...πόσο αντικειμενική είναι η μελέτη , όταν αυτοί για τους οποίους ενδιαφέρεστε, είναι πελάτες σας??
Θα ήταν καλλίτερα , εάν εξηγούσατε πως εννοείται αυτή την επιδότηση? Αντ' αυτού βγάλατε και το ποσόν που θα χρειαστούν οι εταιρείες, σαν προπομπός, του επικείμενου συμβουλίου για το θέμα.
Για άλλα θέματα, το κοράκια της πένας.. θα έκραζαν, τώρα σιγή... στην μάσα ενωμένοι, κατά πως έλεγε και ένας Κεφαλλονίτης .
Στην αναμπουμπούλα, χάσαμε τ αυγά, μπας και σώσουμε τα πασχάλια...
Θεωρώ ότι ο αξιόλογος σύμβουλος ναυτιλιακών εταιρειών, γνωρίζει ότι η μπάνκα έχει τιναχτεί στον αέρα... και επομένως τα όρια έχουν στενέψει, ακόμα και αν κάποια χρήματα έλθουν από την Ευρώπη.
Κρατήστε και καμιά πισινή, διότι το μέλλον είναι άδηλο...
+++
Θα ήταν καλλίτερα , εάν εξηγούσατε πως εννοείται αυτή την επιδότηση? Αντ' αυτού βγάλατε και το ποσόν που θα χρειαστούν οι εταιρείες, σαν προπομπός, του επικείμενου συμβουλίου για το θέμα.
Για άλλα θέματα, το κοράκια της πένας.. θα έκραζαν, τώρα σιγή... στην μάσα ενωμένοι, κατά πως έλεγε και ένας Κεφαλλονίτης .
Στην αναμπουμπούλα, χάσαμε τ αυγά, μπας και σώσουμε τα πασχάλια...
Θεωρώ ότι ο αξιόλογος σύμβουλος ναυτιλιακών εταιρειών, γνωρίζει ότι η μπάνκα έχει τιναχτεί στον αέρα... και επομένως τα όρια έχουν στενέψει, ακόμα και αν κάποια χρήματα έλθουν από την Ευρώπη.
Κρατήστε και καμιά πισινή, διότι το μέλλον είναι άδηλο...
+++
Εν μέσω μιας τεράστιας δοκιμασίας για όλη τη ναυτιλία, κατά την
οποία ουδείς μπορεί να κάνει ασφαλείς προβλέψεις για το αύριο, η
Πολιτεία οφείλει να επιδοτήσει την ακτοπλοία, σύμφωνα με τον Γιώργο
Ξηραδάκη, Διευθυνοντα Συμβουλο της XRTC Business Consultants.
Σε πρόσφατη μελέτη της εταιρείας του για την πανδημία και την επιροοή στις θαλάσσιες μεταφορές προκύπτει ότι μεταξύ ανοιξης του ΄19 και τη φετεινή, εκτός από επιβατες η ελληνική ακτοπλοία μετέφερε κατά 60% λιγοτερα προιόντα μεταξύ ηπειρωτικης και νησιωτικής Ελλάδας, όπως σημείωσε σε συνέντευξή του στο Κανάλι 1 του Πειραιά στην εκπομπή του Νίκου Μπαρδούνια στην ενότητα που γίνεται κάθε Παρασκευή σε συνεργασία με το maritimes.gr
Με τα νέα μέτρα ουδείς μπορεί να προβλέψει πόσο θα ανέβει η κίνηση τους επόμενους μήνες, πρόσθεσε ο κ. Ξηραδάκης, υπογραμμίζοντας πως πέρα από τον οικονομικό και κοινωνικό ρόλο η διατήρηση της διασύνδεσης των ελληνικών νησιών με την ηπειρωτιή χώρα είναι και θεμα γεωπολιτικο και ασφαλειας για την Ελλάδα.
Λόγω της πανδημίας μέχρι στιγμής σύμφωνα με τους πιο συντηρητικούς υπολογισμούς άμεσα η ακτοπλοια έχει χάσει τουλάχιστον 17 εκατομμύρια ευρω τον μήνα χωρίς να υπολογιστούν τα διαφυγόντα κέρδη.
Προκειμένου να διατηρηθούν οι εταιρείες που προσφερουν δημοσια υπηρεσία, συμβαλλοντας στην διατήρηση της συνοχής του κράτους πρεπει να επιδοτηθούν με τουλάχιστον 30 εκατομμύρια ευρώ φέτος, τόνισε ο κ. Ξηραδάκης.
Το υπουργείο Ναυτιλίας θα καταθέσει πρόταση για χρηματοότηση από ευρωπαικα κονδύλια, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός κ. Πλακιωτάκης προσφατα.
«Δίνουμε πολύ λιγοτερα στη διατητηση του θαλάσσιου δικτύου μεταφορων σε σύγκριση με αλλα κρατη. Στην γειτονική Ιταλία εγγυάται το κρατος και το επιχειρηματικο ρισκο είναι μηδεν. Το ρισκο στη ναυτιλια παντα μοιραζεται κ πρεπει ενισχυθούν και οι τραπεζες,» εξηγησε ο κ. Ξηραδάκης.
Φέτος το καλοκαίρι που αναμένεται μάλλον αύξηση του οδικού τουρισμού και μεγαλύτερες ροές από την υπολοιπη Ευρωπη στη βόρεια Ελλάδα, πρέπει να δημιουργηθούν γραμμες από τη βορεια Ελλαδα προς τα νησια και αυτό πρέπει να επιδοτηθει, τόνισε.
Σε πρόσφατη μελέτη της εταιρείας του για την πανδημία και την επιροοή στις θαλάσσιες μεταφορές προκύπτει ότι μεταξύ ανοιξης του ΄19 και τη φετεινή, εκτός από επιβατες η ελληνική ακτοπλοία μετέφερε κατά 60% λιγοτερα προιόντα μεταξύ ηπειρωτικης και νησιωτικής Ελλάδας, όπως σημείωσε σε συνέντευξή του στο Κανάλι 1 του Πειραιά στην εκπομπή του Νίκου Μπαρδούνια στην ενότητα που γίνεται κάθε Παρασκευή σε συνεργασία με το maritimes.gr
Με τα νέα μέτρα ουδείς μπορεί να προβλέψει πόσο θα ανέβει η κίνηση τους επόμενους μήνες, πρόσθεσε ο κ. Ξηραδάκης, υπογραμμίζοντας πως πέρα από τον οικονομικό και κοινωνικό ρόλο η διατήρηση της διασύνδεσης των ελληνικών νησιών με την ηπειρωτιή χώρα είναι και θεμα γεωπολιτικο και ασφαλειας για την Ελλάδα.
Λόγω της πανδημίας μέχρι στιγμής σύμφωνα με τους πιο συντηρητικούς υπολογισμούς άμεσα η ακτοπλοια έχει χάσει τουλάχιστον 17 εκατομμύρια ευρω τον μήνα χωρίς να υπολογιστούν τα διαφυγόντα κέρδη.
Προκειμένου να διατηρηθούν οι εταιρείες που προσφερουν δημοσια υπηρεσία, συμβαλλοντας στην διατήρηση της συνοχής του κράτους πρεπει να επιδοτηθούν με τουλάχιστον 30 εκατομμύρια ευρώ φέτος, τόνισε ο κ. Ξηραδάκης.
Το υπουργείο Ναυτιλίας θα καταθέσει πρόταση για χρηματοότηση από ευρωπαικα κονδύλια, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός κ. Πλακιωτάκης προσφατα.
«Δίνουμε πολύ λιγοτερα στη διατητηση του θαλάσσιου δικτύου μεταφορων σε σύγκριση με αλλα κρατη. Στην γειτονική Ιταλία εγγυάται το κρατος και το επιχειρηματικο ρισκο είναι μηδεν. Το ρισκο στη ναυτιλια παντα μοιραζεται κ πρεπει ενισχυθούν και οι τραπεζες,» εξηγησε ο κ. Ξηραδάκης.
Φέτος το καλοκαίρι που αναμένεται μάλλον αύξηση του οδικού τουρισμού και μεγαλύτερες ροές από την υπολοιπη Ευρωπη στη βόρεια Ελλάδα, πρέπει να δημιουργηθούν γραμμες από τη βορεια Ελλαδα προς τα νησια και αυτό πρέπει να επιδοτηθει, τόνισε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου