...αν δεν το 'χεις, τι μπαίνεις με ύφος καρδινάλιου, και συμπεριφέρεσαι στον Πλοίαρχο σαν να είναι υποτακτικός σου?? Από την άλλη γιατί οι Πλοίαρχοι φοβούνται τον πλοηγό??
Θα κατανοήσουν κάποτε ότι ο πλοηγός είναι απλά σύμβουλος και τίποτε άλλο?? Σε όλα τα προβλήματα πρώτο το όνομα του Πλοιάρχου βγαίνει στην φόρα, και μάλιστα με βραχιολάκια.
Στο συμβάν παρακάτω, δεν έχει να πει κάτι ο σύμβουλος / πλοηγόςς??
Είχε πολύ δίκιο ένας φίλος που ,μου έλεγε ότι έβαλε στην μπάντα 3 φορές πλοηγούς που νόμιζαν
ότι είναι κάτι παραπάνω από αυτό που ξεκάθαρα είναι, άσχετα που οι Πλοίαρχοι πολλές φορές τους αφήνουν και συμπεριφέρονται αυτοκρατορικά....
27/09/2019
Ενημερώθηκε, μεσημβρινές ώρες χθες, το Β΄ Λιμενικό Τμήμα Κερατσινίου του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά για περιστατικό πρόσκρουσης του πλοίου μεταφοράς container (C/V) “ONE BLUE JAY” σημαίας Ιαπωνίας με είκοσι τρεις (23) αλλοδαπούς μέλη πληρώματος, στο Δ/Ξ “GUNECE” σημαίας Τουρκίας με δεκαέξι (16) αλλοδαπούς μέλη πληρώματος κατά τη διαδικασία χειρισμών πρόσδεσης του C/V πλοίου στο λιμένα Ικονίου Κερατσινίου, παρουσία πλοηγού και συνοδεία ρυμουλκών.
Άμεσα στο σημείο έσπευσαν δύο (02) περιπολικά σκάφη Λ.Σ.-Ε.Λ.ΑΚΤ., αντιρρυπαντικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., καθώς και ιδιωτικά Ρ/Κ για παροχή τυχόν συνδρομής.
Συγκεκριμένα, το ανωτέρω C/V πλοίο προσέκρουσε στο μεσαίο τμήμα της δεξιάς πλευράς του παραβεβλημένου στην λιμενική εγκατάσταση “CORAL Α.Ε.” Δ/Ξ “GUNESE”, με αποτέλεσμα την πρόκληση ελαφριάς κλίσης στο Δ/Ξ πλοίο, λόγω ρήγματος σε μία από τις δεξαμενές έρματος του.
Από το περιστατικό προκλήθηκε τραυματισμός στο δεξί κάτω άκρο μέλους πληρώματος του Δ/Ξ πλοίου, ο οποίος διεκομίσθη με ασθενοφόρο όχημα του Οργανισμού Λιμένα Πειραιά στο Γενικό Νοσοκομείο Νίκαιας, από όπου εξήλθε αυθημερόν. Από το συμβάν δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση, ενώ για προληπτικούς λόγους ποντίστηκαν δύο (02) φράγματα περιμετρικά του Δ/Ξ πλοίου.
Από την οικεία Λιμενική Αρχή που διενεργεί την προανάκριση, συνελήφθη ο Πλοίαρχος του C/V “ONE BLUE JAY” για παράβαση των άρθρων 27 και 291 Π.Κ., καθώς και του άρθρου 255 του Κώδικα Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου, ενώ απαγορεύτηκε ο απόπλους αμφότερων των πλοίων μέχρι προσκόμισης βεβαιωτικών διατήρησης κλάσης μετά από ζημιά από τον παρακολουθούντα τα πλοία αναγνωρισμένο οργανισμό.
Θα κατανοήσουν κάποτε ότι ο πλοηγός είναι απλά σύμβουλος και τίποτε άλλο?? Σε όλα τα προβλήματα πρώτο το όνομα του Πλοιάρχου βγαίνει στην φόρα, και μάλιστα με βραχιολάκια.
Στο συμβάν παρακάτω, δεν έχει να πει κάτι ο σύμβουλος / πλοηγόςς??
Είχε πολύ δίκιο ένας φίλος που ,μου έλεγε ότι έβαλε στην μπάντα 3 φορές πλοηγούς που νόμιζαν
ότι είναι κάτι παραπάνω από αυτό που ξεκάθαρα είναι, άσχετα που οι Πλοίαρχοι πολλές φορές τους αφήνουν και συμπεριφέρονται αυτοκρατορικά....
27/09/2019
Ενημερώθηκε, μεσημβρινές ώρες χθες, το Β΄ Λιμενικό Τμήμα Κερατσινίου του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά για περιστατικό πρόσκρουσης του πλοίου μεταφοράς container (C/V) “ONE BLUE JAY” σημαίας Ιαπωνίας με είκοσι τρεις (23) αλλοδαπούς μέλη πληρώματος, στο Δ/Ξ “GUNECE” σημαίας Τουρκίας με δεκαέξι (16) αλλοδαπούς μέλη πληρώματος κατά τη διαδικασία χειρισμών πρόσδεσης του C/V πλοίου στο λιμένα Ικονίου Κερατσινίου, παρουσία πλοηγού και συνοδεία ρυμουλκών.
Άμεσα στο σημείο έσπευσαν δύο (02) περιπολικά σκάφη Λ.Σ.-Ε.Λ.ΑΚΤ., αντιρρυπαντικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., καθώς και ιδιωτικά Ρ/Κ για παροχή τυχόν συνδρομής.
Συγκεκριμένα, το ανωτέρω C/V πλοίο προσέκρουσε στο μεσαίο τμήμα της δεξιάς πλευράς του παραβεβλημένου στην λιμενική εγκατάσταση “CORAL Α.Ε.” Δ/Ξ “GUNESE”, με αποτέλεσμα την πρόκληση ελαφριάς κλίσης στο Δ/Ξ πλοίο, λόγω ρήγματος σε μία από τις δεξαμενές έρματος του.
Από το περιστατικό προκλήθηκε τραυματισμός στο δεξί κάτω άκρο μέλους πληρώματος του Δ/Ξ πλοίου, ο οποίος διεκομίσθη με ασθενοφόρο όχημα του Οργανισμού Λιμένα Πειραιά στο Γενικό Νοσοκομείο Νίκαιας, από όπου εξήλθε αυθημερόν. Από το συμβάν δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση, ενώ για προληπτικούς λόγους ποντίστηκαν δύο (02) φράγματα περιμετρικά του Δ/Ξ πλοίου.
Από την οικεία Λιμενική Αρχή που διενεργεί την προανάκριση, συνελήφθη ο Πλοίαρχος του C/V “ONE BLUE JAY” για παράβαση των άρθρων 27 και 291 Π.Κ., καθώς και του άρθρου 255 του Κώδικα Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου, ενώ απαγορεύτηκε ο απόπλους αμφότερων των πλοίων μέχρι προσκόμισης βεβαιωτικών διατήρησης κλάσης μετά από ζημιά από τον παρακολουθούντα τα πλοία αναγνωρισμένο οργανισμό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου