...τι γκρίνια κι αυτή μέρες που είναι.
Συμφωνώ κι εγώ , τι είναι αυτό που αφήνει την Ελληνική ναυτιλιακή βιομηχανία να μένει απ' έξω? Θα μου πείτε τώρα το θυμήθηκα?
Όχι, έχει κολλήσει στο μυαλό μου, ότι μια χούφτα ηλιθίων κατάφεραν με την πολιτική αδιαφορία να καταστρέψουν ένα ολόκληρο κλάδο και όχι μόνο.
Το Βερολίνο έχει ξυπνήσει και μιλάει για ψηφιοποίηση και καινοτομία , εμείς ας συνεχίσουμε τον ύπνο του άσχετου, της λουλούς.. και των ολίγων επικίνδυνων. Κάτω ο φασισμός των ολίγων
Ελπίδες έχουμε αλλά αυτή με την γέννηση του Κυρίου είναι μία και μοναδική.
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
...εάν η φωτό ήταν παλιά, μάλλον εγώ θα ήμουν στην σκαλωσιά, στην πλατεία Καραισκάκη...
Για ακόμα ένα έτος επεκτείνεται η ισχύς του προγράμματος χρηματοδοτικής υποστήριξης της γερμανικής ναυπηγικής βιομηχανίας, όπως ανακοίνωσε το γερμανικό ομοσπονδιακό Υπουργείο Οικονομίας και Ενέργειας.
Στόχος του Βερολίνου είναι να προωθηθεί η ψηφιοποίηση αλλά και η καινοτομία, κυρίως, σε μικρομεσαίες ναυπηγικές μονάδες της Γερμανίας, τόσο σε ό,τι αφορά τη ναυπήγηση εμπορικών πλοίων όσο και υπεράκτιων κατασκευών. Η επένδυση στην καινοτομία θεωρείται πως θα συμβάλλει στο να ενισχυθεί η διεθνής ανταγωνιστικότητα της γερμανικής ναυπηγικής βιομηχανίας, ενώ θα εξασφαλιστούν και εκατοντάδες βιώσιμες θέσεις εργασίας.
Το ποσό που θα διατεθεί στα ναυπηγεία των κρατιδίων της Βρέμης, του Αμβούργου, του Μεκλεμβούργου-Δυτικής Πομερανίας, της Κάτω Σαξονίας και του Σλέσβιχ-Χόλσταϊν θα αγγίξει τα 25 εκ. ευρώ., ενώ επιπλέον 12,5 εκ. θα χορηγηθούν από τα ίδια τα ομόσπονδα κρατίδια.
Η απόφαση επέκτασης των δράσεων ενίσχυσης της ναυπηγικής βιομηχανίας έρχεται μετά την απόφαση της Άνγκελα Μέρκελ, τον περασμένο Σεπτέβριο, για υποστήριξη με επιδοτήσεις όσων πλοιοκτητών επιθυμούν να ναυπηγήσουν ή να μετασκευάσουν πλοία που θα καταναλώνουν ως καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο.
Και οι δύο δράσεις εντάσσονται στο πλαίσιο του ευρύτερου στρατηγικού σχεδιασμού με ορίζοντα το 2025, που υλοποιεί το Βερολίνο και το οποίο φέρει την ονομασία Maritime Agenda 2025. Οι τομείς-κλειδιά στους οποίους επικεντρώνεται το πρόγραμμα είναι: η βελτίωση της καινοτομίας κυρίως στις μεσαίου μεγέθους ναυτιλιακές επιχειρήσεις αλλά και παραναυτιλιακές εταιρείες, η εφαρμογή πολιτικών που θα προστατεύουν το θαλάσσιο περιβάλλον και το κλίμα, η δυναμική είσοδος των επιχειρήσεων στους τομείς της ψηφιοποίησης και της αυτοματοποίησης, καθώς και το άνοιγμα νέων αγορών για τις γερμανικές ναυτιλιακές/παραναυτιλιακές εταιρείες.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/INGO WAGNER
Συμφωνώ κι εγώ , τι είναι αυτό που αφήνει την Ελληνική ναυτιλιακή βιομηχανία να μένει απ' έξω? Θα μου πείτε τώρα το θυμήθηκα?
Όχι, έχει κολλήσει στο μυαλό μου, ότι μια χούφτα ηλιθίων κατάφεραν με την πολιτική αδιαφορία να καταστρέψουν ένα ολόκληρο κλάδο και όχι μόνο.
Το Βερολίνο έχει ξυπνήσει και μιλάει για ψηφιοποίηση και καινοτομία , εμείς ας συνεχίσουμε τον ύπνο του άσχετου, της λουλούς.. και των ολίγων επικίνδυνων. Κάτω ο φασισμός των ολίγων
Ελπίδες έχουμε αλλά αυτή με την γέννηση του Κυρίου είναι μία και μοναδική.
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
Για ακόμα ένα έτος επεκτείνεται η ισχύς του προγράμματος χρηματοδοτικής υποστήριξης της γερμανικής ναυπηγικής βιομηχανίας, όπως ανακοίνωσε το γερμανικό ομοσπονδιακό Υπουργείο Οικονομίας και Ενέργειας.
Στόχος του Βερολίνου είναι να προωθηθεί η ψηφιοποίηση αλλά και η καινοτομία, κυρίως, σε μικρομεσαίες ναυπηγικές μονάδες της Γερμανίας, τόσο σε ό,τι αφορά τη ναυπήγηση εμπορικών πλοίων όσο και υπεράκτιων κατασκευών. Η επένδυση στην καινοτομία θεωρείται πως θα συμβάλλει στο να ενισχυθεί η διεθνής ανταγωνιστικότητα της γερμανικής ναυπηγικής βιομηχανίας, ενώ θα εξασφαλιστούν και εκατοντάδες βιώσιμες θέσεις εργασίας.
Το ποσό που θα διατεθεί στα ναυπηγεία των κρατιδίων της Βρέμης, του Αμβούργου, του Μεκλεμβούργου-Δυτικής Πομερανίας, της Κάτω Σαξονίας και του Σλέσβιχ-Χόλσταϊν θα αγγίξει τα 25 εκ. ευρώ., ενώ επιπλέον 12,5 εκ. θα χορηγηθούν από τα ίδια τα ομόσπονδα κρατίδια.
Η απόφαση επέκτασης των δράσεων ενίσχυσης της ναυπηγικής βιομηχανίας έρχεται μετά την απόφαση της Άνγκελα Μέρκελ, τον περασμένο Σεπτέβριο, για υποστήριξη με επιδοτήσεις όσων πλοιοκτητών επιθυμούν να ναυπηγήσουν ή να μετασκευάσουν πλοία που θα καταναλώνουν ως καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο.
Και οι δύο δράσεις εντάσσονται στο πλαίσιο του ευρύτερου στρατηγικού σχεδιασμού με ορίζοντα το 2025, που υλοποιεί το Βερολίνο και το οποίο φέρει την ονομασία Maritime Agenda 2025. Οι τομείς-κλειδιά στους οποίους επικεντρώνεται το πρόγραμμα είναι: η βελτίωση της καινοτομίας κυρίως στις μεσαίου μεγέθους ναυτιλιακές επιχειρήσεις αλλά και παραναυτιλιακές εταιρείες, η εφαρμογή πολιτικών που θα προστατεύουν το θαλάσσιο περιβάλλον και το κλίμα, η δυναμική είσοδος των επιχειρήσεων στους τομείς της ψηφιοποίησης και της αυτοματοποίησης, καθώς και το άνοιγμα νέων αγορών για τις γερμανικές ναυτιλιακές/παραναυτιλιακές εταιρείες.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/INGO WAGNER
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου