Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 21 Απριλίου 2020

Ποιοι Έλληνες εφοπλιστές κερδίζουν από την πετρελαϊκή κρίση

…..επιτέλους, δεν υπάρχει κάτι χειρότερο από την μόνιμη γκρίνια..
Δεν θέλω να φαντάζομαι, πόσα χρήματα χάνονται από την αγορά, λόγω της μειωμένης έως και καθόλου συμμετοχής Ελλήνων ναυτικών.

+++



Μηνάς Τσαμόπουλος

11 ώρες πριν



© Παρέχεται από: Newmoney.gr

Η μείωση της τιμής του πετρελαίου σε ιστορικά επίπεδα μπορεί να προκαλεί τεράστιους φόβους για την ισορροπία της παγκόσμιας οικονομίας όμως έχει δώσει την ευκαιρία σε πλοιοκτήτες με δεξαμενόπλοια, κυρίως VlCC χωρητικότητας άνω των 300.000 τόνων την ημέρα να έχουν τεράστια κέρδη, όπως συνέβη και το περασμένο φθινόπωρο με τον εμπορικό πόλεμο.

Πολλά κράτη γέμισαν τις δεξαμενές τους με φθηνό πετρέλαιο ενώ διυλιστήρια ναύλωσαν VLCC και τα χρησιμοποιούν ως αποθήκες καυσίμων περιμένοντας να ανέβουν οι τιμές και να πουλήσουν με κέρδος. Οι ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες ελέγχουν το 26% του παγκόσμιου στόλου δεξαμενόπλοιων με τους Έλληνες πλοιοκτήτες κυρίως πλοίων VLCC να κάνουν “νέα καριέρα”.

Με βάση τα στατιστικά στοιχεία της Marine information Services για το ποιοι Έλληνες έχουν τα περισσότερα VLCC, αναφέρονται οι εξής:

Γιάννης Αγγελικούσης με την Maran Tankers 40 υπερ-δεξαμενόπλοια βρίσκεται στην κορυφή.

– η Dynacom του Γιώργου Προκοπίου με 16 κομμάτια

-SpringField-Olympic συμφερόντων Ωνάση 16

– Η Capital του Βαγγέλη Μαρινάκη με 11

– Η Alpha tankers της Άννας Αγγελικούση με 10

– Η AELOS του Φιλίπ Εμπειρίκου με 10

– Ο Αδαμάντιος Πολέμης με την New Shipping ltd έχει 10

– Η EasterMed του Θανάση Μαρτίνου με 9

– Οκτώ έχει η Kyklades Maritime της οικογένειας Αλαφούζου

– Η Thenamaris του Νικόλα Μαρτίνου με 7

– Ο Γιώργος Οικονόμου με τρία VLCC ,εκ των οποίων δύο ανήκουν στον στόλο της Cardiff και ένα στην εισηγμένηDryships

– Ο Νίκος Τσάκος με την ΤΕΝ έχει δύο υπέρ δεξαμενόπλοια

– Η Cetrofin του Δημήτρη Προκοπίου με δύο και

– Ο Chandris Group με δύο


Δεν υπάρχουν σχόλια: