....πότε θα πάρει χαμπάρι, κάποιος από τους ΥΕΝ, και να τελειώσει η εξευτελιστική ιστορία με τους πλοηγούς, που το παίζουν σε κάθε περίπτωση μάγκες, ελέω της διεθνούς πρακτικής.
Θυμάμαι στην Ιταλία ,πάνε 30 χρόνια τώρα, ο πιλότος που ανέβηκε ήταν 25 ετών. Στην δική μας ναυτική χώρα, ο 25αρης δεν δένει ούτε καντηλίτσα. Ποιος φταίει??
Ένα φρικτό μελόδραμα είναι και αυτό που παιζόταν στις εξετάσεις για την πρόσληψη πλοηγών... Το μικρότερο 8αρι που διέθεταν ήταν ο υπουργός. Κάποιος είχε τον πρωθυπουργό αλλά τον έφαγε στην στροφή άλλος που είχε τον δεσπότη... Μιλάμε για την τέλεια αξιοκρατία. Ο ωκεανοπλόος, που φώναζε πλοηγό από τα 50 μίλλια, ήλθε να γίνει πλοηγός. Ο πλοηγός με υπηρεσία στα μεγάλα πλοία, ανεβαίνει στο μικράκι και τα κάνει μπάχαλο.
Για τον φάκελλο δεν θα κάνουμε κουβέντα τώρα, και δεν είναι το χειρότερο που απασχολεί...
Εάν το υπουργείο δεν γνωρίζει τι να κάνει, είναι απλό, όπως κάνουν και σε όλα τα άλλα αμιγώς ναυτικά θέματα. ... Να ρωτήσουν την Ολλανδια, την Αγγλία, και άλλους....
Ένα από τα σοβαρά θέματα που ξευτιλίζεται το κράτος, και αφήνει τους πλοηγούς να κοροιδεύουν τον κόσμο, λέγοντας ότι κινδυνεύει η ασφάλεια των ναυτικών.... Αιδώς αργείοι....
+++
Και νέα 48ωρη απεργία μετά την απόφαση του Πρωτοδικείου Πειραιά με την οποία κηρύχθηκε παράνομη η πρώτη
Προβλήματα στις εμπορευματικές μεταφορές, κυρίως στο λιμάνι του Πειραιά, σημειώνονται λόγω της πανελλαδικής απεργίας του ναυτικού προσωπικού της Πλοηγικής Υπηρεσίας του υπουργείου Ναυτιλίας, που κήρυξε η Εκτελεστική Επιτροπή της ΑΔΕΔΥ, ύστερα από αίτημα της ΠΟΥΕΝ, (Πανελλήνια Ομοσπονδία Υπαλλήλων Εμπορικής Ναυτιλίας).
Η διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς και ο Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά προσέφυγαν στο Πρωτοδικείο Πειραιά, προκειμένου η απεργία να κηρυχθεί παράνομη και καταχρηστική για μη τήρηση των σχετικών διαδικασιών και των προβλεπόμενων από το νόμο. Με απόφαση του Πρωτοδικείου Πειραιά η 48ωρη απεργία κηρύχθηκε παράνομη, ωστόσο προκηρύχθηκε νέα 48ωρη έως την Παρασκευή 29/01 στις 20:00 το βράδυ.
Λόγω της απεργίας πολλά εμπορικά πλοία εξακολουθούν να παραμένουν έξω από τα λιμάνια, ενώ δεν αποκλείεται να υπάρξει και νέα δικαστική προσφυγή από τη διοίκηση του ΟΛΠ και του ΣΕΠ.
Βασικό αίτημα της κινητοποίησης είναι να αποσυρθεί το άρθρο 22 του νομοσχεδίου του υπουργείου Ναυτιλίας για την «Ολοκληρωμένη θαλάσσια πολιτική στον νησιωτικό χώρο», σύμφωνα με το οποίο οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα εκδίδουν στους πλοιάρχους κάποιων πλοίων Πιστοποιητικό Εξαίρεσης από την Πλοήγηση (Pilot ExemptionCertificate) και με αυτό οι πλοίαρχοι θα μπορούν να μπαίνουν στα λιμάνια της χώρας και να βγαίνουν από αυτά χωρίς τη συνδρομή πλοηγού.
«Θεωρούμε ότι οι προωθούμενες ρυθμίσεις όπως αυτές προβλέπονται στο άρθρο 22 του σχεδίου νόμου είναι επικίνδυνες για την ασφάλεια των πλοίων, των επιβαινόντων σε αυτά ναυτικών και ευρύτερα για την ασφαλή ναυσιπλοΐα» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ενωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ).
Την αλληλεγγύη τους στους πλοηγούς εκφράζουν με ανακοίνωσή τους επίσης τα ναυτεργατικά σωματεία της Πανελλήνιας Ένωσης Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού, της Πανελλήνιας Ένωσης Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής «Ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ», της Πανελλήνιας Επαγγελματικής Ένωσης Μαγείρων και της Πανελλήνιας Ένωσης Πληρωμάτων Ρυμουλκών.
Από την πλευρά τους, κύκλοι της Cosco εξέφραζαν απορία για το γεγονός ότι Επιμελητήρια και οι φορείς χρηστών του λιμανιού δεν πήραν θέση σε ένα θέμα που πλήττει το εμπόριο και τα μέλη τους.
Πηγή: Protagon.gr
portnet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου