Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2009

ΣΥΝΕΒΗ ΚΙ' ΑΥΤΟ......Προεκλογικά

Την παραμονή των εκλογών βρέθηκα στο Κ.Ε.Π. Ηλιούπολης ( Αγία Μαρίνα ) για να ρωτήσω που ψηφίζουμε οικογενειακώς.

Μία νεαρά υπάλληλος προθυμοποιήθηκε να με εξυπηρετήσει και μου εζήτησε τα στοιχεία όλων μας. ( προφορικά )

Αρχίζω από εμένα....τα επεξεργάζεται στον υπολογιστή της και μου απαντά:

"ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΕΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ".........

Συνεχίζω με τα στοιχεία της συζύγου μου......των παιδιών μου.....και πάλι την ίδια στερεότυπη απάντηση εισπράττω.

Μήπως κυρία μου δεν είδατε καλά; Μήπως κάνατε κανένα λάθος; Μήπως...

Φανερά ενοχλημένη μου απαντά σε έντονο ύφος: "Από το πρωί όλοι οι μη εγεγραμμένοι έχουν παρελάσει από εδώ. Ώρα είναι να μου πείτε κι' εσείς τώρα ότι δεν ξέρω την δουλειά μου. Δεν είστε εγεγραμμένοι σας είπα."

Οπότε ανάβουν τα λαμπάκια μου, περνάω από μέσα από τον κισέ εργασίας της και της ζητώ να ρίξω μια ματιά στον υπολογιστή της.

"Ορίστε κύριε. Δείτε το και από μόνος σας, μια και είστε άπιστος Θωμάς."....και μπλού-μπλού και μπλού-μπλού....συνέχισε το παραμιλητό της.

Διαβάζω στον υπολογιστή τα στοιχεία που της είχα δώσει και....αρχίζω να γελάω από την τσαντίλα μου, οπότε μου επιτίθεται φραστικά και με παρατηρεί γιατί γελούσα.

"Έλα εδώ ,κόρη μου, της λέω. Τι γράφεις εδώ; "

Σειρά σας να γελάσετε κι' εσείς τώρα, μια και η κυρία δεν ήταν μόνο αναιδής αλλά και τελείως αναλφάβητη, μια και σας παραθέτω τα στοιχεία μας που πέρασε στον υπολογιστή της.

ΕΠΩΝΥΜΟ: ΝΩΜΗΚΟΣ αντί του σωστού ΝΟΜΙΚΟΣ

ΟΝΟΜΑΤΑ: ΕΜΗΛΙΟΣ αντί του σωστού ΑΙΜΙΛΙΟΣ

ΙΟΑΝΗΣ αντί του σωστού ΙΩΑΝΝΗΣ

ΑΙΜΑΝΟΥΗΛ αντί του σωστού ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ

ΜΑΡΗΝΑ αντί του σωστού ΜΑΡΙΝΑ


Καί έφυγα τραγουδόντας δυνατά: "Κι' ύστερα λέεενεεε πως φταίει οοο φονιάς"!!!!!!!

captain john emm.nomikos



Δεν υπάρχουν σχόλια: