....Είναι αυτοί ακριβώς οι λόγοι οι οποίοι καθιστούν ακόμη πιο σημαντική την παραγωγική συζήτηση για την επίλυση των παραγόμενων προκλήσεων - συμπεριλαμβανομένης της ανάγκης (λιμενικών) υποδομών.....και όχι μόνο, λέμε εμείς.... Οι υποδομές δεν δουλεύουν μόνες τους... χρειάζεται η κατάλληλη επάνδρωση σε ανθρώπινο δυναμικό, αλλά και η επάρκεια μέσων για αποφυγή ατυχημάτων.
+++
01 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2021
του Θάνου Πάλλη
Ορισμένες σκέψεις για το μέγεθος των
πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (καθώς χάρη στο περιστατικό στο Σουέζ,
σκεφτόμαστε πολλά εναντίον τους):
Το 1997, γράφοντας το διδακτορικό μου, το Kokura (φωτο) ήταν το μεγαλύτερο
containership- περίπου 7.400 TEU, τα πρώτα Post Panamax.
Οι συζητήσεις θα συνεχιστούν, ωστόσο
δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τα πλοία μεγαλύτερου μεγέθους (α) έφεραν φθηνότερα
αγαθά στην καθημερινή μας ζωή και (β) επέτρεψαν την πρόοδο της
παγκοσμιοποίησης, οδηγώντας εκατομμύρια πολιτών στην έξοδο από την ακραία
φτώχεια.
Η μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων σε
μεγάλου μεγέθους πλοία μείωσε το κόστος μεταφοράς αγαθών και λειτούργησε ως η
ειδοποιός θετική διαφορά για σημαντικό αριθμό τοπικών / περιφερειακων
οικονομιών.
Είναι αυτοί ακριβώς οι λόγοι οι οποίοι καθιστούν ακόμη πιο σημαντική την
παραγωγική συζήτηση για την επίλυση των παραγόμενων προκλήσεων -
συμπεριλαμβανομένης της ανάγκης (λιμενικών) υποδομών
portnet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου