Με αναφορά στους προέδρους της Εταιρείας... επομένως τι?
Όλα γνωστά από την αρχή, τους βάζουμε στο κόλπο και μετά τους τιμωρούμε. Ποιους αυτούς? η την τρίφλα μας??
Άρα, ας μας πει η ΠΝΟ, τι έχει μεσολαβήσει μέχρι τώρα που έκαναν το παγώνι?
VAMOS ADELANTE με την όπισθεν...
ADRIATIC LINESΝέα γραμμή Κόρινθος – Ραβέννα με δύο Ro-Pax πλοία
NOV, 12.2009 από μαριταιμ νιουζ
Οι ελληνο-ιταλικές ναυτιλιακές γραμμές Adriatic Lines, μια κοινοπραξία μεταξύ της ιταλικής Trans Ferry Spa και της ελληνικής Greek Ocean Finance Ltd., εγκαινίασαν τη νέα γραμμή Κορίνθου – Ραβέννας, που εξυπηρετείται από 2 δίδυμα πλοία, τα «Ropax 1» και «Ropax 2», καθένα από τα οποία, έχει χωρητικότητα 165 φορτηγών & συρόμενων και μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και 200 οδηγούς.Το δρομολόγιο περιλαμβάνει 4 προγραμματισμένες αναχωρή-σεις, οι οποίες αναμένεται σύντομα να αυξηθούν σε 6, ενώ από τον Ιανουάριο 2010, θα περιλαμβάνει μια ενδιάμεση στάση στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, για να εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες πρακτόρων χερσαίων μεταφορών από και προς την Τουρκία, τη Βουλγαρία και τις γειτονικές χώρες.
ΛΙΜΑΝΙΑΗ επιλογή του λιμανιού της Ραβέννας δίνει τη δυνατότητα πρόσβασης σε σταθμό που χρησιμοποιείται μόνο για φορτία και διαθέτει ασφαλή χώρο στάθμευσης για 300 συρόμενα, ενώ συντομεύει το ταξίδι προς τη Βόρεια Ιταλία κατά 150 χλμ περίπου - κερδίζοντας έτσι 3-5 ώρες συγκριτικά με την Ανκόνα.Η επιλογή του λιμανιού της Κορίνθου επιτρέπει στα πλοία να ξεφορτώνουν σε απόσταση μονάχα 65 χλμ από την Αθήνα. Η εθνική οδός Αθηνών-Κορίνθου έχει λιγότερη κυκλοφοριακή συμφόρηση από ότι η Κορίνθου-Πατρών, εξοικονομώντας έτσι στους οδηγούς 135 χλμ και περίπου 4 ώρες οδήγησης.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣΌλες οι εν πλω υπηρεσίες των Adriatic Lines συμπεριλαμ-βάνονται στην τιμή, ενώ η online ηλεκτρονική τιμολόγηση - κρατήσεις και παρακολούθηση των παραγγελιών, η εξυπηρέτηση και η διαχείριση των φορτίων στο λιμάνι, σε 24ώρη βάση, υπηρεσίες που έχουν σχεδιαστεί για μεταφορείς εμπορευμάτων, πράκτορες και οδηγούς, επιφέρουν 25% μείωση στο διαχειριστικό κόστος.
ΤΑ ΠΛΟΙΑΤα πλοία, που ανακαινίστηκαν πλήρως το 2008 στα ναυπηγεία του Λίβερπουλ, έχουν χωρητικότητα φόρτωσης 3.150 μέτρων, κατανεμημένα σε 4 καταστρώματα που επιτρέπουν την εύκολη και ασφαλή φόρτωση - εκφόρτωση οποιουδήποτε είδους οχημάτων. Tο μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος είναι 4,9 μέτρα από το έδαφος, το συνολικό εσωτερικό πλάτος ανέρχεται σε 28 μέτρα, οι λωρίδες φόρτωσης έχουν πλάτος 3 μέτρα, οι θύρες πρόσβασης κάθε ράμπας έχουν πλάτος 8 μέτρα. Τα πλοία διαθέτουν 120 δωμάτια, εστιατόριο self-service, κινηματογράφο, ασύρματη σύνδεση στο διαδίκτυο και κατάστημα που λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο.
ΠΡΑΚΤΟΡΕΥΣΗΑρμόδιο για τη λειτουργία - διαχείριση των πλοίων είναι το ελληνικό τμήμα – με έδρα τον Πειραιά – του διεθνούς ομίλου διαχείρισης πλοίων Group Vship, ο οποίος είναι υπεύθυνος για την τεχνική διαχείριση περισσότερων από 1.000 πλοίων. Αντιπρόσωποι - πράκτορες στο λιμάνι της Ραβέννας είναι η Sfacs, ενώ στο λιμάνι της Κορίνθου η Kaskoutas Shipping Agency.Ο Simon Taylor, managing director των Adriatic Lines, δήλωσε σχετικά: «Οι Adriatic Lines συνεργάζονται με πλοιοκτήτες και έχουν την υποστήριξη δύο εδραιωμένων ομίλων του κλάδου των μεταφορών και της ναυτιλίας. Δουλεύουμε πάνω στη συγκεκριμένη ιδέα για περισσότερο από ένα χρόνο και πιστεύουμε πως το επιχειρηματικό μας μοντέλο είναι στέρεο και θα πετύχει. Με άλλα λόγια, ήρθαμε για να μείνουμε».
Η Trans Ferry είναι πανευρωπαϊκός πάροχος ναυτιλιακών υπηρεσιών και υπηρεσιών πληρωμών, καθώς και λύσεων στον τομέα της διαχείρισης της φυσικής ροής των εμπορευμάτων (logistics).- Η Ocean Finance είναι μια ελληνική εταιρεία επενδύσεων και ανάπτυξης έργων.
Πρόεδροι των Adriatic Lines είναι οι Μάρω Βαρβατέ και Μάρκο Αλμπέρτι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου