Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 22 Απριλίου 2021

Stacoco του Σταμάτη Κόκοτα: Σαν πλοίο που ναυάγησε...

...όταν μιλάμε για εξουσίες στον δημόσιο βίο, συμπεριλαμβάνουμε και τον κάθε λογής γραφιά που τον έβαλαν να γράφει κατά παντός επιστητού και πλειστάκις αναφέρονται σε θέματα όπου δεν έχουν ιδέα. Ο κόσμος τα χάφτει και μετά διαμαρτύρεται... κλασσική περίπτωση βλάβης...

Το θέμα δεν είναι το ναυάγιο, αλλά ο Σταμάτης... από εκεί θα βγάλουν τα κλικ η τα κουκιά καλλίτερα..

...και αφού το έβγαλαν , ρώτησαν και τον ΟΛΕ, ο οποίος έδωσε απάντηση για ηλίθιους, δηλαδή ότι ειδοποίησαν τον πλοιοκτήτη , η αρχή έβαλε πρόστιμο αλλά αναιρέθηκε στην συνέχεια. Μάλιστα....

Δεν μας είπατε όμως, πόσα χρόνια πριν έγινα τα σχετικά?? Το πλοίο βρίσκεται εκεί πάνω από 30 χρόνια, τι κάνατε μέχρι τώρα?? τίποτα.. η εικόνα  του κόλπου μιλάει από μόνη της...

Το πιο διασκεδαστικό είναι οι λέξεις που χρησιμοποιούνται ,  βαρύγδουπες.... ο κίνδυνος καραδοκεί, γράφουν,  και σε πιάνει μια ανατριχίλα... πριν βάλεις τα γέλια.  Εννοούν την όποια ρύπανση, και πιθανόν  έχουν στο μυαλό τους ότι το καράβι τους περίμενε μέχρι να βρωμίσει  το περιβάλλον, αν και εφ όσον είχε συμβεί κάτι, οι ταβέρνες της παραλίας θα είχαν ξεσηκώσει τον κόσμο....

Η φωτό δείχνει 3 παρατημένα, για τα υπόλοιπα κανένα σχόλιο, διότι είπαμε αυτό που πουλάει είναι το όνομα του καλλιτέχνη και όχι η παραβατικότητα, ούτε η ανικανότητα των αρχών.

Βέβαια, κανένας δεν ασχολήθηκε με τους εργαζόμενους.... πληρώθηκαν δεν πληρώθηκαν? 

Ζήτω  η αναυτιλία,  η κακογραφία, και ο  ασυνδικαλισμός. 

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

+++

18 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2021


Μισοβυθισμένο και διαβρωμένο στον Σαρωνικό

Το πρώτο και μοναδικό εμπορικό πλοίο που απέκτησε ο Σταμάτης Κόκοτας στην μικρή σταδιοδρομία του ως πλοιοκτήτης είναι το STACOCO. Πρόκειται για ένα πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου. Οι καταστηματάρχες της παραλιακής περιοχής του Ασπροπύργου όπου βρίσκεται μέχρι και σήμερα μισοβυθισμένο πλέον θυμούνται τον Σταμάτη Κόκοτα να επισκέπτεται τις ταβέρνες τους προκειμένου να προμηθευτεί φαγητό για το πλήρωμα του πλοίου μέχρι να βρεθεί λύση στο πρόβλημα που καθήλωσε μέχρι και σήμερα το πλοίο στην συγκεκριμένη θέση. 
Τελευταίο φορτίο που φορτώθηκε στο συγκεκριμένο πλοίο ηταν τσιμέντο το οποίο λογικά θα έχει γίνει πέτρα στις μέρες μας.

Στοιχεία του πλοίου:
Ηταν κατασκευής 1952 και ναυπηγήθηκε στη Γερμανία με πρώτο όνομα το ST. MICHAEL. Τα επόμενα ονόματα του πλοίου ήταν τα εξής : CHRISTINA VINNEN (1960), BRISINGA (1965), ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΣΤΡΙΝΤΖΗΣ (1970), ΑΝΝΑ Μ (1970).
Αξίζει να αναφερθεί επίσης πως το φουγάρο του πλοίου κοσμούσε ένα μουσικό όργανο (πιθανότατα μπουζούκι) το οποίο όμως δεν είναι εμφανές στις μέρες μας λόγο της διάβρωσης.

Η οικολογική καταστροφή καραδοκεί. Το πλοίο όπως αναφέρθηκε ήταν φορτωμένο με τσιμέντο και έτοιμο να ταξιδέψει. Αυτό σημαίνει πως σε αυτό υπήρχαν καύσιμα, λιπαντικά κτλ. Το δρομολόγιο όμως αυτό δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ και αυτό έχει ως αποτέλεσμα το επικίνδυνο υλικό να βρίσκεται μέχρι και τις μέρες μας στο εσωτερικό του τόσο ταλαιπωρημένου πλέον σκαριού.

Ο Οργανισμός Λιμένος Ελευσίνας μάλιστα είχε εξεδώσει και απόφαση όπου τιμωρούσε με πρόστιμο τον γνωστό καλλιτέχνη, ενώ είχε παρθεί και η απόφαση να διαγραφεί αυτό αν ο ίδιος προχωρούσε στην ανέλκυση του πλοίου, αλλά το υπουργείο στη συνέχεια ανακάλεσε την απόφαση του.

Αυτή είναι η απόφαση
Το Δ.Σ του ΟΛΕ ΑΕ, αφού έλαβε υπόψη του την ως άνω εισήγηση του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου και μετά από διαλογική συζήτηση ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ Ομόφωνα Άρει την υπ’ αριθμ. 27/239/31-07-2014 Απόφαση του Δ.Σ./ΟΛΕ ΑΕ, περί απαλλαγής από τα οφειλόμενα τέλη ναυαγίου ΑΝΝΑ Μ, ιδιοκτησίας κου Κόκκοτα Σταμάτη και εγκρίνει την εκ μέρους του ΟΛΕ ΑΕ, επικαιροποίηση των διαδικασιών, όπως αυτές προβλέπονται στον ν.2881/2001 «περί ναυαγίων», λόγω της παρόδου έξι (6) ετών από την προηγούμενη διαδικασία και σε εφαρμογή της με αριθμ. Πρωτ. 183/1-10-2014 επιστολής, που μας απέστειλε ο Γενικός Γραμματέας Λιμένων Λιμενικής Πολιτικής του ΥΝΑ.

Πηγή: iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: