....εν τω μεταξύ, λόγω της αδυναμίαςηακ΄ρωσης της εγγυητικής επιστολής, οι υπογραφές πάνε πίσω για μια εβδομάδα το λιγότερο..
Για τα υπόλοιπα, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να καλέσουν μεταφραστή, για να καταλάβουν τι θέλει να πει ο ποιητής....
«Ανεξάρτητα από το αν θα μείνουν, ή όχι, οι συντελεστές ΦΠΑ σε κάποια από τα νησιά μας, πρέπει να προχωρήσουμε και να αναστείλουμε τους παράγοντες, που είναι αρνητικοί για την ανάπτυξη των νησιών» δήλωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, βουλευτής Δωδεκανήσου του ΣΥΡΙΖΑ, Νεκτάριος Σαντορινιός, στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού Μακεδονικού Πρακτορείο Ειδήσεων, «Πρακτορείο 104,9 fm».
«Ήδη υπάρχουν σενάρια, τα οποία είναι με χαρτί και μολύβι, δεν είναι σενάρια φαντασίας» είπε ο κ. Σαντορινιός για τον κυβερνητικό σχεδιασμό αντισταθμιστικών μέτρων, για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο νησιωτικός χώρος, λόγω της μη επικοινωνίας του με την ενδοχώρα.
«Το βασικότερο είναι ότι πρέπει ο επιχειρηματίας, ο έμπορος, να μην πληρώνει παραπάνω και αν πληρώνει, αυτό να του επιστρέφεται. Το δεύτερο είναι ότι, ιδίως για τα μικρά νησιά, όπου υπάρχουν μεγαλύτερες ανάγκες μετακίνησης και ακόμη και για έναν οδοντίατρο θα πρέπει να πάει σε ένα γειτονικό νησί -γιατί στα μεγάλα υπάρχει μία αυτάρκεια υπηρεσιών, επομένως ο νησιώτης δεν χρειάζεται να κινηθεί πάρα πολύ- στα μικρά νησιά να υπάρξει αντιστάθμιση στο κόστος του εισιτηρίου», εξήγησε ο υφυπουργός και πρόσθεσε: «Εδώ και πάρα πολλά χρόνια έχει αναπτυχθεί η άποψη ότι πρέπει ισοδύναμα -με το ίδιο κόστος με μία χερσαία απόσταση και στις θαλάσσιες μεταφορές- να μεταφέρονται τα προϊόντα και οι νησιώτες επιβάτες. Πιστεύω ότι πρέπει κάποτε να ξεκινήσουμε πιλοτικά, να αρχίσουμε να δουλεύουμε αυτή την ιδέα».
Με αφορμή την υπογραφή -σήμερα το απόγευμα- της σύμβασης αγοραπωλησίας μετοχών μεταξύ του ΤΑΙΠΕΔ και της κοινοπραξίας των επενδυτών που αποκτούν του 67% του μετοχικού κεφαλαίου του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης ο κ. Σαντορινιός είπε: «Η σημερινή μέρα είναι σημαντική για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, διότι δίνει την προοπτική για την ανάπτυξη. Η συμφωνία, που έχει επιτευχθεί, με τις επενδύσεις τις υποχρεωτικές που πρέπει να γίνουν, κυρίως στον προβλήτα 6, θα βοηθήσει προς αυτή την κατεύθυνση και θα βοηθήσει, γιατί υπάρχει και μία υποχρέωση από τον ανάδοχο να αυξήσει σταδιακά τη δυναμικότητα του λιμανιού». Επισήμανε, δε, πως «έχει ιδιαίτερη σημασία ότι προστατεύονται οι θέσεις εργασίας, αλλά και ταυτόχρονα υπάρχει και η δημόσια πρόσβαση και ο δημόσιος χαρακτήρας στο κομμάτι του προβλήτα Α».
Ερωτηθείς, εξάλλου, σχετικά με τον σχεδιασμό του υπουργείου Ναυτιλίας για την ανέλκυση και απομάκρυνση ναυαγίων που ρυπαίνουν το θαλάσσιο περιβάλλον ο κ. Σαντορινιός διευκρίνισε πως αναγνωρίζονται τα ναυάγια και οι περιβαλλοντικές αιτίες για τις οποίες θα πρέπει να ανελκυθούν, «γιατί πολλά από αυτά αποτελούν ακόμη μία εστία περιβαλλοντικής ρύπανσης στη θάλασσα». «Η αρχή με το Αγία Ζώνη ΙΙ ήταν καλή, όχι μόνο γιατί ανελκύθηκε, αλλά γιατί αναπτύχθηκε και ένα νέο μοντέλο προσέγγισης προς την κατεύθυνση, ότι δεν μπορούμε να αφήνουμε περιβαλλοντικές βόμβες στον βυθό μας. Με αυτόν τον τρόπο θα αντιμετωπίσουμε και τα υπόλοιπα ναυάγια και πιστεύω ότι πολύ σύντομα θα έχουμε και άλλες ανελκύσεις» τόνισε ο υφυπουργός.
Πηγή Πληροφοριών: ΑΠΕ
Για τα υπόλοιπα, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να καλέσουν μεταφραστή, για να καταλάβουν τι θέλει να πει ο ποιητής....
δημοσιεύθηκε: 15/12/2017 16:53
«Ανεξάρτητα από το αν θα μείνουν, ή όχι, οι συντελεστές ΦΠΑ σε κάποια από τα νησιά μας, πρέπει να προχωρήσουμε και να αναστείλουμε τους παράγοντες, που είναι αρνητικοί για την ανάπτυξη των νησιών» δήλωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, βουλευτής Δωδεκανήσου του ΣΥΡΙΖΑ, Νεκτάριος Σαντορινιός, στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού Μακεδονικού Πρακτορείο Ειδήσεων, «Πρακτορείο 104,9 fm».
«Ήδη υπάρχουν σενάρια, τα οποία είναι με χαρτί και μολύβι, δεν είναι σενάρια φαντασίας» είπε ο κ. Σαντορινιός για τον κυβερνητικό σχεδιασμό αντισταθμιστικών μέτρων, για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο νησιωτικός χώρος, λόγω της μη επικοινωνίας του με την ενδοχώρα.
«Το βασικότερο είναι ότι πρέπει ο επιχειρηματίας, ο έμπορος, να μην πληρώνει παραπάνω και αν πληρώνει, αυτό να του επιστρέφεται. Το δεύτερο είναι ότι, ιδίως για τα μικρά νησιά, όπου υπάρχουν μεγαλύτερες ανάγκες μετακίνησης και ακόμη και για έναν οδοντίατρο θα πρέπει να πάει σε ένα γειτονικό νησί -γιατί στα μεγάλα υπάρχει μία αυτάρκεια υπηρεσιών, επομένως ο νησιώτης δεν χρειάζεται να κινηθεί πάρα πολύ- στα μικρά νησιά να υπάρξει αντιστάθμιση στο κόστος του εισιτηρίου», εξήγησε ο υφυπουργός και πρόσθεσε: «Εδώ και πάρα πολλά χρόνια έχει αναπτυχθεί η άποψη ότι πρέπει ισοδύναμα -με το ίδιο κόστος με μία χερσαία απόσταση και στις θαλάσσιες μεταφορές- να μεταφέρονται τα προϊόντα και οι νησιώτες επιβάτες. Πιστεύω ότι πρέπει κάποτε να ξεκινήσουμε πιλοτικά, να αρχίσουμε να δουλεύουμε αυτή την ιδέα».
Με αφορμή την υπογραφή -σήμερα το απόγευμα- της σύμβασης αγοραπωλησίας μετοχών μεταξύ του ΤΑΙΠΕΔ και της κοινοπραξίας των επενδυτών που αποκτούν του 67% του μετοχικού κεφαλαίου του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης ο κ. Σαντορινιός είπε: «Η σημερινή μέρα είναι σημαντική για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, διότι δίνει την προοπτική για την ανάπτυξη. Η συμφωνία, που έχει επιτευχθεί, με τις επενδύσεις τις υποχρεωτικές που πρέπει να γίνουν, κυρίως στον προβλήτα 6, θα βοηθήσει προς αυτή την κατεύθυνση και θα βοηθήσει, γιατί υπάρχει και μία υποχρέωση από τον ανάδοχο να αυξήσει σταδιακά τη δυναμικότητα του λιμανιού». Επισήμανε, δε, πως «έχει ιδιαίτερη σημασία ότι προστατεύονται οι θέσεις εργασίας, αλλά και ταυτόχρονα υπάρχει και η δημόσια πρόσβαση και ο δημόσιος χαρακτήρας στο κομμάτι του προβλήτα Α».
Ερωτηθείς, εξάλλου, σχετικά με τον σχεδιασμό του υπουργείου Ναυτιλίας για την ανέλκυση και απομάκρυνση ναυαγίων που ρυπαίνουν το θαλάσσιο περιβάλλον ο κ. Σαντορινιός διευκρίνισε πως αναγνωρίζονται τα ναυάγια και οι περιβαλλοντικές αιτίες για τις οποίες θα πρέπει να ανελκυθούν, «γιατί πολλά από αυτά αποτελούν ακόμη μία εστία περιβαλλοντικής ρύπανσης στη θάλασσα». «Η αρχή με το Αγία Ζώνη ΙΙ ήταν καλή, όχι μόνο γιατί ανελκύθηκε, αλλά γιατί αναπτύχθηκε και ένα νέο μοντέλο προσέγγισης προς την κατεύθυνση, ότι δεν μπορούμε να αφήνουμε περιβαλλοντικές βόμβες στον βυθό μας. Με αυτόν τον τρόπο θα αντιμετωπίσουμε και τα υπόλοιπα ναυάγια και πιστεύω ότι πολύ σύντομα θα έχουμε και άλλες ανελκύσεις» τόνισε ο υφυπουργός.
Πηγή Πληροφοριών: ΑΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου