Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 20 Μαΐου 2021

Εκβάθυνση και διεύρυνση της διώρυγας του Σουέζ - DREDGING OF SUEZ CANAL ENTRANCES

...για πολλά χρόνια τώρα, τα ευκόλως εννοούμενα δεν παραλείπονται, ακριβώς διότι τα σοβαρά τα κρατάνε για το τέλος, και όποτε τους συμφέρει.

Δηλαδή,  πολλές κουβέντες για το προφανές, την εκβάθυνση των άκρων ας πούμε...

Όπως έχω ξαναγράψει, αυτή είναι η μία παράμετρος, η άλλη είναι ο τρόπος διαχείρηση για τα διερχόμενα πλοία, και η παροχή βοηθείας, αντί να τους σπρώχνεις στην ζημιά και μετά να ζητάς τα ακατόρθωτα.

Ξεκίνησαν με 900 εκατ, έχουν πέσει στα 600, και έτσι και γίνει κάποια συννενόηση και κόψουν το Σουέζ, θα τους πληρώνουν για να περάσουν....

Από την άλλη, η Αίγυπτος παρουσιάζει την μεγαλύτερη ανάπτυξη παγκοσμίως, και αυτό δεν γίνεται τυχαία, άρα μια πιο προσεκτική προσέγγιση στο θέμα Σουέζ, θα τους κρατήσει για πολλά χρόνια στο προσκήνιο.

+++

16 ΜΑΪΟΥ 2021

Εγκρίθηκε από τον Πρόεδρο της Αιγύπτου, Abdel Fattah el-Sisi

 Ο Πρόεδρος Abdel Fattah el-Sisi ενέκρινε την επέκταση του νότιου άκρου της διώρυγαςτου Σουέζ που είχε συζητηθεί στις 11 Μαΐου 2021 μετά από επίσκεψη στα κεντρικά γραφεία της Αρχής Της Διώρυγας του Σουέζ (SCA) στην Ισμαηλία της Αιγύπτου.

Θα είναι η δεύτερη τέτοια επέκταση της διώρυγας του Σουέζ τα τελευταία χρόνια. 

Το 2015 το βόρειο άκρο διευρύνθηκε και εκβαθύνθηκε.

Το ατύχημα του Ever Given το Μάρτιο οδήγησε ορισμένους ειδικούς να προτείνουν διεύρυνση και εκβάθυνση, επισημαίνοντας ότι η διώρυγα δεν ήταν σε θέση να εξυπηρετήσει τα μεγαλύτερα σκάφη μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, μερικά από τα οποία μπορούν να μεταφέρουν περισσότερα από 22.000 TEU’s, οπότε απαιτείται επέκταση για να αποφευχθούν παρόμοια περιστατικά στο μέλλον.

Οι Αρχές της Διώρυγας έχουν ήδη δαπανήσει σημαντικά ποσά για τα βόρεια τμήματα της διώρυγας πριν από μερικά χρόνια, οπότε φαίνεται ότι ήταν θέμα χρόνου να επεκταθούν τα νότια τμήματα, με το συμβάν του Ever Given να επιταχύνει τις εξελίξεις.

theseanation.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: