Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2017

LAFARGE - ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ???

...έχει κατηγοριθεί στο έπακρον για τις επιλογές της, όσο ήταν αμιγώς Ελληνική εταιρεία, και όχι άδικα.... με συνδικαλιστές που όργωναν ότι ήθελαν, αλλά αρνούνταν να θερίσουν ότι έσπειραν. Το αποτέλεσμα γνωστό, τα εργοστάσια να κλείνουν, και σιγά μην κλάψουν οι καρεκλοκένταυροι αρχιτεμπέληδες.... Το Γαλλικό σχήμα , έδωσε ελπίδες μέχρι που ήλθε η κρίση, μια κρίση που φιάχτηκε από άλλους με όργανα εμάς...

Τελευταία ,βλέπω αναδιατάξεις.... όπως και άλλες εταιρείες μετακομίζουν τμήματα των εταιρειών τους σε χώρες με ελαστικότερη φορολογία και εργασιακά ανοιχτόμυαλους... ( δεν το αναλύουμε τώρα ). Μαζί με όλα αυτά, παρατηρείται κι άλλη μείωση στην παραγωγή, με αποτέλεσμα εκεί που γκρίνιαζαν για τα βαπόρια, τώρα να μην έχει να τους δώσει φορτία. Υπενθυμίζω ότι ο Ηρακλής , ήταν πάντα στις προτεραιότητες των πλοιοκτητών εσωτερικού.

Πρόσφατα, επανεμφανίζεται πλοιοκτήτης  αποδεκατισμένος με σχεδόν αποκλειστικότητα στα φορτία του Τιτάνα, να μπαίνει στον Ηρακλή.... όπου ξαφνικά του φταίνε τα βαποράκια που χρόνια τον εξυπηρετούν αγόγγυστα, και θέλει λέει να βάλει καινούργια. Σωστά, αλλά κινέζικα καινούργια όλοι γνωρίζουν για τι βαπόρια μιλάμε.  Έτσι, έχει ήδη δημιουργιθεί  ανησυχία, και το μόνο που μπορεί να προβλεφθεί είναι  να μείνει χωρίς μεταφορικά μέσα.... Είδωμεν

Να σημειωθεί ότι, τα πλοία εσωτερικού είναι τα μόνα με αμιγή Ελληνικά πληρώματα, με λίγες εξαιρέσεις  όταν δεν προσφέρονται  Έλληνες. .Όπως πάει το πράγμα, μην απογοητευτείτε όταν στα νησάκια θα έρχοντα τα μοτορσιπια με ναυτικούς  αναυτοαλλοδαπούς....

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: