Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2014

ΤΑΔΕ ΕΦΗ Ο ΥΝΑ, ΑΛΛΑ ΜΗ ΜΑΣ ΛΕΣ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΨΑΡΡΏΝ ΜΕ ΑΤΤΙΚΗ??

.....αν κατάλαβα καλά τα Ψαρά πρέπει να έχουν σύνδεση με την Αττική??? Τα καθημερινά δρομολόγια με την Χίο δεν φθάνουν???  Η  ευφάνταστη εξυπνάδα του παστοκ για την προσέλκυση πελατών, και η αποτυχημένη Ελληνική ακτοπλοία του ιδίου παστοκ, μέχρι πότα θα τα τρώνε, από τους υπόλοιπους???

Αυτό είναι αποτέλεσμα αντικειμενικού προβλήματος. Σήμερα, έχουμε στο Αιγαίο επτά συμβάσεις μακροχρόνιες σε δεκαπέντε δρομολογιακές γραμμές, κάποιες από τις οποίες δεν εξυπηρετούνται από την εταιρεία που τις έχει αναλάβει.
Μάλιστα, στη μία απ’ αυτές τις συμβάσεις το πλοίο δεν έχει δρομολογηθεί καθόλου, δεν έχει μπει καθόλου και δεν μπορούμε να εξυπηρετήσουμε αυτή τη γραμμή με αντικατάσταση κάποιου άλλου πλοίου, γιατί απλά δεν υπάρχει κανένα προσφερόμενο. Συζητώ για τη γραμμή Λαύριο-Ψαρά-Μεστά Χίου. Δεν υπάρχει κανένας ενδιαφερόμενος, για να πάει με τα ίδια λεφτά και την ίδια συχνότητα δρομολογίων να εξυπηρετήσει αυτή τη γραμμή.
Όμως, δεν μπορούμε να αφήσουμε τα Ψαρά χωρίς συγκοινωνιακή κάλυψη. Άρα, θα πρέπει να μπορούμε σε αυτό το διάστημα, μέχρι να επαναπροκηρύξουμε τη γραμμή και να την εντάξουμε σε ένα άλλο δρομολογιακό σκέλος, για περίπου τρεις μήνες να βρούμε μια λύση, να αξιοποιήσουμε αυτά τα χρήματα και να καλύψουμε τη ζωτική ανάγκη των νησιωτών. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: