…..επιτέλους, δεν υπάρχει κάτι χειρότερο από την μόνιμη γκρίνια..
Δεν θέλω να φαντάζομαι, πόσα χρήματα χάνονται από την αγορά, λόγω της μειωμένης έως και καθόλου συμμετοχής Ελλήνων ναυτικών.
+++
© Παρέχεται από: Newmoney.gr
Δεν θέλω να φαντάζομαι, πόσα χρήματα χάνονται από την αγορά, λόγω της μειωμένης έως και καθόλου συμμετοχής Ελλήνων ναυτικών.
+++
Μηνάς
Τσαμόπουλος
11
ώρες πριν
Η μείωση της τιμής του πετρελαίου σε
ιστορικά επίπεδα μπορεί να προκαλεί τεράστιους φόβους για την ισορροπία της
παγκόσμιας οικονομίας όμως έχει δώσει την ευκαιρία σε πλοιοκτήτες με
δεξαμενόπλοια, κυρίως VlCC χωρητικότητας άνω των 300.000 τόνων
την ημέρα να έχουν τεράστια κέρδη, όπως συνέβη και το περασμένο φθινόπωρο με
τον εμπορικό πόλεμο.
Πολλά κράτη γέμισαν τις δεξαμενές τους
με φθηνό πετρέλαιο ενώ διυλιστήρια ναύλωσαν VLCC και τα
χρησιμοποιούν ως αποθήκες καυσίμων περιμένοντας να ανέβουν οι τιμές και να
πουλήσουν με κέρδος. Οι ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες ελέγχουν το
26% του παγκόσμιου στόλου δεξαμενόπλοιων με τους Έλληνες πλοιοκτήτες κυρίως
πλοίων VLCC να κάνουν “νέα καριέρα”.
Με βάση τα στατιστικά στοιχεία της Marine information Services
για το ποιοι Έλληνες έχουν τα περισσότερα VLCC, αναφέρονται οι εξής:
–Γιάννης
Αγγελικούσης με την Maran Tankers 40
υπερ-δεξαμενόπλοια βρίσκεται στην κορυφή.
– η Dynacom του Γιώργου
Προκοπίου με 16 κομμάτια
-SpringField-Olympic συμφερόντων Ωνάση 16
– Η Capital του Βαγγέλη
Μαρινάκη με 11
– Η Alpha tankers της Άννας
Αγγελικούση με 10
– Η AELOS του Φιλίπ Εμπειρίκου με 10
– Ο Αδαμάντιος
Πολέμης με την New Shipping ltd έχει
10
– Η EasterMed του Θανάση Μαρτίνου με 9
– Οκτώ έχει η Kyklades Maritime της οικογένειας Αλαφούζου
– Η Thenamaris του Νικόλα Μαρτίνου με 7
– Ο Γιώργος
Οικονόμου με τρία VLCC ,εκ των οποίων δύο ανήκουν στον
στόλο της Cardiff και ένα στην εισηγμένηDryships
– Ο Νίκος
Τσάκος με την ΤΕΝ έχει δύο υπέρ δεξαμενόπλοια
– Η Cetrofin του Δημήτρη Προκοπίου με δύο και
– Ο Chandris Group
με δύο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου