....δεν γνωρίζω αν υπάρχει χειρότερη εταιρεία με φορτηγοποστάλια, σαν την συγκεκριμένη.
Φίλος μου είπε ότι την ημέρα ανχώρησης του, έφθασε στην Πάτρα για να πάρει το καράβι, το οποίο όμως δεν ήταν στο λιμάνι, και αναγκάσθηκε να πάει Ηγουμενίτσα, για να πάρει το άλλο της εταιρείας. Απ' ότι μου λέει πιθανόν να ήταν το συγκεκριμένο συμβάν για το οποίο το πλοίο δεν ήλθε στην Πάτρα για την αναχώρηση του. Μούγκα στην στρούγκα.
Να πούμε ότι εσωτερικά έχει κάποιο πολιτισμό το συγκεκριμένο πλοίο. Το άλλο που πάει Τυνησία, και δώρο να σας κάνουν το ταξείδι μην πάτε, η ξεφτίλα του να είσαι επιβάτης, αλλά και άσχετος ναυτικός. Και δεν συνεχίζουμε παρακάτω. Υπάρχει θέμα, οι επιθεωρητές στα λιμάνια, ο νηογνώμονας που το παρακολουθεί, κάθε πότε μπαίνουν στο πλοίο??
Φίλος μου είπε ότι την ημέρα ανχώρησης του, έφθασε στην Πάτρα για να πάρει το καράβι, το οποίο όμως δεν ήταν στο λιμάνι, και αναγκάσθηκε να πάει Ηγουμενίτσα, για να πάρει το άλλο της εταιρείας. Απ' ότι μου λέει πιθανόν να ήταν το συγκεκριμένο συμβάν για το οποίο το πλοίο δεν ήλθε στην Πάτρα για την αναχώρηση του. Μούγκα στην στρούγκα.
Να πούμε ότι εσωτερικά έχει κάποιο πολιτισμό το συγκεκριμένο πλοίο. Το άλλο που πάει Τυνησία, και δώρο να σας κάνουν το ταξείδι μην πάτε, η ξεφτίλα του να είσαι επιβάτης, αλλά και άσχετος ναυτικός. Και δεν συνεχίζουμε παρακάτω. Υπάρχει θέμα, οι επιθεωρητές στα λιμάνια, ο νηογνώμονας που το παρακολουθεί, κάθε πότε μπαίνουν στο πλοίο??
Ενημερώθηκε, πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Ηγουμενίτσας από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ “FLORENCIA” σημαίας Ιταλίας, για βλάβη στην δεξιά κύρια μηχανή του πλοίου, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Μπρίντεζι Ιταλίας προς Ηγουμενίτσα-Πάτρα, με 241 επιβάτες, 53 μέλη πληρώματος, 45 Ι.Χ.Ε και 121 Φ/Γ οχήματα.
Το “FLORENCIA” πλέοντας με μειωμένη ταχύτητα κατέπλευσε αυτοδύναμα στον λιμένα Ηγουμενίτσας, όπου προσδέθηκε με ασφάλεια, ενώ από το περιστατικό δεν αναφέρθηκε τραυματισμός και δε παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση.
Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηγουμενίτσας απαγορεύτηκε ο απόπλους του εν λόγω πλοίου μέχρι την αποκατάσταση της βλάβης και προσκόμισης πιστοποιητικού διατήρησης κλάσης-αξιοπλοϊας από το νηογνώμονα που το παρακολουθεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου