.....ας μην πούμε μεγάλη μας σκασίλα για τα φέρρυ της Ερέτριας, αλλά βρε παιδί μου Γιώργο, καλά είναι να μένεις στην Φρεαττύδα, αλλά και να ζητάς να πληρώνουν οι υπόλοιποι για τα κρατικά φέρρυ στην Ερέτρια όπως προτείνεις ... είναι σαν να μην ζεις σε αυτόν τον πλανήτη η καλλίτερα στην Ελλαδάρα που διαλύσατε. Για να μην το προτιμούν οι πολλοί και να πηγαίνουν από την γέφυρα , κάτι σημαίνει. Άλλως τε, όσοι είχατε μαζευτεί για το σούσουρο, αντί να ξοδευτούν και να κατέβουν στον Πειραιά για διαμαρτυρία, ας τα μαζέψουν ας βάλουν και οι ομιδεάτες, δηλαδή όλοι αυτοί που θεροών ξύπνιους τους εαυτούς τους, η καλλίτερα όλους τους άλλους βλάκες, φτιάξτε μια παντοφλίτσα να κονομάτε εσείς. Τι πιο απλό????
Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/09/2014
Σύσκεψη φορέων διοργάνωσε, την Τετάρτη, η συντονιστική επιτροπή πολιτών και φορέων των περιοχών Ωρωπού και Ερέτριας, με σκοπό την συνέχιση της λειτουργίας της Πορθμειακής γραμμής.
Στην σύσκεψη παρέστησαν οι Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Βαγγέλης Αποστόλου και Γιώργος Πάντζας, ο πρόεδρος της ένωσης ναυτών (ΠΕΝΕΝ) Αντώνης Νταλακογεώργος, εκπρόσωποι της περιφέρειας Αττικής, Κεντρικής Ελλάδας, Εύβοιας, η Δήμαρχος Ερέτριας, εκπρόσωποι δημοτικών αρχών, εμπορικοί σύλλογοι και μια σειρά ακόμη κοινωνικοί φορείς και συλλογικότητες των δύο περιοχών.
Η σύσκεψη έγινε με αφορμή την απόφαση των πλοιοκτητών να αποσύρουν τα πλοία τους στις 31/10/2014 από την ανωτέρω Πορθμειακή γραμμή με την πρόφαση ότι τα ζημιογόνα αποτελέσματα της περσινής χρήσης τους επιβάλουν να αποδρομολογήσουν τα πλοία στο τέλος του Οκτώβρη 2014 για την χειμερινή περίοδο (Νοέμβρης 2014 – Μάρτης 2015) επειδή επιχειρηματικά το διάστημα αυτό καταγράφει ζημιές.
Παίρνοντας τον λόγο ο Πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ αναφέρθηκε στις πρόσφατες αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο που έγιναν με τον νόμο 4150/2013 οι οποίες στο σύνολό τους δημιουργούν σοβαρότατα προβλήματα σε όλο το Ακτοπλοϊκό δίκτυο της χώρας μας. Ακολούθως ανέλυσε αυτές τις αλλαγές και επισήμανε τις συνέπειες που εμφανίστηκαν στην φετινή περίοδο σε δεκάδες νησιά της χώρας μας.
Ο ίδιος επισήμανε ότι ο τομέας των Ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών με την μεταφορά ανθρώπων και αγαθών αποτελεί βασικό πυλώνα της οικονομικής ανάπτυξης και κοινωνικής προόδου κάθε τόπου και περιοχής. Σημείωσε ότι δεν μπορεί οι δύο περιοχές να βιώνουν την ανασφάλεια και την αβεβαιότητα από τον εκβιασμό των εφοπλιστών τα τελευταία 2-3 χρόνια για την λειτουργία των Πορθμείων.
«Η συγκεκριμένη Πορθμειακή γραμμή δεν μπορεί να διακόψει την λειτουργία της έστω και για μια μέρα χωρίς να υπάρχει επεξεργασμένη λύση εναλλακτικής μεταφοράς», ανέφερε ο κ. Νταλακογεώργος.
Όλοι οι συμμετέχοντες τόνισαν ότι η Πορθμειακή γραμμή έχει τεράστια συμβολή στην οικιστική ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής αλλά και στην πολύπλευρη οικονομική και κοινωνική πρόοδο που έχει συντελεσθεί τα τελευταία χρόνια.
Κλείνοντας την τοποθέτησή του ο Πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ υπογράμμισε ότι το μοντέλο της ιδιωτικής πρωτοβουλίας στην Ακτοπλοΐα που είχε και έχει ως πρωταρχικό σκοπό το κέρδος, έχει εξαντλήσει τον ρόλο του και επιβάλλεται ένας ριζικός θεσμικός μετασχηματισμός στο ισχύον θεσμικό πλαίσιο. Χρειάζεται η οργάνωση, ο σχεδιασμός και οι θαλάσσιες Ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες να περάσουν κάτω από δημόσιο κοινωνικό έλεγχο που αποτελεί την μόνη ρεαλιστική προοπτική στην σημερινή εικόνα διάλυσης και αποδιοργάνωσης που έχει επιβάλει η ιδιωτική πρωτοβουλία στις Ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες.
Ομόφωνα οι τοπικοί φορείς αποφάσισαν να συντονίσουν την δράση τους, να αναπτύξουν αγώνες και πολύμορφες κινητοποιήσεις για να μην περάσουν οι σχεδιασμοί πλοιοκτησίας και Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου για την διακοπή της Πορθμειακής γραμμής.
Για τον σκοπό αυτόν εγκρίθηκε σχετικό ψήφισμα και συμφωνήθηκε να γίνουν συναντήσεις με τα πολιτικά κόμματα ενώ τις επόμενες ημέρες θα καθορισθεί ημερομηνία για την μετάβαση των κατοίκων και την πραγματοποίηση μαζικού διαβήματος στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου.
Στην σύσκεψη παρέστησαν οι Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Βαγγέλης Αποστόλου και Γιώργος Πάντζας, ο πρόεδρος της ένωσης ναυτών (ΠΕΝΕΝ) Αντώνης Νταλακογεώργος, εκπρόσωποι της περιφέρειας Αττικής, Κεντρικής Ελλάδας, Εύβοιας, η Δήμαρχος Ερέτριας, εκπρόσωποι δημοτικών αρχών, εμπορικοί σύλλογοι και μια σειρά ακόμη κοινωνικοί φορείς και συλλογικότητες των δύο περιοχών.
Η σύσκεψη έγινε με αφορμή την απόφαση των πλοιοκτητών να αποσύρουν τα πλοία τους στις 31/10/2014 από την ανωτέρω Πορθμειακή γραμμή με την πρόφαση ότι τα ζημιογόνα αποτελέσματα της περσινής χρήσης τους επιβάλουν να αποδρομολογήσουν τα πλοία στο τέλος του Οκτώβρη 2014 για την χειμερινή περίοδο (Νοέμβρης 2014 – Μάρτης 2015) επειδή επιχειρηματικά το διάστημα αυτό καταγράφει ζημιές.
Παίρνοντας τον λόγο ο Πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ αναφέρθηκε στις πρόσφατες αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο που έγιναν με τον νόμο 4150/2013 οι οποίες στο σύνολό τους δημιουργούν σοβαρότατα προβλήματα σε όλο το Ακτοπλοϊκό δίκτυο της χώρας μας. Ακολούθως ανέλυσε αυτές τις αλλαγές και επισήμανε τις συνέπειες που εμφανίστηκαν στην φετινή περίοδο σε δεκάδες νησιά της χώρας μας.
Ο ίδιος επισήμανε ότι ο τομέας των Ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών με την μεταφορά ανθρώπων και αγαθών αποτελεί βασικό πυλώνα της οικονομικής ανάπτυξης και κοινωνικής προόδου κάθε τόπου και περιοχής. Σημείωσε ότι δεν μπορεί οι δύο περιοχές να βιώνουν την ανασφάλεια και την αβεβαιότητα από τον εκβιασμό των εφοπλιστών τα τελευταία 2-3 χρόνια για την λειτουργία των Πορθμείων.
«Η συγκεκριμένη Πορθμειακή γραμμή δεν μπορεί να διακόψει την λειτουργία της έστω και για μια μέρα χωρίς να υπάρχει επεξεργασμένη λύση εναλλακτικής μεταφοράς», ανέφερε ο κ. Νταλακογεώργος.
Όλοι οι συμμετέχοντες τόνισαν ότι η Πορθμειακή γραμμή έχει τεράστια συμβολή στην οικιστική ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής αλλά και στην πολύπλευρη οικονομική και κοινωνική πρόοδο που έχει συντελεσθεί τα τελευταία χρόνια.
Κλείνοντας την τοποθέτησή του ο Πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ υπογράμμισε ότι το μοντέλο της ιδιωτικής πρωτοβουλίας στην Ακτοπλοΐα που είχε και έχει ως πρωταρχικό σκοπό το κέρδος, έχει εξαντλήσει τον ρόλο του και επιβάλλεται ένας ριζικός θεσμικός μετασχηματισμός στο ισχύον θεσμικό πλαίσιο. Χρειάζεται η οργάνωση, ο σχεδιασμός και οι θαλάσσιες Ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες να περάσουν κάτω από δημόσιο κοινωνικό έλεγχο που αποτελεί την μόνη ρεαλιστική προοπτική στην σημερινή εικόνα διάλυσης και αποδιοργάνωσης που έχει επιβάλει η ιδιωτική πρωτοβουλία στις Ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες.
Ομόφωνα οι τοπικοί φορείς αποφάσισαν να συντονίσουν την δράση τους, να αναπτύξουν αγώνες και πολύμορφες κινητοποιήσεις για να μην περάσουν οι σχεδιασμοί πλοιοκτησίας και Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου για την διακοπή της Πορθμειακής γραμμής.
Για τον σκοπό αυτόν εγκρίθηκε σχετικό ψήφισμα και συμφωνήθηκε να γίνουν συναντήσεις με τα πολιτικά κόμματα ενώ τις επόμενες ημέρες θα καθορισθεί ημερομηνία για την μετάβαση των κατοίκων και την πραγματοποίηση μαζικού διαβήματος στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου