.. η γνωμοδοτική επιτροπή που έκρινε επικίνδυνα και επιβλαβή τα πλοία στο λιμάνι του Πειραιά, υποθέτω δεν είχε ερωτηθεί και παλαιότερα? Εάν όχι, τότε είναι όψιμο το ενδιαφέρον του ΟΛΠ, να τα βγάλει σε πλειστηριασμό σαν ναυάγια? Όμως δεν μας απασχολεί, ας τα βγάλει όπως θέλει. Ο Πειραιάς του ΟΛΠ, έχει αρκετά ναυάγια που δεν τα κουνάει μέχρι τώρα, και θα έχει ενδιαφέρον να μάθουμε πως γίνεται ροπαξ στην δεη, να παραμένει κουφάρι για πολλά χρόνια, και να μην το κουνάει κανείς? Τα περί πράσινης ευαισθησίας στο Πειραϊκό garbage city, και maritime klaste(r) είναι εκ του περισσού. Καθαρίστε πρώτα τις περίφημες ν/ε βάσεις, φτιάξτε υποδομές, για να μην σκοτώνονται οι ηλεκτρολόγοι σας, και πολλά άλλα, και μετά διώξτε τις σαβούρες από το λιμάνι, αφού πρώτα εξασφαλίσετε τα έσοδα του ΝΑΤ, αντί να υποδεικνύεται πως να τα χάσει...
Την απομάκρυνση ή ανέλκυση των ανενεργών και εγκαταλελειμμένων πλοίων από τον κεντρικό χώρο του λιμανιού του Πειραιά όπου βρίσκονται ζητεί με επιστολή του προς 19 ιδιοκτήτες τους ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς, Γιώργος Ανωμερίτης.
Σημειώνεται ότι στις αρχές Νοεμβρίου ο ΟΛΠ [OLPr.AT] Α.Ε. προχώρησε σε ανοιχτό διεθνή πλειοδοτικό διαγωνισμό για την εκποίηση και απομάκρυνση επτά πλοίων της εταιρείας G.A. Ferries, που βρίσκονται εγκαταλελειμμένα στο λιμάνι του Πειραιά.
Είχε προηγηθεί απόφαση της Γνωμοδοτικής Επιτροπής του Ν.2881/2001, που έκρινε ότι τα πλοία αυτά είναι επικίνδυνα και επιβλαβή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου