...αυτό το άρθρο είναι από το 2017. Προχθές έγινε φιέστα διότι ξεκινούν οι εργασίες για την προέκταση, αλλά υπάρχει και σχέδιο για την άλλη πλευρά, αυτή των λιπασμάτων, για την ακτοπλοία.
Να δούμε τι τελικά θα γίνει, και πόσο θα είναι λειτουργικό, διότι ναι μεν περισσότερα πλοία, αλλά μήπως πρέπει να γίνει και κάποιος δρόμος παραπάνω?? μήπως το αχούρι του μετρό πρέπει να τελειώσει? μήπως οι γραμμές πρέπει να τελειώνουν με το χωρισμό της περιοχής?? η μήπως, πρέπει να φύγουν όλα από εκεί, και να πάνε Φάληρο μεριά? Δύσκολο τώρα... επομένως τι???
+++
Να δούμε τι τελικά θα γίνει, και πόσο θα είναι λειτουργικό, διότι ναι μεν περισσότερα πλοία, αλλά μήπως πρέπει να γίνει και κάποιος δρόμος παραπάνω?? μήπως το αχούρι του μετρό πρέπει να τελειώσει? μήπως οι γραμμές πρέπει να τελειώνουν με το χωρισμό της περιοχής?? η μήπως, πρέπει να φύγουν όλα από εκεί, και να πάνε Φάληρο μεριά? Δύσκολο τώρα... επομένως τι???
+++
Σε κατασκευή υποδομών στο λιμάνι του Πειραιά, προκειμένου να δημιουργήσει ενδιαφέρον για μεγαλύτερης διάρκειας παραμονή επιβατών στον λιμένα, προχωρά η διοίκηση του ΟΛΠ.
Σε αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας της λιμενικής ζώνης με νέες επενδύσεις σε τερματικούς σταθμούς, λιμενικές υποδομές και εξοπλισμό, που έχουν στόχο να προσελκύσουν μεγάλες εταιρείες του κλάδου στον τομέα της κρουαζιέρας και των εμπορευματοκιβωτίων, αλλά και να προσδώσουν στο λιμάνι του Πειραιά ηγετικά χαρακτηριστικά σε σχέση με άλλα λιμάνια της Μεσογείου, αναμένεται να προχωρήσει το επόμενο προσεχές διάστημα η διοίκηση του ΟΛΠ.
H διευθύντρια Στρατηγικού Σχεδιασμού και Marketing του Οργανισμού Λιμένα Πειραιά, Θεόδωρα Ρήγα, μιλώντας το πρωί στο πλαίσιο του 4ου Posidonia Sea Tourism Forum με θέμα «Αναζητώντας νέες στρατηγικές για τον θαλάσσιο τουρισμό και την κρουαζιέρα στην Ανατολική Μεσόγειο», που διοργανώνεται στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών, τόνισε ότι το λιμάνι του Πειραιά βρίσκεται αυτήν τη στιγμή στο επίκεντρο της κρουαζιέρας στην ανατολική Μεσόγειο, έχοντας τη δυνατότητα να εξυπηρετεί ταυτόχρονα 9 με 11 πλοία, μεταξύ των οποίων και νέας γενιάς.
Η κ. Ρήγα αναφέρθηκε στην επέκταση του νότιου λιμένα, όπου θα υπάρχει η δυνατότητα εξυπηρέτησης 4 κρουαζιερόπλοιων νέας γενιάς άνω των 400 μέτρων έκαστο, ενώ προανήγγειλε νέες υποδομές στη χερσαία ζώνη, όπως ξενοδοχεία, εμπορικά κέντρα, εστιατόρια και άλλες υπηρεσίες που θα ενισχύσουν το home porting και θα δημιουργήσουν ενδιαφέρον για μεγαλύτερης διάρκειας παραμονή στον λιμένα, επιβατών κρουαζιέρας και της ακτοπλοΐας. Επίσης, μίλησε για μείωση της γραφειοκρατίας στην εξυπηρέτηση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τις εταιρείες κρουαζιέρας, για προγραμματισμό των αφιξοαναχωρήσεων δύο χρόνια μπροστά και για τη δυνατότητα παροχής καυσίμου 500cst, 700cst και 380cst με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο στα πλοία.
Ακόμη, σημείωσε ότι αυτήν τη στιγμή υπάρχει συντονισμός και συνεργασία με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, προκειμένου να υπάρχει σύνδεση του αεροδρομίου με το λιμάνι, ενώ αναπτύσσονται συνέργειες με τις αεροπορικές εταιρείες, αυξάνοντας την ευελιξία.
Για το κομμάτι διαχείρισης των εμπορευματοκιβωτίων, είπε ότι εταιρείες μπορούν να αξιοποιήσουν τα οφέλη της ελεύθερης ζώνης, αφού η εθνική νομοθεσία επιτρέπει την αναστολή της αξίας του προστιθέμενου φόρου κατά την είσοδο των εμπορευμάτων, υπό τον όρο ότι υπόκεινται σε εξαγωγή ή παράδοση σε άλλο κράτος-μέλος της ΕΕ.
Η κ. Ρήγα πρόσθεσε ότι εφαρμόζεται ολόκληρη η διαδικασία μέσω απλουστευμένων διαδικασιών σε στενή συνεργασία με τις τελωνειακές Αρχές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου