.....καλή η προσπάθεια των εμπλεκομένων, αλλά πέστε και στο κόσμο αυτό που αφήνεται να αιωρείται και που δημιουργεί ερωτήματα?? Ποιες είναι οι απολαβές των δυτών, αφού δεν έχει κόστος για το υπουργείο?? Διότι να αμοιφθούν 10 μήνες δουλειάς από αυτό που απέμεινε φαίνεται χλωμόο...
Η ανέλκυση του πλοίου, η οποία κράτησε σχεδόν δέκα μήνες και αποδείχθηκε μια πολύ δύσκολη επιχείρηση, ολοκληρώθηκε πριν από μερικές μέρες και το επιβλητικό κουφάρι βγήκε στην επιφάνεια τραβώντας τα βλέμματα των επισκεπτών.
Το πλοίο είχε ναυπηγηθεί το 1961 στην Ισπανία και το αρχικό όνομά του ήταν «Cuidad de Tarifa», όνομα το οποίο διατήρησε μέχρι το 1984-1985, οπότε αγοράστηκε από την εταιρεία των αδελφών Αγαπητού.
Τότε μετονομάστηκε σε «Corfu Island», ύψωσε την ελληνική σημαία και τη χρονιά που βυθίστηκε έκανε δρομολόγια στη γραμμή της Αδριατικής.
Η ανέλκυσή του πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία Greek Diving Center ΕΠΕ και σύμφωνα με τον διοικητή της Δημόσιας Αρχής Λιμένα, Δημοσθένη Μπακόπουλο, έγινε αζημίως για το Δημόσιο. Όπως γνωστοποίησε σήμερα ο κ. Μπακόπουλος, ήδη έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες για την ανέλκυση άλλων 38 ναυαγίων.
Η απόφαση για την ανέλκυση του συγκεκριμένου και άλλων ναυαγίων πάρθηκε μετά τη βύθιση του δεξαμενόπλοιου «Αγία Ζώνη ΙΙ» τον Σεπτέμβριο του 2017, όταν ο τότε υπ. Ναυτιλίας Π. Κουρουμπλής δεσμεύτηκε για ανάσυρση όλων των ναυαγίων από τις ελληνικές θάλασσες.
της Χριστίνας Παπασταθοπούλου από efsyn.gr
Τριάντα δύο χρόνια έμεινε στον βυθό της θάλασσας το «Corfu Island», το επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο μήκους 103 μ. που είχε βυθιστεί σε βάθος 22 μέτρων στην επισκευαστική βάση Περάματος στις 20 Μαΐου 1986.
Δύσκολη επιχείρηση η ανέλκυσή του - Κράτησε σχεδόν δέκα μήνες
Η ανέλκυση του πλοίου, η οποία κράτησε σχεδόν δέκα μήνες και αποδείχθηκε μια πολύ δύσκολη επιχείρηση, ολοκληρώθηκε πριν από μερικές μέρες και το επιβλητικό κουφάρι βγήκε στην επιφάνεια τραβώντας τα βλέμματα των επισκεπτών.
Το πλοίο είχε ναυπηγηθεί το 1961 στην Ισπανία και το αρχικό όνομά του ήταν «Cuidad de Tarifa», όνομα το οποίο διατήρησε μέχρι το 1984-1985, οπότε αγοράστηκε από την εταιρεία των αδελφών Αγαπητού.
Τότε μετονομάστηκε σε «Corfu Island», ύψωσε την ελληνική σημαία και τη χρονιά που βυθίστηκε έκανε δρομολόγια στη γραμμή της Αδριατικής.
Η ανέλκυσή του πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία Greek Diving Center ΕΠΕ και σύμφωνα με τον διοικητή της Δημόσιας Αρχής Λιμένα, Δημοσθένη Μπακόπουλο, έγινε αζημίως για το Δημόσιο. Όπως γνωστοποίησε σήμερα ο κ. Μπακόπουλος, ήδη έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες για την ανέλκυση άλλων 38 ναυαγίων.
Η απόφαση για την ανέλκυση του συγκεκριμένου και άλλων ναυαγίων πάρθηκε μετά τη βύθιση του δεξαμενόπλοιου «Αγία Ζώνη ΙΙ» τον Σεπτέμβριο του 2017, όταν ο τότε υπ. Ναυτιλίας Π. Κουρουμπλής δεσμεύτηκε για ανάσυρση όλων των ναυαγίων από τις ελληνικές θάλασσες.
της Χριστίνας Παπασταθοπούλου από efsyn.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου