....επειδή στο προηγούμενο άρθρο έγραψα ότι μία πόλη πρέπει να διαθέτει και τα αυτονόητα, ιδιαίτερα αν είναι και λιμάνι... διαβάστε παρακάτω, τι λέει ένας υποψήφιος δήμαρχος, της καθυστέρησης...
Βέβαια, όπως γίνεται συνήθως, άλλως χαιδεύει την κυβέρνηση και άλλος τους δημάρχους....
Δήλωση του Δημήτρη Καρύδη για τις καθυστερήσεις του Μετρό στον Πειραιά
Ο πρώην βουλευτής και υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Πειραιά με τον συνδυασμό «Πειραιάς Νικητής», Δημήτρης Καρύδης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Φυσιολογικές βλέπει τις απαράδεκτες καθυστερήσεις για την κατασκευή του Μετρό προς τον Πειραιά ο Νίκος Μπελαβίλας!
Σε συνάντηση που είχε με την διοίκηση του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου είπε ότι 10 χρόνια για να γίνουν 6 σταθμοί, είναι χρόνος εντός των Ευρωπαϊκών προδιαγραφών!
Έψεξε μάλιστα τον Δήμαρχο Πειραιά Γιάννη Μώραλη που διαμαρτύρεται -και καλά κάνει- υποστηρίζοντας τα δικαιώματα των δημοτών και των επαγγελματιών που έχουν υποστεί τεράστιες ζημιές από την καθυστέρηση αυτή.
Το έργο του ΜΕΤΡΟ «Αγία Βάρβαρα - Πειραιάς» (με 6 σταθμούς), ξεκίνησε στις αρχές του 2012 και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα έπρεπε να τελειώσει στο τέλος του 2017. Τώρα ξέρουμε ότι θα τελειώσει -στην καλύτερη περίπτωση- το 2022 και αυτό ο Νίκος Μπελαβίλας… το θεωρεί φυσιολογικό!
Του θυμίζουμε ότι οι δυο βασικές γραμμές του ΜΕΤΡΟ:
-Η Γραμμή 2, «Σεπόλια - Σύνταγμα» (7 σταθμοί) και «Σύνταγμα – Δάφνη» (5 σταθμοί), και, η Γραμμή 3, «Σύνταγμα - Εθνική Άμυνα» (7 σταθμοί), σύνολο 19 σταθμοί ξεκίνησαν τον Νοέμβριο του 1992 και τελείωσαν τον Νοέμβριο του 2000.
Δηλαδή, 19 σταθμοί σε 8 χρόνια και 6 σταθμοί σε 10 χρόνια!
Αυτή είναι η πικρή αλήθεια, που οδηγεί στα κατάλληλα συμπεράσματα, για το τι σημαίνει να δικαιολογείς τα αδικαιολόγητα και την ανικανότητα, μόνο και μόνο για να χαϊδεύεις την κυβέρνησή σου» .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου