Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2024

Στον Σαββίδη το λιμάνι του Βόλου-Απορρίφθηκε η προσφυγή της Goldair

 10:28 - 04 Νοε 2024 | Ναυτιλία

Στα χέρια του Ιβάν Σαββίδη περνά ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου, αφού απορρίφθηκε από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων η προσφυγή της Goldair.

Η ΕΑΔΣ απέρριψε την εν λόγω προσφυγή που αφορούσε την πώληση του 67% των μετοχών του ΟΛΒ στον ΟΛΘ, υπό τον έλεγχο του Ελληνορώσου επιχειρηματία.

Μετά την κατάθεση των προσφορών στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος από τέσσερα σχήματα, προτιμητέος επενδυτής ανακηρύχθηκε ο Ιβάν Σαββίδης, με προσφορά που ξεπερνούσε τα 50 εκατομμύρια ευρώ.

Δεύτερος επενδυτής ήταν η κοινοπραξία της Cargo A.E.- Goldair Handling Α.Ε., με προφορά περίπου 25 εκατομμύρια ευρώ, η οποία κατέθεσε προσφυγή, «παγώνοντας» προσωρινά την πώληση, ισχυριζόμενη ότι αδικήθηκε, καταγγέλλοντας παρατυπίες στη διαδικασία επιλογής του προτιμητέου επενδυτή.

Η ΕΑΔΥΣΗ απέρριψε την προσφυγή της Goldair και έτσι, αν δεν υπάρξει νέα στο Συμβούλιο της Επικρατείας, το λιμάνι περνά στα χέρια του κ. Σαββίδη.

«Μένει να δούμε αν θα προσφύγει ξανά η Goldair στο Συμβούλιο της Επικρατείας, αλλά όπως λέγεται, είναι τόσο καλά δεμένη η απόφαση της ΕΑΔΣ που το ΣτΕ δεν πρόκειται να λάβει διαφορετική απόφαση. Αν όμως δεν προσφύγει το δεκαήμερο αυτό τελειώνει αυτή η υπόθεση», επεσήμανε, μιλώντας στην ΕΡΤ Βόλου, ο διευθύνων σύμβουλος του λιμανιού, Σωκράτης Αναγνώστου.

Επιπλέον, τόνισε ότι όταν πλέον θα έχουν ολοκληρωθεί όλες οι διαδικασίες, «ο επενδυτής θα αναπτύξει το λιμάνι και θα ανοίξει το δρόμο να γίνουν σημαντικές επενδύσεις και να χρηματοδοτηθούν υποδομές που απαιτούνται». Η στασιμότητα που υπάρχει στο λιμάνι σχετίζεται με το γεγονός των όρων και προϋποθέσεων που παραχωρείται στον επενδυτή. «Το ΤΑΙΠΕΔ μας άνοιξε κάποιες πόρτες για βελτίωση του λιμανιού αλλά όχι πολλά πράγματα», είπε.

Ανακηρύχθηκε επίσης ο μειοδότης του διαγωνισμού για την εκβάθυνση του λιμανιού και στο επόμενο 15νθήμερο θα υπογραφεί η σύμβαση και θα γίνει γνωστό πότε το πρώτο μέρος των έργων θα ξεκινήσει, ειδικά στον προβλήτα που δένουν τα κρουαζιερόπλοια για να γίνουν συμφωνίες με τις εταιρείες που έχουν α κυρώσει τις αφίξεις για το 2024 να μπει το λιμάνι στις αφίξεις για το 2025. «Είναι πολλά τα σημεία που θα γίνουν εκβαθύνσεις καθώς τα 700.000 κυβικά λάσπης δεν έχουν πάει σε ένα σημείο», εξήγησε ο κ. Αναγνώστου.

Reporter.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: