...ευτυχώς που δεν το ποστάρησαν την πρωταπριλιά...
Έχει καθυστερήσει η μελέτη 5 χρόνια, καλά είναι το έργο το ίδιο έχει καθυστερήσει 30 χρόνια, άρα μια χαρά που θα γίνει μετά 10 χρόνια. Βλέπουμε...
Πάντως σε αυτή την περίπτωση, βλέπω ταρακούνημα του ναύσταθμου όπου οι επιτελείς έκανα τις διακοπές τους εκεί..
Η πρώτη χάραξη , από Κερατσίνι στην Κυνόσουρα, νομίζω ήταμ καλλίτερη από πολλές πλευρές.
+++
Προχωρούν οι διαδικασίες για το διαγωνισμό της υποθαλάσσιας ζεύξης Σαλαμίνας-Περάματος, ένα έργο πολύ σημαντικό για όλη τη Δυτική Αττική.
H περίφημη υποθαλάσσια ζεύξη της Σαλαμίνας με το Πέραμα, ένα έργο που βρίσκεται σε αδράνεια πάνω από μια 5ετία και το οποίο το τελευταίο διάστημα δείχνει ότι μπαίνει επιτέλους σε τροχιά υλοποίησης, θεωρείται πολύ σημαντικό από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αφού αναμένεται να αναβαθμίσει όλη την Αττική.
Από τη μια, θα αποσυμφορήσει το Πέραμα και την ευρύτερη περιοχή, ενώ από την άλλη θα αναβαθμίσει το ίδιο το νησί της Σαλαμίνας, αφού καθημερινά θα προσφέρει πανεύκολη πρόσβαση σε αυτό.
Είναι χαρακτηριστικό άλλωστε ότι η ολοκλήρωση της υποθαλάσσιας σήραγγας που θα συνδέσει το Πέραμα με τη Σαλαμίνα θα μειώσει το χρόνο διέλευσης σε μόλις 5 λεπτά, όταν αυτή τη στιγμή για την ίδια διαδικασία απαιτούνται περί τα 30 λεπτά, μέσω των -πρακτικών κατά τα άλλα- φέρυ μποτ που κάνουν την διαδρομή.
Αυτή τη στιγμή προχωρούν οι διαγωνισμοί για τις γεωτεχνικές και τεχνικές υποδομές που απαιτεί το έργο, ενώ αναμένεται η έγκριση της περιβαλλοντικής μελέτης που θα ανάψει το πράσινο φως για την τελική κατασκευή της υποθαλάσσιας σήραγγας.
Εφόσον όλα προχωρήσουν χωρίς προβλήματα, η ολοκλήρωση του έργου των 500 εκατομμυρίων ευρώ αναμένεται να γίνει εντός της επόμενης 4ετίας.
Τα χαρακτηριστικά της υποθαλάσσιας ζεύξης Σαλαμίνας-Περάματος
Το βασικό έργο αφορά στην κατασκευή υποθαλάσσιας σήραγγας που θα βρίσκεται στο βυθό, με 2 λωρίδες κυκλοφορίας σε κάθε κατεύθυνση και με μήκος περίπου 400 μέτρα (συνολικό μήκος περίπου 1 με 1,1 χλμ. μαζί με τις εκατέρωθεν προσβάσεις) από έναν ανισόπεδο κόμβο στο Πέραμα, μέχρι έναν ανισόπεδο κόμβο στα Παλούκια της Σαλαμίνας.
Η σήραγγα θα ξεκινά από την περιοχή του Περάματος κοντά στην περιοχή του κολυμβητηρίου, όπου θα δημιουργηθεί και ο σχετικός κόμβος, και θα καταλήγει στη Σαλαμίνα ανάμεσα από το νησάκι του Αγίου Γεωργίου και την είσοδο του Ναυστάθμου (δεξιά από τα φέρυ).
Για τις ανάγκες του έργου θα κατασκευαστούν οδικά τμήματα παράκαμψης των πόλεων Περάματος και Σαλαμίνας. Βάσει του σχεδιασμού, ένας νέος οδικός άξονας θα ξεκινά πλησίον της υπάρχουσας Λεωφόρου Σχιστού-Σκαραμαγκά στην περιοχή του ναυτικού οχυρού Σκαραμαγκά, και θα εκτείνεται μέχρι την περιοχή του Κολυμβητηρίου Περάματος, έναντι του Πορθμείου, όπου θα δημιουργηθεί και κόμβος για τη σύνδεσή του με το παρακείμενο οδικό δίκτυο. Από το σημείο εκείνο, ο οδικός άξονας θα βυθίζεται προοδευτικά στη θάλασσα με την κατασκευή υποθαλάσσιας οδικής σήραγγας, η οποία θα εδράζεται στον βυθό.
carandmotor.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου