....ξανά-μανά τα ίδια.
Ναυτική χώρα, με πλούσια παράδοση, με ιστορία παγκόσμια αναγνωρισμένη, και το έτος 2019, ψαχνόμαστε πως θα προωθήσουμε τις κρουαζιέρες και το γιώτινγκ.
Προκαλεί γέλιο αυτή η σοβαρότητα με την οποία βλέπουν τα πράγματα οι ενδιαφερόμενοι και το κράτος. Κανείς δεν λέει τα πράγματα με τ' όνομα τους, κανείς δεν τα βάζει κατά μέτωπον με τους πολιτικούς άρχοντες....
Η κρουαζιέρα και το γιωτινγκ είναι αιμοδότες, αλλά δεν έχουν αξιοποιηθεί... τότε τι σόι αιμοδότες είναι??
Θεματικές πειηγήσεις, τις κάναμε 30 χρόνια πριν, διότι ψαχνόμαστε ,και μας έλεγαν τρελούς.
Μπλαμπλα, δουλειά να μην μας λείπει.
Τους ελέγχους για τα πληρώματα στις θαλαμηγούς ποιος θα τους κάνει?? λέμε τώρα....
Ναυτική χώρα, με πλούσια παράδοση, με ιστορία παγκόσμια αναγνωρισμένη, και το έτος 2019, ψαχνόμαστε πως θα προωθήσουμε τις κρουαζιέρες και το γιώτινγκ.
Προκαλεί γέλιο αυτή η σοβαρότητα με την οποία βλέπουν τα πράγματα οι ενδιαφερόμενοι και το κράτος. Κανείς δεν λέει τα πράγματα με τ' όνομα τους, κανείς δεν τα βάζει κατά μέτωπον με τους πολιτικούς άρχοντες....
Η κρουαζιέρα και το γιωτινγκ είναι αιμοδότες, αλλά δεν έχουν αξιοποιηθεί... τότε τι σόι αιμοδότες είναι??
Θεματικές πειηγήσεις, τις κάναμε 30 χρόνια πριν, διότι ψαχνόμαστε ,και μας έλεγαν τρελούς.
Μπλαμπλα, δουλειά να μην μας λείπει.
Τους ελέγχους για τα πληρώματα στις θαλαμηγούς ποιος θα τους κάνει?? λέμε τώρα....
Τετάρτη, 28 Αύγουστος 2019 10:26 portcity.gr
Κρουαζιέρα και σκάφη αναψυχής είναι από τους αιμοδότες του κρατικού
ταμείου. Όμως δεν έχουν αξιοποιηθεί στον βαθμό που θα έπρεπε. Όλοι
διαπιστώνουν την σημασία του κλάδου αλλά οι ενέργειες που γίνονται για
την αξιοποίησή του δεν επαρκούν.
«Στην κρουαζιέρα υπάρχουν πλοία διαφόρων κατηγοριών προσφέροντας
διαφοροποιημένο προϊόν στους πελάτες. Μικρά-luxury-expedition cruisers
είναι κατασκευασμένα για υψηλού επιπέδου προσφερόμενες υπηρεσίες και
προγραμματισμένα συνήθως να επισκέπτονται νέους προορισμούς
απολαμβάνοντας την φύση και το θαλάσσιο περιβάλλον συνδυάζοντας βέβαια
και το ενδιαφέρον των εν λόγω προορισμών. Τα πλοία αυτά προσφέρουν
υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, σε πολύ φιλικό περιβάλλον με σχετικά υψηλό
κόστος» επισημαίνει ο πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων
και Φορέων Ναυτιλίας, Θεόδωρος Κόντες:
«Πλοία μεσαίου μεγέθους με συνήθεις υπηρεσίες κρουαζιερόπλοιου σε
γνωστούς προορισμούς με αρκετές επισκέψεις σε μικρό σχετικά διάστημα.
Οι λεγόμενες short cruises που μπορούν και εξυπηρετούν επισκέπτες με
προγράμματα “Cruise& Stay” αλλά και επιβάτες με λίγες ημέρες
διακοπών και σχετικά χαμηλό budget περιήγησης» και συνεχίζει:
«Στην ειδική κατηγορία πλοίων τρίτης γενιάς ανήκουν κρουαζιερόπλοια
αρκετά μεγάλου μεγέθους 2.500-5.000 επιβατών, με αυξητικές τάσεις, με
πολλές προσφερόμενες υπηρεσίες συμπεριλαμβανομένων, εναλλακτικών μορφών
εστίασης, διάφοροι τρόποι άθλησης, παγοδρομίες, αναρριχήσεις, golf,
shopping centers και πολλά άλλα. Τα πλοία αυτά πλέον κατασκευάζονται για
να θεωρούνται ‘’προορισμοί’’ με φυσικό επακόλουθο τα τεράστια
οικονομικά οφέλη μια που ο σκοπός τους είναι οι επιβάτες να
απολαβαίνουν το πλοίο και τα facilities με ανάλογο πρόσθετο όφελος. Τα
πλοία αυτά βέβαια παρέχουν αρχικό κόστος αρκετά χαμηλά λόγω του μεγάλου
αριθμού επιβαινόντων και φυσικά είναι ασύγκριτα ανταγωνίσιμα με τα
μικρότερα πλοία. “Economy of Scale”. Βέβαια τα πλοία αυτά επιλέγουν
κυρίους προορισμούς τα μεγάλα λιμάνια που μπορεί να εξυπηρετηθεί ο
μεγάλος αριθμός επισκεπτών που μεταφέρουν».
Σύμφωνα με το order book – το βιβλίο παραγγελιών ναυπηγήσεων των
κρουαζιερόπλοιων – μέχρι το 2021 κατασκευάζονται 14 Luxury Expedition
Cruisers μεταφέροντας περίπου 250 επιβάτες το κάθε ένα, ενώ μεγάλο
ποσοστό από τα υπόλοιπα περίπου 70 πλοία είναι σε αρκετά μεγαλύτερα
μεγέθη με χωρητικότητα από 2.500 – 5.500 επιβάτες.
«Λαμβάνοντας υπ’ όψιν τα δεδομένα αυτά και υπολογίζοντας τα θετικά
στοιχεία στις θαλάσσιες περιηγήσεις στην χώρα μας προσπαθούμε να
βελτιώσουμε κατά πολύ τις υποδομές αλλά και την διαχείριση του θαλάσσιου
τουρισμού μέσω του συντονιστικού οργάνου που έχει συσταθεί «Εθνική
Συντονιστική Επιτροπή Κρουαζιέρας» με την συμμετοχή συναρμόδιων
υπουργείων αλλά και πραγματικών φορέων κλάδου» δηλώνει ο Θ. Κόντες, ο
οποίος στη συνέχεια αναφέρεται στα οφέλη:
1) Το yachting αλλά και τα Luxury Cruisers έχουν επισκέπτες με μεγάλη
οικονομική επιφάνεια και ως εκ τούτου τα οικονομικά οφέλη στην χώρα
είναι ικανοποιητικά. Σχετικά με τις κρουαζιέρες με μεσαίου και μεγάλου
μεγέθους πλοία μεταφέροντας πολυάριθμους πελάτες, επισκεπτόμενοι
διαφόρους προορισμούς της πατρίδας μας αξιολογώντας αξίες, μνημεία, και
ομορφιά με αποτέλεσμα μεγάλος αριθμός επιβατών (περίπου 25%) να
επανέρχονται στην πατρίδα μας για πολυήμερες διακοπές με φίλους και
συγγενείς. Αυτό αποτελεί εξαιρετική διαφήμιση για την χώρα μας.
2) Οι εγκαταστάσεις διαφόρων εταιρειών στην Ελλάδα που διαχειρίζονται
yachts περιηγητικά πλοία και κρουαζιερόπλοια μαζί με την εδραίωση
εταιρειών που εξυπηρετούν τα πλοία και επιβαίνοντες, όπως επίσης και οι
προμήθειες υλικών και τοπικών προϊόντων προβάλλοντας στους επισκέπτες,
είναι ένα ακόμη όφελος στην οικονομία αλλά και βοηθά στην απασχόληση
γενικότερα. Εδώ βέβαια πρέπει να απλοποιηθούν οι διαδικασίες και η
γραφειοκρατία για την εξυπηρέτηση πλοίων και επιβαινόντων, ένα πάγιο
αίτημα της Ενώσεως μας πρός τις αρμόδιες Αρχές.
3) Η προώθηση τεχνογνωσίας και επισκευών στην Ελλάδα είναι στα σχέδια
των αρμόδιων υπουργείων για να εξυπηρετηθούν πλοία και εταιρείες σε ένα
ανταγωνιστικό χώρο με υψηλή τεχνογνωσία και ασφάλεια. Ελπίζουμε ότι
σύντομα θα φανούν τα θετικά αποτελέσματα στον τομέα αυτό.
4) Η σωστή και υποδειγματική διαχείριση των επιβατών σε διαφόρους
προορισμούς είναι επιτακτική ανάγκη για την καλύτερη εξυπηρέτηση των
επισκεπτών αλλά και των τουριστών και κατοίκων ιδίως στους κύριους
προορισμούς. Ήδη έχει εφαρμοστεί πιλοτικά το berth allocation για
Σαντορίνη και σχετική συμφωνία υπεγράφη μεταξύ αρχών λιμένος και του
κύριου φορέα κρουαζιέρας ΕΕΚΦΝ προς αποδοχή του ΥΝΑΝΠ. Αυτός ήταν ένας
ακόμη στόχος που ολοκληρώθηκε μέσω της συντονιστικής επιτροπής
κρουαζιέρας και ελπίζομε ότι θα ακολουθήσουν και άλλοι προορισμοί ούτως
ώστε να ομαλοποιηθεί η κατάσταση και οι εταιρείες να προγραμματίζουν
έγκαιρα τα δρομολόγια τους στους προορισμούς που οι πελάτες τους
απαιτούν.
5) Μέσω του θαλάσσιου τουρισμού και ιδιαίτερα της κρουαζιέρας έχουν
εκπονηθεί προγράμματα για «Θεματικές Περιηγήσεις» και όχι μόνο με
αποτέλεσμα να υπάρχει σταδιακή επέκταση της τουριστικής περιόδου. Είναι
ένα επίσης θέμα που μελετάται από την επιτροπή και μαζί με τα συναρμόδια
υπουργεία ελπίζουμε σε θετική έκβαση του σκοπού αυτού σύντομα.
Published in
Yachting
......Ο με υποσχετική εδήλωσε ότι ο θαλάσσιος τουρισμός είναι προτεραιότητα της κυβέρνησης, αλλά ήλθαν οι εκλογές και τον άφησαν στην μέση από την ολοκλήρωση της ανύψωσης του θαλάσσιου τουρισμού. Πάμε παρακάτω...
......Ο με υποσχετική εδήλωσε ότι ο θαλάσσιος τουρισμός είναι προτεραιότητα της κυβέρνησης, αλλά ήλθαν οι εκλογές και τον άφησαν στην μέση από την ολοκλήρωση της ανύψωσης του θαλάσσιου τουρισμού. Πάμε παρακάτω...
Θεοχαρόπουλος: Προτεραιότητά μας η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού
Πέμπτη, 20 Ιούνιος 2019 10:39
Στις δυνατότητες του θαλάσσιου τουρισμού να αναπτυχθεί έτι περαιτέρω
στην Ελλάδα αναφέρθηκε ο υπουργός Τουρισμού Θανάσης Θεοχαρόπουλος, από
το βήμα ημερίδας του ΣΙΤΕΣΑΠ (Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Τουριστικών
Επαγγελματικών Σκαφών Άνευ Πληρώματος) για το μέλλον του εν λόγω κλάδου.
«Στο πλαίσιο της στρατηγικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη Γαλάζια
Ανάπτυξη, ο τομέας του θαλάσσιου και παράκτιου τουρισμού παρουσιάζει
ιδιαίτερες δυνατότητες για την προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης στην
Ευρώπη. Είναι ο σπουδαιότερος θαλάσσιος τομέας τόσο σε επίπεδο
προστιθέμενης αξίας όσο και σε επίπεδο δημιουργίας θέσεων εργασίας»,
υπογράμμισε ο υπουργός και συμπλήρωσε ότι η αύξηση των θέσεων εργασίας
είναι βασικό, κομβικό σημείο για το υπουργείο.
Η ισχυροποίηση του θαλάσσιου τουρισμού δημιουργεί προοπτικές ανάπτυξης
με πολλαπλά οφέλη για την εγχώρια οικονομία όχι μόνο για την αναβάθμιση
των υποδομών και τη βελτίωση των υπηρεσιών, αλλά και για τη δημιουργία
θέσεων εργασίας που για εμάς αποτελεί προτεραιότητα, συμπλήρωσε.
Μάλιστα, τόνισε ότι ο θαλάσσιος τουρισμός αποτελεί στρατηγική επιλογή
και ο αναπτυξιακός σχεδιασμός για τα επόμενα χρόνια στοχεύει στην
βελτίωση και ενίσχυση των υποδομών σε μαρίνες, στην κρουαζιέρα και στο
home porting. Στο σημείο αυτό ανέφερε ότι έχουν εκδοθεί τα πρώτα στην
Ελλάδα Προεδρικά Διατάγματα για την έγκριση χωροθέτησης μαρίνων μεσαίου
και μεγάλου μεγέθους (Χίου, Αλίμου και Πύλου) σε περιοχές υπό ειδικό
χωροταξικό καθεστώς προστασίας.
Εστιάζοντας στο μέλλον του ελληνικού τουρισμού ο κ. Θεοχαρόπουλος
τόνισε ότι υπάρχει σχέδιο, όραμα και ιδέες για την ανάπτυξη του
τουριστικού προϊόντος και τα επόμενα χρόνια. Το σχέδιο αυτό, όπως είπε,
δίνει έμφαση από δω και στο εξής στην ποιότητα. «Τώρα που οι ποσοτικοί
δείκτες του ελληνικού τουρισμού, αφίξεις, έσοδα, μερίδια βρίσκονται
πλέον σε πολύ υψηλά επίπεδα, για να επιτευχθεί ανάπτυξη του τουριστικού
προϊόντος τα επόμενα χρόνια απαιτείται έμφαση στην ποιότητα των
παρεχομένων υπηρεσιών, των υποδομών, επέκταση χρονικά και χωρικά του
τουριστικού προϊόντος» υπογράμμισε ο υπουργός.
Παραμένοντας στο μέτωπο της κρουαζιέρας ο κ. Θεοχαρόπουλος ανέφερε ότι
για πρώτη φορά στην Ελλάδα υπάρχει ενιαία εθνική στρατηγική για την
ανάπτυξη της κρουαζιέρας και του θαλάσσιου τουρισμού, ένα επίτευγμα της
συνεργασίας και του συντονισμού όλων των αρμόδιων φορέων που λειτουργεί
μέσω της Εθνικής Συντονιστικής Επιτροπής για την κρουαζιέρα.
«Ο αναπτυξιακός σχεδιασμός για τα επόμενα χρόνια έχει στόχο να είναι σε
θέση τα λιμάνια και οι υποδομές μας να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες
παγκόσμιες τάσεις, ώστε να καταστούμε πιο ανταγωνιστικοί και να
αυξήσουμε την ελκυστικότητά μας στο θαλάσσιο τουρισμό» επισήμανε ο κ.
Θεοχαρόπουλος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου