....σίγουρα το θέμα έχει ενδιαφέρον και πολλοί απο εσάς έχετε διαβάσει , έχετε ασχοληθεί.
Για πέστε μου τώρα, τι έχει γίνει από το τέλος Μαρτίου που έχει γραφεί το παρακάτω άρθρο?
Ο πρόεδρος ευλογάει τα γένεια του. Το λιμάνι θα μπορούσε να είχε προχωρήσει αλλά η εμμονή των ανειδίκευτων .. το κρατάει έρημο και μόνο..
Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 24 Μαΐου 2016, 00:32
Κατέπλευσε χθες στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, το πρώτο από τα δέκα
περίπου πλοία, με φορτίο μηχανήματα και εξοπλισμό για την κατασκευή του
Διαδριατικού Αγωγού Φυσικού Αερίου (TAP).
«Η σημερινή ημέρα σηματοδοτεί την αλλαγή σελίδας του λιμένος, το ρόλο που μπορεί να παίξει, και τη συμβολή του στην τοπική ανάπτυξη», δήλωσε χθες ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης (Ο.Λ.Α.), Χρήστος Δούκας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το πλοίο M/V NORJAN μήκους 121 μ. και βυθίσματος 8,72 μ., που ελλιμενίσθηκε στην προβλήτα ΣΕΜΠΟ, είναι το πρώτο με σημαντικό βύθισμα που επισκέπτεται το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, μετά την ολοκλήρωση της εκβάθυνσής του.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Ο.Λ.Α., ο ελλιμενισμός του εν λόγω πλοίου είναι ιδιαίτερα σημαντικός, καθώς «αυτά που ενδεχομένως μέχρι σήμερα θεωρούνταν εμπόδια για τη χρησιμοποίηση του λιμένος, τώρα αποδεικνύεται ότι δεν συνιστούν προβλήματα λόγω μεγέθους και βυθίσματος».
Ο κ. Δούκας εκτιμά πως «ο αποκλεισμός, η εξαφάνιση επί 2-2,5 χρόνια του λιμένα της Αλεξανδρούπολης από τον αρχικό σχεδιασμό του TAP να το συμπεριλάβει ως σημείο μεταφοράς και αποθήκευσης των σωλήνων και των υλικών, ήταν αποτέλεσμα μιας λαθεμένης εκτίμησης των μελετητών εκείνης της περιόδου που έπαιρνε ως δεδομένα και σαν στατικό στοιχείο χωρίς δυναμική, το γεγονός ότι εκείνη την εποχή το λιμάνι δεν είχε τα απαραίτητα βάθη. Δεν έλαβαν υπόψη ότι το λιμάνι εξελίσσεται, γινόταν έργα εκβάθυνσης».
Ωστόσο σήμερα, μετά από δύο μήνες εντατικών προσπαθειών, σε συνεργασία τόσο με την Τοπική Αυτοδιοίκηση όσο και με τα αρμόδια υπουργεία, ο πρόεδρος του Ο.Λ.Α. δηλώνει ικανοποιημένος για την επίτευξη επανένταξης στο σχεδιασμό του TAP του λιμένα Αλεξανδρούπολης ως σημείου μεταφοράς και αποθήκευσης, μέσω της ανάδειξης εκ νέου της συνολικότερης προοπτικής της περιοχής να αποτελέσει ενεργειακό κόμβο (αγωγός TAP, σταθμός συμπίεσης Κήπων, πλωτή Εξέδρα LNG, Αγωγός Φυσικού Αερίου IGB Ελλάδας-Βουλγαρίας) καθώς και του πρωτεύοντα ρόλου που καλείται να παίξει το λιμάνι στην γενικότερη προσπάθεια ανάπτυξής της.
«Φαίνεται πια ότι το λιμάνι μας έχει τη δυνατότητα και την προοπτική να παίξει αυτό το ρόλο και πραγματικά είμαστε περήφανοι γιατί είναι πολύ σημαντικό ένα λιμάνι για το οποίο μέχρι τώρα έχουν επενδυθεί πολλά εκατομμύρια και δεν έφερε αποτέλεσμα, τουλάχιστον οικονομικό, τώρα μπαίνει σε μια ρότα ανάπτυξης, μαζί με όλη την περιοχή».
Τέλος ο κ. Δούκας σημειώνει πως «το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης είναι μεγάλος και αξιοπρόσεκτος πυλώνας και στην εθνική ελληνική πολιτική και στις συνδυασμένες μεταφορές. Έχουμε τη συμπαράσταση και του υπουργείου Ναυτιλίας και του Ενέργειας και του Υποδομών, στα όρια του δυνατού βέβαια, που μπορεί να έχει μια χώρα που ταλανίζεται από διάφορα θέματα που είναι και οικονομικά». Δηλώνει αισιόδοξος ότι έως το τέλος του έτους «θα έχουμε φέρει έναν θετικό απολογισμό και σ’ αυτόν τον ευρύτερο σχεδιασμό ο οποίος δεν μπορεί να είναι από μόνος του για το λιμάνι. Είναι μια εικόνα που αφορά την εθνική λιμενική πολιτική, την αξιολόγηση των λιμανιών, την αξιοποίηση των λιμανιών κατά τρόπο που θα φέρνει προστιθέμενη αξία και θα βοηθούν τις τοπικές κοινωνίες, μια διαδικασία οικονομικής και γενικότερης ανάπτυξης».
zougla.gr
«Η σημερινή ημέρα σηματοδοτεί την αλλαγή σελίδας του λιμένος, το ρόλο που μπορεί να παίξει, και τη συμβολή του στην τοπική ανάπτυξη», δήλωσε χθες ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης (Ο.Λ.Α.), Χρήστος Δούκας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το πλοίο M/V NORJAN μήκους 121 μ. και βυθίσματος 8,72 μ., που ελλιμενίσθηκε στην προβλήτα ΣΕΜΠΟ, είναι το πρώτο με σημαντικό βύθισμα που επισκέπτεται το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, μετά την ολοκλήρωση της εκβάθυνσής του.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Ο.Λ.Α., ο ελλιμενισμός του εν λόγω πλοίου είναι ιδιαίτερα σημαντικός, καθώς «αυτά που ενδεχομένως μέχρι σήμερα θεωρούνταν εμπόδια για τη χρησιμοποίηση του λιμένος, τώρα αποδεικνύεται ότι δεν συνιστούν προβλήματα λόγω μεγέθους και βυθίσματος».
Ο κ. Δούκας εκτιμά πως «ο αποκλεισμός, η εξαφάνιση επί 2-2,5 χρόνια του λιμένα της Αλεξανδρούπολης από τον αρχικό σχεδιασμό του TAP να το συμπεριλάβει ως σημείο μεταφοράς και αποθήκευσης των σωλήνων και των υλικών, ήταν αποτέλεσμα μιας λαθεμένης εκτίμησης των μελετητών εκείνης της περιόδου που έπαιρνε ως δεδομένα και σαν στατικό στοιχείο χωρίς δυναμική, το γεγονός ότι εκείνη την εποχή το λιμάνι δεν είχε τα απαραίτητα βάθη. Δεν έλαβαν υπόψη ότι το λιμάνι εξελίσσεται, γινόταν έργα εκβάθυνσης».
Ωστόσο σήμερα, μετά από δύο μήνες εντατικών προσπαθειών, σε συνεργασία τόσο με την Τοπική Αυτοδιοίκηση όσο και με τα αρμόδια υπουργεία, ο πρόεδρος του Ο.Λ.Α. δηλώνει ικανοποιημένος για την επίτευξη επανένταξης στο σχεδιασμό του TAP του λιμένα Αλεξανδρούπολης ως σημείου μεταφοράς και αποθήκευσης, μέσω της ανάδειξης εκ νέου της συνολικότερης προοπτικής της περιοχής να αποτελέσει ενεργειακό κόμβο (αγωγός TAP, σταθμός συμπίεσης Κήπων, πλωτή Εξέδρα LNG, Αγωγός Φυσικού Αερίου IGB Ελλάδας-Βουλγαρίας) καθώς και του πρωτεύοντα ρόλου που καλείται να παίξει το λιμάνι στην γενικότερη προσπάθεια ανάπτυξής της.
«Φαίνεται πια ότι το λιμάνι μας έχει τη δυνατότητα και την προοπτική να παίξει αυτό το ρόλο και πραγματικά είμαστε περήφανοι γιατί είναι πολύ σημαντικό ένα λιμάνι για το οποίο μέχρι τώρα έχουν επενδυθεί πολλά εκατομμύρια και δεν έφερε αποτέλεσμα, τουλάχιστον οικονομικό, τώρα μπαίνει σε μια ρότα ανάπτυξης, μαζί με όλη την περιοχή».
Τέλος ο κ. Δούκας σημειώνει πως «το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης είναι μεγάλος και αξιοπρόσεκτος πυλώνας και στην εθνική ελληνική πολιτική και στις συνδυασμένες μεταφορές. Έχουμε τη συμπαράσταση και του υπουργείου Ναυτιλίας και του Ενέργειας και του Υποδομών, στα όρια του δυνατού βέβαια, που μπορεί να έχει μια χώρα που ταλανίζεται από διάφορα θέματα που είναι και οικονομικά». Δηλώνει αισιόδοξος ότι έως το τέλος του έτους «θα έχουμε φέρει έναν θετικό απολογισμό και σ’ αυτόν τον ευρύτερο σχεδιασμό ο οποίος δεν μπορεί να είναι από μόνος του για το λιμάνι. Είναι μια εικόνα που αφορά την εθνική λιμενική πολιτική, την αξιολόγηση των λιμανιών, την αξιοποίηση των λιμανιών κατά τρόπο που θα φέρνει προστιθέμενη αξία και θα βοηθούν τις τοπικές κοινωνίες, μια διαδικασία οικονομικής και γενικότερης ανάπτυξης».
zougla.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου