Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

«Tο Λιμενικό πρέπει να ξαναγυρίσει στο Υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων» ΠΡΕΠΕΙ??

... το σήκωμα το κάνεις προοδευτικά και άρα έχεις το χρόνο να προγραμματίζεις κλπ. , την διάλυση όμως πρέπει να την σκεφθείς ΚΑΛΆ, μην πάρει σβάρνα τα πάντα??κάνατε κατεδάφιση άνευ μελέτης..
Οι φωστήρες οι δικοί μας για λόγους που υπάρχουν βεβαίως, θέλησαν να τα ξεμπερδέψουν μια και καλή με ένα μπαμ και όποιον πάρει... αλλά θα έχετε εμπειρία με την πετονιά όπου αν δεν προσέξεις έγινε κουβάρι, και μετά την πετάς και αγοράζεις άλλη. Στην περίπτωση όμως του ΥΕΝ, τι έγινε?
Μαλλιά κουβάρια, από την άτσαλη κατεδάφιση, σηκώθηκε τόσο σκόνη, που εξακολουθεί να μένει εκεί λόγω ανυπαρξίας φρέσκου αέρα,  και κανείς δεν βλέπει τίποτα, και όλοι ζητούν τι? φέρτε το πίσω και μετά βλέπουμε.
Where your Coast guard belongs? To Ministry of transport? Ministry of Merchant marine? Ministry of defence? Ministry of public security? Pls comment
Προσωπικά δεν πιστεύω ότι ένα παραγωγικό Υπουργείο πρέπει να είναι στρατιωτικό, διότι οι έννοιες μπερδεύονται. Το Λ.Σ δηλαδή η ακτοφυλακή παίζει ένα ρόλο, και της πάει όπως τα κάνανε στο Υπ προστασίας. Βέβαια, επειδή όλα ν'αλλάξουν σε μια μέρα δεν γίνεται, τότε οι υπηρεσίες που έχουν να κάνουν με την ναυτιλία ας μείνουν στο Ministry of Maritime Affairs , ( τι νήσων , αλιείας και κουρουφέξαλα ) δηλαδή η επιθεώρηση, τα λιμεναρχεία στο εξωτερικό, η εκπαίδευση κλπ
Γιατί δηλαδή με κάθε πρόβλημα αστυνομικής φύσεως, να εμπλέκεται ένα παραγωγικό Υπουργείο?
Και κάποτε δεν θα πρέπει να σταματήσει η ακτοφυλακή να προσέχει την κίνηση και τους παραβάτες που κινούνται στους παράλιους δρόμους κλπ? Η ακτοφυλακή ελέγχει από την ακτή προς την θάλασσα, και όχι προς την στεριά. Δηλαδή , μπορεί να είστε στην Χιο, να γίνει μανούρα η τρακάρισμα, να περνάει το περιπολικό της αστυνομίας και να μην σταματά, λέγοντας ότι δεν είναι περιοχή δικαιοδοσίας του.
Οι χαρακτηρισμοί που μπορεί να δώσει κάποιος στους ανεγκέφαλους έχουν χάσει πλέον και την έννοια τους, αφού αυτοί γελούν και κάνουν ότι θέλουν. ΑΛΛΑ ΘΕΛΟΥΝ...

Πιστεύω ότι αφού έγινε η αρχή , να παραμείνει το αστυνομικό κομμάτι στο υπ προ.πο, και ελεύθερο και ανεξάρτητο to YEN να συνεχίσει την πορεία του, σταθεροποιώντας στην πρωτιά την ναυτιλία μας, όπου κανένας από τους πολιτικούς δεν κοπίασε..., αλλά μόνο κατά καιρούς εξέθρεψε τύπους  Αγούδημου, και την μεγάλη αποτυχία του πασοκ την Ελληνική ακτοπλοία.
ΑΙΕΝ ΑΧΡΗΣΤΙΝΔΕΙΝ διότι το αριστεύειν μας τέλιωσε...
έ , πως να είμαι υπουργός Εμπ. ναυτιλίας, χωρίς να έχω το λιμενικό??
Σε κάποιον χαρίζανε ένα γάιδαρο και τον κοίταζε στα δόντια, εδώ όμως κύριε Καρύδη και λοιποί είστε ανεκδιήγητοι, όπως πάντα.





undefined
- Απόσπασμα Συνέντευξης Δ. Καρύδη Βουλευτή Α’ Πειραιά και Νήσων του ΠΑΣΟΚ στο Κανάλι Ένα του Πειραιά και στην εκπομπή «Πλατεία Κοραή» σχετικά με τις αλλαγές στον τομέα της Ναυτιλίας

«Το τελευταίο διάστημα υπήρξε ένας καταιγισμός εξελίξεων στον Πειραιά. Εγώ προσυπογράφω τις πρόσφατες αλλαγές. Ήμουν Γραμματέας του Τομέα Ναυτιλίας του ΠΑΣΟΚ πριν από τις τελευταίες εκλογές και πιστεύω ότι η αλλαγή που είχε γίνει στο Υπουργείο Ναυτιλίας είχε γίνει με πρόχειρο τρόπο και «κάηκε» δημιουργώντας πολλά προβλήματα και βάζοντας σε μεγάλη περιπέτεια το χώρο της ναυτιλίας παρότι ήταν φιλόδοξη η προσπάθεια όπως ξεκίνησε.
Ο χώρος της ναυτιλίας αποτελεί ένα πολύ δυναμικό κομμάτι για την ελληνική οικονομία αλλά και ο χώρος της ακτοπλοΐας είναι πολύ ζωτικός για τα νησιά μας. Η επανασύσταση του υπουργείου Ναυτιλίας, με ένα νέο πιο δυναμικό τίτλο εκείνο των Θαλασσίων Υποθέσεων Αλιείας και Νήσων, είναι εύστοχη.
Σχετικά με το λιμενικό, πιστεύω ότι πρέπει να ξαναγυρίσει στο Υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων. Από κει και πέρα οι όποιες μελλοντικές αλλαγές να γίνουν με σωστό σχεδιασμό και προγραμματισμό.
Έχουμε πολλά θέματα στην ελληνική ναυτιλία που πρέπει να παρακολουθήσουμε και πολλά προβλήματα να επιλύσουμε. Είναι πολύ ελπιδοφόρο ότι τη νέα ηγεσία του Υπουργείου αποτελούν στελέχη έμπειρα στον συγκεκριμένο τομέα, γνωρίζουν τα προβλήματα και είναι έτοιμα να αρχίσουν αμέσως δουλειά.
Λύσεις πρέπει να δοθούν όχι μόνο σε θέματα που σχετίζονται με τις θαλάσσιες μεταφορές αλλά και με το λιμάνι, τη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη αλλά και το Θριάσιο Πεδίο. Ο Πειραιάς είναι το μόνο λιμάνι που δεν έχει άμεση σύνδεση με το σιδηροδρομικό δίκτυο έτσι ώστε να μεταφέρονται άμεσα τα κοντέινερ που ξεφορτώνονται.
Μετά από την τελευταία αλλαγή υπάρχει αισιοδοξία για θετικότερες εξελίξεις στον τομέα της Ναυτιλιακής πολιτικής».

Δεν υπάρχουν σχόλια: