Το πλοίο 5ης γενιάς θα ταξιδεύει υπό
ιταλική σημαία. Είναι από τα μεγαλύτερα οχηματαγωγά πλοία ro-ro στη
Ναυτιλία Μικρών Αποστάσεων.
Σύμφωνα με τον ιταλικό νηογνώμονα RINA η συγκεκριμένη
σειρά πλοίων είναι ενεργειακά πιο αποτελεσματικά κατά επτά φορές σε σύγκριση με
τα υπάρχοντα πλοία άρα αφήνει ελάχιστο αποτύπωμα στο περιβάλλον.
Όπως και τα τέσσερα αδελφά του που πλοία π[ουέχεουνήδη
παραληφθεί από τον ιταλικό όμιλο, έχει μήκος 238 μέτρα και πλάτος 34 και
χωρητικότητας 67.311 τόνων. Αναπτύσσει υπηρεσιακή ταχύτητα 20,8 κόμβων. Η
μεταφορική ικανότητα των επτά καταστρωμάτων είναι διπλάσια σε σύγκριση με την
προηγούμενη σειρά ro-ro του Ομίλου. Μπορεί να μεταφέρει οχήματα 7.800 linear
μέτρων που αντιστοιχεί σε 500 τρέιλερ και 150 ιχ αυτοκίνητα.
Aν και με διπλάσια χωρητικότητα από τα παλαιότερα, το
Eco Catania καταναλώνει την ίδια ποσότητα καυσίμων με τα πλοία της προηγούμενης
σειράς ro-ro και με σύγχρονη τεχνολογία οι εκπομπές αερίων είναι κατά πολύ
μειωμένες. Κατά την παραμονή του στο λιμάνι το πλοίο έχει μηδενικές εκπομπές
αερίων Co2 γιατί χρησιμοποιεί ενέργεια από μπαταρίες λιθίου που
επαναφορτίζονται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, χάρις σε ηλιακούς συλλέκτες
έκτασης 350 τετραγωνικών μέτρων. Οι μηχανές του πλοίου είναι κορυφαίας
τεχνολογίας ελεγχόμενες ηλεκτρονικά με συστήματα καθαρισμού των καυσαερίων.
“Tο Eco Catania είναι η πιο πρόσφατη από τις
πολλές απτές αποδείξεις της δέσμευσής μας να επιταχύνουμε την οικολογική
μετάβαση στον τομέα των μεταφορών», δήλωσε ο Emanuele Grimaldi,
Διευθύνων Σύμβουλος της ναπολιτάνικης εταιρείας:
«Η Σικελία αξίζει και χρειάζεται αξιόπιστες και
αποτελεσματικές υπηρεσίες μεταφορών. Γι ‘αυτό έχουμε αφιερώσει σε ένα από τα
κύρια λιμάνια του το πέμπτο σκάφος κατηγορίας GG5G, το οποίο σύντομα θα δρομολογηθεί
μεταξύ του νησιού, της ηπειρωτικής Ιταλίας και της Μάλτας “.
Newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου