......δίνουν αρκετό καιρό για σκέψεις και αποφάσεις, και να δούμε τι τελικά θα γίνει σε μία απο τις μεγαλύτερες αγορές ναυτιλιακών καυσίμων.
...εφώ τι γίνετε?? όλα στον αυτόματο μάλλον....
Η Ναυτιλιακή και Λιμενική Αρχή της Σιγκαπούρης σκοπεύει να
απαγορεύσει σε πλοία που διαθέτουν scrubbers ανοιχτού τύπου να
αποβάλλουν θαλάσσιο έρμα στα λιμάνια της χώρας. Η συγκεκριμένη
απαγόρευση αναμένεται να ισχύσει από την 1η Ιανουαρίου 2020, προκειμένου
να ανταποκριθεί η Αρχή στους διεθνείς περιβαλλοντικούς κανονισμούς.
Ο CEO της Ναυτιλιακής και Λιμενικής Αρχής της Σιγκαπούρης, κ. Andrew Tan, ανέφερε ότι τα πλοία που προσεγγίζουν σε λιμένες της χώρας θα πρέπει να έχουν τοποθετήσει scrubbers κλειστού τύπου, ενώ σε περίπτωση που διαθέτουν ανοιχτού τύπου scrubbers τότε θα είναι αναγκαίο να χρησιμοποιούν συμβατά ναυτιλιακά καύσιμα.
Σύμφωνα με διεθνή μέσα ενημέρωσης, η συγκεκριμένη απόφαση από τη Ναυτιλιακή και Λιμενική Αρχή της Σιγκαπούρης ενδεχομένως να «κοστίσει» στην αγορά bunkering της χώρας, η οποία αποτελεί σημαντικό κόμβο υπηρεσιών ανεφοδιασμού των πλοίων με καύσιμα, καθώς μεγάλος αριθμός των πλοίων που ανεφοδιάζονται εκεί επιλέγουν scrubbers ανοιχτού τύπου.
...εφώ τι γίνετε?? όλα στον αυτόματο μάλλον....
Ο CEO της Ναυτιλιακής και Λιμενικής Αρχής της Σιγκαπούρης, κ. Andrew Tan, ανέφερε ότι τα πλοία που προσεγγίζουν σε λιμένες της χώρας θα πρέπει να έχουν τοποθετήσει scrubbers κλειστού τύπου, ενώ σε περίπτωση που διαθέτουν ανοιχτού τύπου scrubbers τότε θα είναι αναγκαίο να χρησιμοποιούν συμβατά ναυτιλιακά καύσιμα.
Σύμφωνα με διεθνή μέσα ενημέρωσης, η συγκεκριμένη απόφαση από τη Ναυτιλιακή και Λιμενική Αρχή της Σιγκαπούρης ενδεχομένως να «κοστίσει» στην αγορά bunkering της χώρας, η οποία αποτελεί σημαντικό κόμβο υπηρεσιών ανεφοδιασμού των πλοίων με καύσιμα, καθώς μεγάλος αριθμός των πλοίων που ανεφοδιάζονται εκεί επιλέγουν scrubbers ανοιχτού τύπου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου