....φωνάζουμε για TSS στο Αιγαίο , αλλά κανείς δεν ακούει. Ελπίζουμε να μην ζήσει η χώρα τέτοιες καταστάσεις...Στο ελεγχόμενο ναυάγιο του Αγία Ζώνη ΙΙ, έγινε τομπάχαλο, εάν γίνει κάτι μεγαλύτερο??? μπρρρρ αφήστε το,,,,
Για να μην το ξεχάσω... το σύστημα διαχωρισμού κυκλοφορίας στον Πειραιά, χρειάζεται ανασχεδιασμό, σύμφωνα με τους χρήστες, ε, άμα φύγουν και οι μηχανότρατες που κροσσάρουν , θα γίνει ασφαλέστερο...
Ένα δεξαμενόπλοιο που μετέφερε ιρανικό πετρέλαιο για την κυριότερη πετρελαϊκή εταιρεία της χώρας, έπιασε φωτιά στην θάλασσα της Ανατολικής Κίνας την Κυριακή μετά από σύγκρουση με ένα κινεζικό πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου, με τα 32 μέλη του πληρώματος του να αγνοούνται, εκτός από ένα που βρέθηκε το πτώμα του πάνω στο πλοίο.
Πυκνά σύννεφα μαύρου καπνού έχουν σηκωθεί γύρω από το δεξαμενόπλοιο Sanchi, ενώ οι άσχημες καιρικές συνθήκες δυσχεραίνουν τις προσπάθειες διάσωσης και η πυρκαγιά που μαίνεται πάνω και γύρω από το πλοίο για δυο συνεχόμενες μέρες. Οι κινέζικες αρχές φοβούνται το ενδεχόμενο πρόκλησης έκρηξης από το πετρέλαιο που έχει χυθεί στην θάλασσα,κάτι που θα επέφερε και την βύθιση του πλοίου.
Το Sanchi συγκρούστηκε με το CF Crystal περίπου 160 ναυτικά μίλια ανοιχτά των ακτών της Σαγκάης και κοντά στις εκβολές του ποταμού Yangtze το βράδυ του Σαββάτου, σύμφωνα με πληροφορίες από το κινεζικό Υπουργείο Μεταφορών.
Το δεξαμενόπλοιο που φέρει σημαία Παναμά έπλεε από το Ιράν προς τη Νότια Κορέα, μεταφέροντας 136.000 τόνους condensate (ένας πολύ ελαφρός τύπος αργού πετρελαίου). Η ποσότητα αυτή ισοδυναμεί με λίγο λιγότερο από 1 εκατομμύριο βαρέλια, αξίας περίπου 60 εκατομμυρίων δολαρίων, με βάση τις παγκόσμιες τιμές αργού πετρελαίου.
Στο σημείο έχουν σταλεί τέσσερα πλοία διάσωσης και τρία σκάφη καθαρισμού για την πετρελαιοκηλίδα που έχε δημιουργηθεί. Η Νότια Κορέα έστειλε επίσης ένα πλοίο και ένα ελικόπτερο για να βοηθήσει. Τα 32 μέλη του πληρώματος του πετρελαιοφόρου ήταν Ιρανοί υπήκοοι εκτός από δύο υπηκόους του Μπαγκλαντές, ανέφερε το κινεζικό υπουργείο Μεταφορών.
“Υπάρχει μια μεγάλη περίμετρος φλόγας γύρω από το πλοίο λόγω της διάχυσης και οι προσπάθειες έρευνας και διάσωσης διεξάγονται με δυσκολία”, δήλωσε ο επικεφαλής του Λιμενικού του Ιραν. “Δυστυχώς, μέχρι στιγμής, δεν υπάρχουν νέα για το πλήρωμα”, πρόσθεσε.
Τα 21 μέλη του πληρώματος του CF Crystal, όλοι Κινέζικης υπηκοότητας, διασώθηκαν και το πλοίο υπέστη “μη κρίσιμη” ζημιά, ανέφερε το υπουργείο Μεταφορών της Κίνας. Δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό το μέγεθος της περιβαλλοντικής ζημίας που ή ο όγκος του πετρελαίου που χύθηκε στη θάλασσα.
Η τελευταία μεγάλη καταστροφή με πετρελαιοφόρο ήταν η βύθιση του Prestige εκτός Ισπανίας τον Νοέμβριο του 2002, γεγονός που προκάλεσε μία από τις χειρότερες περιβαλλοντικές καταστροφές στην Ευρώπη.
Παρακολουθήστε κι ένα video από την προσπάθεια κατάσβεσης της πυρκαγιάς:
Για να μην το ξεχάσω... το σύστημα διαχωρισμού κυκλοφορίας στον Πειραιά, χρειάζεται ανασχεδιασμό, σύμφωνα με τους χρήστες, ε, άμα φύγουν και οι μηχανότρατες που κροσσάρουν , θα γίνει ασφαλέστερο...
Ένα δεξαμενόπλοιο που μετέφερε ιρανικό πετρέλαιο για την κυριότερη πετρελαϊκή εταιρεία της χώρας, έπιασε φωτιά στην θάλασσα της Ανατολικής Κίνας την Κυριακή μετά από σύγκρουση με ένα κινεζικό πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου, με τα 32 μέλη του πληρώματος του να αγνοούνται, εκτός από ένα που βρέθηκε το πτώμα του πάνω στο πλοίο.
Πυκνά σύννεφα μαύρου καπνού έχουν σηκωθεί γύρω από το δεξαμενόπλοιο Sanchi, ενώ οι άσχημες καιρικές συνθήκες δυσχεραίνουν τις προσπάθειες διάσωσης και η πυρκαγιά που μαίνεται πάνω και γύρω από το πλοίο για δυο συνεχόμενες μέρες. Οι κινέζικες αρχές φοβούνται το ενδεχόμενο πρόκλησης έκρηξης από το πετρέλαιο που έχει χυθεί στην θάλασσα,κάτι που θα επέφερε και την βύθιση του πλοίου.
Το Sanchi συγκρούστηκε με το CF Crystal περίπου 160 ναυτικά μίλια ανοιχτά των ακτών της Σαγκάης και κοντά στις εκβολές του ποταμού Yangtze το βράδυ του Σαββάτου, σύμφωνα με πληροφορίες από το κινεζικό Υπουργείο Μεταφορών.
Το δεξαμενόπλοιο που φέρει σημαία Παναμά έπλεε από το Ιράν προς τη Νότια Κορέα, μεταφέροντας 136.000 τόνους condensate (ένας πολύ ελαφρός τύπος αργού πετρελαίου). Η ποσότητα αυτή ισοδυναμεί με λίγο λιγότερο από 1 εκατομμύριο βαρέλια, αξίας περίπου 60 εκατομμυρίων δολαρίων, με βάση τις παγκόσμιες τιμές αργού πετρελαίου.
Στο σημείο έχουν σταλεί τέσσερα πλοία διάσωσης και τρία σκάφη καθαρισμού για την πετρελαιοκηλίδα που έχε δημιουργηθεί. Η Νότια Κορέα έστειλε επίσης ένα πλοίο και ένα ελικόπτερο για να βοηθήσει. Τα 32 μέλη του πληρώματος του πετρελαιοφόρου ήταν Ιρανοί υπήκοοι εκτός από δύο υπηκόους του Μπαγκλαντές, ανέφερε το κινεζικό υπουργείο Μεταφορών.
“Υπάρχει μια μεγάλη περίμετρος φλόγας γύρω από το πλοίο λόγω της διάχυσης και οι προσπάθειες έρευνας και διάσωσης διεξάγονται με δυσκολία”, δήλωσε ο επικεφαλής του Λιμενικού του Ιραν. “Δυστυχώς, μέχρι στιγμής, δεν υπάρχουν νέα για το πλήρωμα”, πρόσθεσε.
Τα 21 μέλη του πληρώματος του CF Crystal, όλοι Κινέζικης υπηκοότητας, διασώθηκαν και το πλοίο υπέστη “μη κρίσιμη” ζημιά, ανέφερε το υπουργείο Μεταφορών της Κίνας. Δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό το μέγεθος της περιβαλλοντικής ζημίας που ή ο όγκος του πετρελαίου που χύθηκε στη θάλασσα.
Η τελευταία μεγάλη καταστροφή με πετρελαιοφόρο ήταν η βύθιση του Prestige εκτός Ισπανίας τον Νοέμβριο του 2002, γεγονός που προκάλεσε μία από τις χειρότερες περιβαλλοντικές καταστροφές στην Ευρώπη.
Παρακολουθήστε κι ένα video από την προσπάθεια κατάσβεσης της πυρκαγιάς:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου