Οι απαιτήσεις θα ισχύουν από την 1η Ιανουαρίου 2024
Νέες οδηγίες για την ασφαλή πρόσδεση πλοίων δημοσιοποίησε ο DNV με στόχο την αποφυγή ατυχημάτων αλλά και την ενημέρωση επί των επικαιροποιημένων πεδίων της SOLAS για ασφαλή πρόσδεση.
Ο επικαιροποιημένος κανονισμός υποστηρίζεται από τις ακόλουθες κατευθυντήριες γραμμές:
-Νέες κατευθυντήριες γραμμές για το σχεδιασμό των διατάξεων πρόσδεσης και την επιλογή κατάλληλου εξοπλισμού πρόσδεσης και εξαρτημάτων για ασφαλή πρόσδεση (MSC.1/Circ.1619)·
-Νέες κατευθυντήριες γραμμές για την επιθεώρηση και τη συντήρηση του εξοπλισμού πρόσδεσης, συμπεριλαμβανομένων των γραμμών (MSC.1/Circ.1620)·
-Αναθεωρημένες κατευθυντήριες γραμμές για τον εξοπλισμό ρυμούλκησης και πρόσδεσης επί του πλοίου (MSC.1/Circ. 1175/Rev.1).
Οι απαιτήσεις θα ισχύουν για τα νέα φορτηγά και επιβατηγά πλοία που κατασκευάζονται από την 1η Ιανουαρίου 2024 και μετά. Οι απαιτήσεις συντήρησης και επιθεώρησης θα εφαρμοστούν αναδρομικά για όλα τα πλοία.
Το MSC.1/Circ.1620, περιλαμβάνει διαδικασίες για τη λειτουργία πρόσδεσης, την επιθεώρηση και τη συντήρηση του εξοπλισμού πρόσδεσης και των γραμμών, τον εντοπισμό φθαρμένων γραμμών και ουρών και την αντικατάσταση των γραμμών πρόσδεσης και των ουρών. Όλα τα πλοία πρέπει να συμμορφώνονται με τις αναδρομικές νομικές απαιτήσεις.
Αυτό θα επηρεάσει τα υπάρχοντα πλοία, αλλά ο μεγαλύτερος αντίκτυπος θα είναι για τα σκάφη που κατασκευάστηκαν πριν από το 2007, δεδομένου ότι η έγκριση της σχετικής θεμελίωσης στήριξης κύτους της τοποθέτησης αγκυροβολίου δεν ήταν απαραίτητη εκείνη την εποχή και η ανάθεση της τοποθέτησης ελλιμενισμού πιθανότατα δεν αναθεωρήθηκε.
theseanation.gr
portnet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου