Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 23 Αυγούστου 2015

Έτοιμες να μεταφερθούν στο εξωτερικό δεκάδες ναυτιλιακές εταιρείες

...έτσι το λέμε πολιτισμένα, η αλήθεια για τον εργαζόμενο είναι ότι του κλέβουν τα λεφτά του, και όποιος το κάνει αυτό είναι απατεώνας.
Φανταστείτε να γυρνάτε από ένα χρόνο μπάρκο, να πάτε σπίτι και να μην μπορείτε να πάρετε τα χρήματα σας. Χρήματα μάλιστα τα οποία δεν έχουν και καμμία σχέση με την κόπρο του Αυγείου. Τώρα θα μου πεις και για τους άλλους το ίδιο ισχύει... ναι , αλλά εδώ έχουμε και συναίσθημα... Ένας χρόνος στο παπόρι , και χειρότερη απογοήτευση στη στεριά. Δεν γίνεται.....

Θα μου πεις για τα υπόλοιπα τι γίνετε???  Πιάσε το αυγό και κούρεφτο.... Όταν φωνάζαμε ζήτω, στους μάγγες της πολιτικής του κεβρασμένους της ζωής, αλλά τα σκατά πάντα επιπλέουν  ηλίθιε Έλληνα. Μην μιλάς.... στο καναπέ σου, μετά το μπανάκι και φραπεδιά....

Η επιβολή κεφαλαιακών ελέγχων και οι αυξήσεις στη φορολογία ως μέρος του τρίτου μνημονίου, που υπάρχουν φόβοι ότι δεν θα είναι οι τελευταίες, έχουν τροφοδοτήσει τις τάσεις φυγής από την Ελλάδα στον εφοπλιστικό κλάδο
Σύμφωνα με την Καθημερινή 30 με 40 ελληνικά εφοπλιστικά γραφεία έχουν ήδη λάβει την απόφαση για ολική ή μερική μεταβίβαση των δραστηριοτήτων τους αλλού, αν και σε κάποιες περιπτώσεις, πρόκειται περισσότερο για μέτρα ετοιμότητας παρά για ειλημμένη απόφαση μετακίνησης.
Πρώτη στη λίστα των προορισμών μετεγκατάστασης είναι η Κύπρος, τα οφέλη της οποίας για τους Έλληνες εφοπλιστές εφοπλιστή, είναι πολλά: είναι μία ελληνόφωνη χώρα, κράτος-μέλος της Ε.Ε. και της Ευρωζώνης, με ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό καθεστώς φορολόγησης. Επίσης το μη μισθολογικό κόστος είναι θεαματικά χαμηλότερο από ό,τι στην Ελλάδα ενώ υπάρχει ένα ανεπτυγμένο περιβάλλον δραστηριοτήτων που συνδέονται με τη ναυτιλία (εξειδικευμένα δικηγορικά γραφεία, ασφαλιστικές εταιρείες κ.ο.κ.).
Οπως εξηγεί ιδιοκτήτης ναυτιλιακής εταιρείας στην εφημερίδα, η διαδικασία μεταφοράς της έδρας στην Κύπρο είναι πολύ εύκολη: «Το νομικό σκέλος χρειάζεται μόλις 24 ώρες. Η εξεύρεση γραφείων, σε τιμές ανταγωνιστικές με τις ελληνικές, δεν απαιτεί πάνω από μία εβδομάδα».

Πέρα από τη Μεγαλόνησο, υπάρχει κινητικότητα και προς το (σχεδόν πλήρως αφορολόγητο) Ντουμπάι και το Μόντε Κάρλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: