξε στο συμπέρασμα ότι 573 ανθρωποώρες δαπανώνται ανά μήνα από έναν πλοίαρχο και το πλήρωμά του σε καθήκοντα διοίκησης, όπως η αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ισοδυναμούν με 11,200 δολάρια ΗΠΑ ανά πλοίο ως κόστος χαμένων ευκαιριών μηνιαίως.
Ο κ. Joseph δήλωσε ότι με τη δημιουργία μιας ομάδας προσωπικού που θα λειτουργήσει ως υπεράκτια ομάδα υποστηριζόμενη από τις τελευταίες τεχνολογίες εφαρμογών και τεχνολογίας για την υποστήριξη κάθε σκάφους 24/7, 365 ημέρες / έτος, αυτό μπορεί να μειώσει το διοικητικό βάρος του καπετάνιου και το πλήρωμά του, δίνοντάς του χρόνο να επικεντρωθεί στην πλοήγηση στο πλοίο παρά στις εργασίες διοίκησης. «Γιατί συμφέρει να είσαι ο Κολόμβος;» ρώτησε ο κ. Joseph; Λόγω του Κολόμβου, έχουμε πλέον τη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο, είπε ο κ. Joseph. Οι ιδιοκτήτες σκαφών με την πάροδο του χρόνου θα είναι σε θέση να μειώσουν το κόστος και το δυνητικό μέγεθος του πληρώματος, να βελτιώσουν την ασφάλεια του σκάφους μειώνοντας τις περισπασμούς που σχετίζονται με το admin, να αναπτύξουν μια εξατομικευμένη λύση για την εμφάνιση μη επανδρωμένων πλοίων, να παρέχουν στην εσωτερική εμπορική ομάδα επικεντρωμένες πληροφορίες το σκάφος για την λήψη καλύτερων εμπορικών αποφάσεων, να μειώσει την πιθανότητα και την επίδραση του ανθρώπινου λάθους και να δημιουργήσει ένα καλύτερο περιβάλλον εργασίας για το πλήρωμα του σκάφους. Ο Joseph, κατέληξε, σημειώνοντας ότι ένα ευτυχές πλήρωμα κάνει για ένα κερδοφόρο πλοίο και ένα χαρούμενο πλοίο είναι ένα ασφαλέστερο πλοίο.
Ο κ. Τσαβλίρης επικρότησε την παρουσίαση του κ. Joseph και είπε ότι πράγματι, η «υπερανάλυση οδηγεί σε παράλυση». Όταν ένας ηγέτης βομβαρδίζεται από διοικητικά καθήκοντα, είπε ο κ. Τσαβλίρης, χάνουμε την ηγεσία.
Ο Δρ. Πατέρας συμφώνησε επίσης ότι αφιερώνεται υπερβολικά μεγάλος χρόνος στη διοίκηση και όχι αρκετή για τη ναυσιπλοΐα. Ο κ. Βορδώνης είχε μια διαφορετική άποψη και εξέφρασε την ανησυχία του ότι αν αφαιρέσουμε τον ανθρώπινο παράγοντα σε σχέση με τα αυτόνομα πλοία, χάνουμε αμέσως το πάθος που καθορίζει τη βιομηχανία μας και τους ανθρώπους της.

Δεν υπάρχουν σχόλια: