Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2022

Kάποιοι μπαίνουν σε σκάφος μόνο για φωτογραφιες και πάλι ζαλίζονται, όχι μόνο από το μπότζι αλλά και από την ξεχωριστή μυρωδιά που τα σκάφη – πλοία έχουν …!

  • 20 Σεπτεμβρίου, 2022

Ο λόγος στους αναγνώστες…από email:

Τα τελευταία χρόνια πολλές φορές έχει τονισθεί η αναγκαιότητα  ενός <<έμπρακτου ευχαριστώ>> σε όλα αυτά τα στελέχη, όλων των βαθμίδων,  που υπηρετούν στα περιπολικά σκάφη και πλοία του ΛΣ , προστατεύοντας τα σύνορά μας, παρέχοντας  στην ακτογραμμή και στο γαλάζιο του χάρτη της Ελλάδας που οριοθετείται από το Ελληνικό FIR , ασφάλεια, αστυνόμευση, βοήθεια-προστασία στην ανθρώπινη ζωή στη θάλασσα , συμβάλλοντας στην  προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος και των ακτών μας , που έχουν επιφορτιστεί σχεδόν εξ ολοκλήρου το ζήτημα του μεταναστευτικού, που αποτελούν  ελπίδα και ανακούφιση για τους νησιώτες μας όταν απαιτείται η μεταφορά τους για την αντιμετώπιση ιατρικής περίθαλψης σε σοβαρά περιστατικά και που συμβάλουν καθοριστικά σε περιστατικά πυρκαγιών είτε για την εκκένωση είτε για τη μεταφορά δυνάμεων .

Τα ευχαριστώ , τα συγχαρητήρια , οι επισκέψεις , τα καλά λόγια, οι τελετές στα νέα σκάφη, δεν  εξυψώνουν πλέον το ηθικό των στελεχών αυτών, καθώς θεωρούνται  πλέον ειρωνικά και εμπαιγμός . 

Επανειλημμένα έχουν αναφερθεί τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα πληρώματα των σκαφών του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., αναδεικνύοντας την ταλαιπωρία που υφίστανται, την «εγκατάλειψη» που «εισπράττουν», την έλλειψη διοικητικής μέριμνας και επιμελητείας.

Δυστυχώς αν και μιλάμε για ένα στρατιωτικά συντεταγμένο ένοπλο Σώμα, όπου η ναυτοσύνη και ο επιχειρησιακός κλάδος αποτελούν τα θεμέλιά του εξακολουθούν να υφίστανται αδιαφορία , απαξίωση  κοροϊδία .

Κι όμως πλήρη αδιαφορία για το πως νιώθουν σήμερα αυτά τα μάχιμα στελέχη όταν πρόσφατα άκουσαν το έμπρακτο «ευχαριστώ» και εμπιστοσύνη του Πρωθυπουργού, μετά τις καθοριστικές κινήσεις του ΑΓΕΝ και Υπουργού, στα πληρώματα των πολεμικών πλοίων,  με τη θέσπιση πρόσθετης αμοιβής στα πληρώματα των πολεμικών πλοίων που βρίσκονται σε αποστολή, αποτελούν έμπρακτη αναγνώριση, δικαίωση, αισιοδοξία και ένα επιπλέον κίνητρο για να συνεχίσουν το λειτούργημα που επιτελούν τα στελέχη του ΠΝ .

Πλήρη αδιαφορία για το πως  νιώθουν αυτά τα μάχιμα στελέχη όταν πρόσφατα είδαν και την τελευταία διαφοροποίηση τους,  να ισοπεδώνεται από την παροχή της λεγόμενης μάχιμης πενταετίας σε όλους εξισώνοντας  αυτόν που υπηρετεί στο ΠΑΘ με αυτό το στέλεχος  που υπηρετεί στο γραφείο του Υπουργού .

Πλήρη αδιαφορία για το πως νιώθουν αυτά τα μάχιμα στελέχη που εκτελούν το καθήκον τους,  υπό δύσκολες συνθήκες διαβίωσης , σε μάχιμες υπηρεσίες, υπό δύσκολες-δυσμενείς καιρικές συνθήκες , με επικινδυνότητα  , υπερβάλλοντας εαυτόν , μακριά από τις οικογένειές τους , σε ανθυγιεινό περιβάλλον ,χωρίς  ωράριο , με δικαίωμα στην άδεια και στο ρεπό κατόπιν συνεννόησης και εύρεσης αντικαταστάτη , σε ετοιμότητα 24ω το 24ωρο , 365 μέρες το χρόνο

Πλήρη αδιαφορία για το πως νιώθουν αυτά τα μάχιμα στελεχη απο την αντιμετώπισή τους από τη στρατιωτική -πολιτική ηγεσια τους και τους συνδικαλιστές εκπροσώπους τους, αναφορικά  :

  • – με την κατάργηση από τη στρατιωτική -πολιτική ηγεσία τους και τους συνδικαλιστές εκπροσώπους τους, του  ορίου ηλικίας των 45 ετών  υπηρετούντων στα πλωτά .Με τη μη Τροποποίηση Κανονισμού
  • – με την έγκριση  από τη στρατιωτική -πολιτική ηγεσία τους και τους συνδικαλιστές εκπροσώπους τους,  ανάθεσης παράλληλων καθηκόντων σε γραφεία των λιμενικών αρχών, των στελεχών που υπηρετούν στα ΠΛΣ .Με την αδιαφορία ακόμα κι όταν αυτό είναι εφικτό, να δημιουργούνται διπλά πληρώματα.
  • με την  απόφαση της στρατιωτικής -πολιτικής ηγεσία τους και  συνδικαλιστικών εκπροσώπων τους, συμπερίληψης  των οργανικών θέσεων σκαφών στις οργανικές των Λιμενικών Αρχών και την καθιέρωση της «πατέντας»για την εναλλαγή ανά τρίμηνο ή εξάμηνο των διπλωματούχων στα πλωτά για την εξασφάλιση των απαιτούμενων για προαγωγή ειδικών τυπικών προσόντων.
  •  με την  απόφαση οι θέσεις των ΔΠΓ-ΔΜΓ ως θέσεις ευθύνης, να μη  χορηγηθεί και το αντίστοιχο επίδομα ευθύνης και  να μην αμείβονται με την Α’ κατηγορία μισθολογικής κατάταξης και με την άρνηση υπαγωγής των πληρωμάτων των Περιπολικών Λ.Σ. στις συνταξιοδοτικές διατάξεις των Ειδικών Δυνάμεων και Μονάδων (διπλά εξάμηνα).
  • Με την άρνηση απόδοσης του ΕΥΔΟΚΙΜΟΥ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ Γ΄ ΤΑΞΕΩΣ σε προϊσταμένους  και Α΄ μηχανικούς των ΠΛΣ και  ΗΘΙΚΗΣ ΑΜΟΙΒΗΣ στα στελεχη όλων των βαθμίδων που συμπληρώνουν ικανά πλεύσιμα στα ΠΛΣ του Αν. Αιγαίου.
  • -με το ζήτημα της άνευ κλίνης μετακίνησης με πλοία των στελεχών ΛΣ που διατάσσονται να μετακινηθούν προς ενίσχυση των υπηρεσιών του Ανατολικού Αιγαίου .
  • Με τη άρνηση μείωσης του κόστους εξαγοράς του συντάξιμου χρόνου κατά τρία (3) έτη με παράλληλη επέκταση των διατάξεων προσαύξησης και για τους καταταγέντες μετά το 1995., τη μη μείωση των ασφαλιστικών εισφορών για την εξαγορά της 3ετίας., τη μη παροχή δυνατότητας εξαγοράς με αύξηση του αριθμού των δόσεων.
  • -με την απόφαση να μην αναγνωρίζεται η αναγκαιότητα τη διαφορετικής, γενναίας μοριοδότησής τους ,το απαράδεκτο πλαίσιο μεταθέσεών τους , τη μη μείωση ελάχιστου χρόνου παραμονής στο βαθμό και την αρνηση ενος επιλεον βαθμού αποστρατείας κ.τ.λ . στους υπηρετούντες στα ΠΛΣ με ικανό αριθμό πλεύσιμων.
  • -με την απόφαση να μην αναπροσαρμοστεί σε 6,67% (αντί του 20% που ισχύει) το ποσοστό αναγνώρισης που αφορά την στρατιωτική θητεία,τη μη θεσμοθετημένη πλασματική τριετίας από 01/10/90 έως 31/12/95 βάση του Ν. 3865/2010.35.
  • -με την επί μακρόν απουσία εκπαίδευσης στη χρήση όπλων και στις πρώτες βοήθειες, τις ελλείψεις σε μέσα αυτοπροστασίας (αλεξίσφαιρα γιλέκα κλπ), τη μη ορθολογική κατανομή του προσωπικού στα ΠΛΣ , την αδυναμία μετάθεσης των συμπληρωμένων υπηρετούντων στα ΠΛΣ, τη μη συγκρότηση κατάλληλων τεχνικών υποστηρικτικών ομάδων προκειμένου επιλύονται τα έκτακτα μηχανικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα ΠΛΣ σε διάφορα μέρη της Ελλάδας.
  • με τη διαφορετική πορεία εξέλιξης – μετεκπαίδευσης με ομοιόβαθμούς τους καθώς δεν έχουν τη δυνατότητα, λόγω της φύσης της εργασίας τους, να παρακολουθούν διάφορα σχολεία, μετεκπαιδεύσεις, σεμινάρια κ.τ.λ.
  • -με την  υπέρμετρα αυστηρή αντιμετώπιση των πληρωμάτων ακόμη και όταν δεν καταφέρουν να βρουν λύση μέσω δωρεών για την αντιμετώπιση προβλημάτων – συντήρησης των ΠΛΣ. απο τη  στρατιωτικής -πολιτικής ηγεσια τους .
  • με την  μη  επικαιροποίηση των πτυχίων που κατέχουν και η φοίτησή τους σε σχολές προς αναβάθμιση των πτυχίων τους και γνώσεων τους σύμφωνα με τα νέα πρότυπα και τεχνολογικές εξελίξεις.
  • – με την πλήρη αδιαφορία για το πως νιώθουν αυτά τα μάχιμα στελεχη, όταν σχεδόν το σύνολο του προσωπικου ΛΣ την πρώτη μέρα έναρξης των σχολείων σπεύδει βραδέως και βραδύτερα  στις υπηρεσιες τους , παίρνουν άδεια ή ρεπό,  για να παρευρεθούν με τα παιδιά τους και οι πλωτατζηδες περιμένουν να έχουν σήμα στο κινητό για να δουν μια φωτογραφία της πρώτης ημέρας του παιδιού τους στο σχολείο .

Συνοψίζοντας είναι γενικά αποδεκτό ότι τα πλωτά μέσα του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ είναι η ‘’αιχμή του δόρατος’’. Θα πρέπει λοιπόν να δοθούν κίνητρα παραμονής στα σκάφη και να αναγνωριστεί έμπρακτα η συνεισφορά των πληρωμάτων από την πολιτεία με πράξεις.

Εκτός από ευχαριστώ και συγχαρητήρια , παχιά λόγια , τελετές εγκαινίων , και εξαγγελίες βεγγαλικά,  τα στελάχη αυτά πρέπει να δουν έμπρακτη αναγνώριση …αλλά και να λάβουν από τη στρατιωτική -πολιτική ηγεσία και τους  συνδικαλιστές εκπροσώπους τους, “, επι των ανωτέρω,  απαντήσεις για αυτά που νιώθουν και βιώνουν….!

Βέβαια κάποιοι ορθά θα  πείτε,  πως να λάβουν απαντήσεις και να δουν έμπρακτο ευχαριστώ όταν κάποιοι μπαίνουν σε σκάφος μόνο για φωτογραφίες  και πάλι ζαλίζονται,  όχι μόνο από το μπότζι αλλα και από την ξεχωριστή  μυρωδιά που τα σκάφη – πλοία έχουν …! 

Αφήστε που κάποιοι ζαλίζονται και από μια φωτογραφία με θαλασσοταραχή…

 limenikanea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: