...the succesful test of the trials, is of great importance....
Really?? and what is this importance apart of technological upgrade???
The thousands that will remain without job? Under which legislation will operate??bcs sofar the Master is responsible for everything happened on board, do u mean to have a ship without her Master? the manning certificate will be dissapeared of course, who cares for the seamen?
But Messrs of the Norwegian authorities, if you are short of seafarers, rest of Europe may assist you on this particular shortage, although I know that you have seamen jobless right now.
If you mean to discourage youngsters to go to marine schools, this will take you very long time, and untill then, seamen will be onboard all vessels.
...frankly suggestion, use yr automation in yr navy ships.
Η πλοήγηση του πλοίου ελέγχεται χρησιμοποιώντας σημεία και διαδρομές, μέσα από τα οποία το πλοίο καθοδητείται προς τον επόμενό του προορισμό.
Η συσκευή ελέγχου, η οποία βασίζεται στο υπάρχον σύστημα δυναμικής τοποθέτησης της Wärtsilä, ελέγχει την ταχύτητα, τη θέση και την πορεία του πλοίου. Το GNSS χρησιμοποιείται ως ο βασικός αισθητήρας, ενώ το Wärtsilä Guidance Marine CyScan AS δοκιμάζεται ως δευτερεύον αισθητήρας θέσης για την προσέγγιση στην προβλήτα.
Η επιτυχής ολοκλήρωση των συγκεκριμένων δοκιμών έχει τεράστια σημασία. Μόλις ο διαχειριστής επέλεξε τον επόμενο προορισμό, η λειτουργία ξεκίνησε απλά με την επιλογή “Sail”, η οποία επέτρεψε στην αυτόνομη συσκευή χειρισμού να πάρει τον έλεγχο του πλοίου. Το πλοίο αναχώρησε από την προβλήτα, πραγματοποίησε ελιγμούς κατά την έξοδό του από το λιμάνι, έπλευσε μέχρι το επόμενο λιμάνι, εισήλθε σε αυτό και προσέδεσε στην προβλήτα, και όλα αυτά χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση.
Πιστεύεται ότι αυτή είναι η πρώτη προσπάθεια για πλήρως αυτοματοποιημένη πλοήγηση από λιμάνι σε λιμάνι, χωρίς να υπάρξει ανθρώπινη παρέμβαση, για ένα πλοίο τέτοιου μεγέθους.
Φωτό: wartsila.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου