....γι αυτούς που κατακρίνουν την αγορά του και την ηλικία του, υπάρχουν λύσεισ... Ν' αγοράσουν αυτοί το καλλίτερο η το κράτος να φροντίσει γοα την χρηματοδότηση τους. Αυτό είναι κοντά στα πενήντα χρόνια, δηλαδή τα άλλα που είναι 30 και βάλε είναι κανούργια?? Άσε για το εσωτερικό χάλι μερικών πλοίων του Σαρωνικού, αυτά δεν τα λέμε??
Βέβαια, υπάρχουν αρκετά στραβά στην Ελληνική αγορά, αλλά ποιος?
Μετά το πέρας των εργασιών αναμένεται να δρομολογηθεί
στο Σαρωνικό
Στις 7 Οκτωβρίου καθελκύστηκε στα
ναυπηγεία Καπογιαννάτου το ΝΗΣΟΣ ΑΙΓΙΝΑ (1.812gt/1974) συμφερόντων Λεβεντάκη, η
πολύμηνη μετασκευή του οποίου είναι σε πλήρη εξέλιξη. Εκ πρώτης όψεως, οι
αλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί στην πλώρη και στην πρύμνη του κρίνονται
επιτυχημένες, ενώ υπεύθυνη και αυτού του ιδιαίτερου Project είναι η κα Ευτυχία
Πετυχάκη και οι Αφοί Σολδάτου. Μετά το πέρας των εργασιών το συμπαθητικό σκαρί
αναμένεται να δρομολογηθεί στο Σαρωνικό.
Να θυμίσουμε, ότι το συγκεκριμένο
σκαρί αγοράστηκε τον περασμένο Απρίλιο από
την Ολλανδική Terschellinger Stoomboot Maatschappij (TSM), η
οποία το χρησιμοποιούσε στη γραμμή Harlingen – Terschelling από το 1994 με το
όνομα MIDSLAND.
Ναυπηγήθηκε το 1974 στη Γερμανία
(Werftunion GmbH & Co, Cassens-Werft, Emden) για λογαριασμό της Γερμανικής
AG Ems, ως RHEINLAND. Τον Απρίλιο του 1989, επιμηκύνθηκε κατά 15 μέτρα, ενώ τον
Οκτώβριο του 1994 πουλήθηκε στην Ολλανδική TSM.
Το ΝΗΣΟΣ ΑΙΓΙΝΑ έχει χωρητικότητα 1.812gt (418 dwt), μήκος 77,8 μέτρα, πλάτος 12,6 μέτρα και βύθισμα 2,7 μέτρα.
Μπορεί να μεταφέρει 1.600 επιβάτες και 65 Ι.Χ.. Διαθέτει 2 κύριες μηχανές Atlas
MaK 8M 282 AK diesel συνολικής ισχύος 1.839 kw και μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα
14,3 κόμβων.
arxipelagos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου