Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΑΠΟΜΑΧΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ

...οι αριθμοί έχουν την δική τους αξία.
είναι κυριολεκτική η λεηλασία του ταμείου. Πως τους άφηναν και έβαζαν χέρι? γιατί δεν υπήρχε στο σχέδιο νόμου ότι χρήματα πάνε πουθενά και με κανένα νόμο, διότι ανήκουν στους ναυτικούς?
εκ των υστέρων βέβαια, βλέπω λάθη του παρελθόντος τα οποία απέβησαν μοιραία στην πορεία ου ταμείου.

Διαβάστε...
Για να κρύψουν αυτούς που ευθύνονται για την διαχρονική λεηλασία του ΝΑΤ, τις κυβερνήσεις και τους εφοπλιστές, φόρτωσαν τα ελλείμματα του Ταμείου πρώτα στους …κομμουνιστές πολιτικούς πρόσφυγες και στη συνέχεια στους …Αιγύπτιους, …Ρωσοπόντιους και …Ρουμάνους!
Τα στοιχεία, όμως, οδυνηρά και αποκαλυπτικά, λένε ότι:«200 περίπου στελέχη της ΟΕΝΟ, διώχτηκαν από τα καράβια κατά τη διάρκεια του εμφυλίου.
Ένας αριθμός από αυτούς κατατάχτηκε στον Δ.Σ.Ε. από τους οποίους οι 50 σκοτώθηκαν στον εμφύλιο.
Οι υπόλοιποι βρήκαν πολιτικό άσυλο στις πρώην σοσιαλιστικές χώρες, όπου πέθαναν πάνω από 60. Από όσους απέμειναν, επαναπατρίσθηκαν περίπου 35, οι οποίοι είχαν από 5 μέχρι 10 χρόνια εργασία πριν τον εμφύλιο και συνταξιοδοτήθηκαν από το ΝΑΤ, βάσει των νόμων 792/78 και 1085/80, όπως όλοι οι υπόλοιποι ναυτεργάτες.»
Αυτή είναι η ζωντανή μαρτυρία του Παντελή Σύριγγα, που διετέλεσε Ταμίας της ΠΕΣ-ΝΑΤ και πέθανε το 1998, σε άρθρο του στη «Ν» αρ. φ. 398 του 1996.
Εξ άλλου για το ίδιο ζήτημα, το ΝΑΤ σε απάντησή του 18/7/2002 αναφέρει ότι «από τη μεταπολίτευση μέχρι σήμερα (…) ο αριθμός των πολιτικών προσφύγων που συνταξιοδοτήθηκαν λόγω γήρατος ή θανάτου ανέρχεται στους 21» και προσθέτουμε ότι ελάχιστοι από αυτούς βρίσκονται σήμερα εν ζωή!
Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι οι σοσιαλιστικές χώρες είχαν αποδώσει τότε στη χώρα μας τις ασφαλιστικές εισφορές για τα 20 και πλέον χρόνια εργασίας όλων των πολιτικών προσφύγων και μάλιστα σε συνάλλαγμα, που εισπράχθηκαν από το Υπουργείο Οικονομικών με την προϋπόθεση ότι θα εξασφάλιζε τα συνταξιοδοτικά δικαιώματά των, σε αντίθεση με ορισμένες καπιταλιστικές χώρες, όπως η Αυστραλία, που μόλις πριν 3 χρόνια υπέγραψαν αντίστοιχη συμφωνία!
Για τους Αιγύπτιους, παρ’ ότι δεν έχουμε συγκεκριμένα στοιχεία, φαίνεται ότι αυτό είχε συμβεί το 1960, αλλά η όποια επιβάρυνση επέφερε η συνταξιοδότησή τους δεν στάθηκε αρκετή για την χρεοκοπία του ΝΑΤ κι αυτό γιατί ο αριθμός των εν ενεργεία ναυτεργατών, που πλήρωναν κρατήσεις, ήταν πολλαπλάσιος των συνταξιούχων.
Εξ άλλου το πρώτο κανόνι του ΝΑΤ έσκασε το 1985, όταν πια οι περισσότεροι αν όχι όλοι οι συνταξιούχοι εξ Αιγύπτου φυσιολογικά θα πρέπει να μη ζούσαν.
Όσο για τους Ρωσοπόντιους και τους Ρουμάνους ή όποιους άλλους ανακαλύψουν σαν υπεύθυνους για την χρεοκοπία του ΝΑΤ,
εμείς δεν έχουμε κανένα τέτοιο στοιχείο και βέβαια δεν έχουν ούτε αυτοί που τα λένε, και παρ’ όλα αυτά συνεχίζουν.
Υπάρχει, όμως, ένας τρόπος να τους βρούμε, με τους αριθμούς, που όπως ξέρουμε είναι αμείλικτοι και οι οποίοι λένε ότι:

α) Το 1980 είχαμε πάνω από 90.000 θέσεις εργασίας και αν υπολογίσουμε άλλους 20.000 συνταξιούχους, είχαμε συνολικά 110.000 ναυτεργάτες.

β) Το 2010 σύμφωνα με τα στοιχεία του ΝΑΤ είχαμε 19.000 θέσεις εργασίας και 71.200 συνταξιούχους, που μας κάνουν συνολικά 90.200 ναυτεργάτες.

Συγκρίνοντας το σύνολο των ναυτεργατών του 2010 με αυτό του 1980, εύλογα τίθεται το ερώτημα:
Πως γίνεται να έχουν συνταξιοδοτηθεί από το ΝΑΤ χιλιάδες πολιτικοί πρόσφυγες, Αιγύπτιοι, Ρωσοπόντιοι, Ρουμάνοι κ.λπ. αλλά ο συνολικός αριθμός συνταξιούχων και εν ενεργεία ναυτεργατών να μικραίνει;
Αυτό δεν το λένε …οι περισπούδαστοι «ελληναράδες» αναλυτές της χρεοκοπίας του ΝΑΤ!
Είναι, λοιπόν, φανερό ότι η βασική αιτία της λεηλασίας του ΝΑΤ και των ελλειμμάτων του είναι η πολιτική της ανταγωνιστικότητας και κερδοφορίας του εφοπλιστικού κεφαλαίου, που έχει αφανίσει τους ναυτεργάτες με συγκροτημένα δικαιώματα (ΣΣΕ, κοινωνική ασφάλιση, συνδικαλιστική οργάνωση), στην ποντοπόρο ναυτιλία και την κρουαζιέρα.
Με την εφαρμογή των εγκριτικών πράξεων νηολόγησης και την χρήση του όρου 8 του ν.2687/1953, από το 1980 χάθηκαν πάνω από 80.000 θέσεις εργασίας, στην ίδια κατεύθυνση και ο ευρωπαϊκός κανονισμός 3577/1992, με τους εφοπλιστές και τους εκπροσώπους τους να επιδιώκουν τις εργασιακές συνθήκες «γαλέρας» και στις υπόλοιπες κατηγορίες πλοίων.
Το αποτέλεσμα είναι ότι ακόμα και με τα πλασματικά στοιχεία του ΝΑΤ, που έχει να κλείσει ισολογισμό από το 2003, με βάση τον προϋπολογισμό του 2011, να αναγράφουν ότι: «οι εργαζόμενοι ναυτικοί που συνεισφέρουν στο Ταμείο σήμερα είναι 3,7:1 (συνταξιούχοι 71.200 και θέσεις εργασίας 19.000).

Μόνο τον τελευταίο χρόνο έχουμε 45 εκατομμύρια ευρώ απώλεια του ΝΑΤ από την κατάργηση του ΚΑΕΟ, 19 εκατομμύρια ευρώ χάρισαν στην εταιρεία ΛΟΥΗΣ από τις ασφαλιστικές εισφορές των ναυτεργατών, 27 εκατομμύρια ευρώ από τις οφειλές της GA Ferries προς το ΝΑΤ και ανατρέχοντας πιο παλιά ανακαλύπτουμε τεράστια ποσά, που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο χαρίστηκαν στους εφοπλιστές.
Γι’ αυτό λοιπόν λέμε συνθηματικά πως:

Τα ελλείμματα του ΝΑΤ, είναι τα κέρδη των εφοπλιστών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: