Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016

Π.Τσάκος: Ψάχνουμε Έλληνες ναύτες με 1400 ευρώ

....και αυτό να θεωρηθεί σπουδαία πρόταση , από τον γκουρού της πείνας....

βy Μαρίνα Πρωτονοταρίου -
January 26, 2016 - 12:12
Στις μεγάλες ανάγκες της ελληνικής ναυτιλίας για εργαζόμενους αναφέρθηκε ο   καπεταν Παναγιώτης Τσάκος της μεγάλης ομώνυμης ναυτιλιακής, από το βήμα του ναυτιλιακού συνεδρίου, σημειώνοντας οτι χρειάζονται ηλεκτρολόγοι, ναύτες, αξιωματικοί και αλλοι για τις κατώτερες θεσεις.
“Συζηταμε με την ΠΝΟ για να νομοθετήσουμε και να μπορούμε να παίρνουμε Έλληνες στα πλοία μας, ακόμη κιαν δεν εχουν ανάλογες σπουδές. Θα μείνουν δυο χρονια με μισθό κάτω των 1000 ευρω και μετά να προσληφθούν σε οργανική θέση ναυτου με πρώτο μισθό τα 1400 ευρω.”
“Τα πλοία αυξάνονται αλλα οι ναυτικοί μειώνονται και αυτο ειναι μεγάλο πρόβλημα γιατί όσο μειώνονται οι άνθρωποι, χάνεται η ναυτεργασία και η ναυτοσύνη” τόνισε.
“´Οταν ξεκίνησα υπήρχαν 140.000 ναυτικοί και τωρα ειναι 14.000. Το ανάποδο έγινε με τα πλοία μας” σημειωςε ο κ. Π. Τσάκος. Κάνουμε ενα κάλεσμα στα νεα παιδιά να έρθουν στα πλοία και να γίνουν οι ναυτικοί του μέλλοντος. Αλλιώς, οι ξένοι που έχουμε σημερα στα πλοία και τους πληρώνουμε εκατομμύρια ευρω καθε χρόνο που πηγαίνουν στις χώρες του, θα μας πάρουν πολυ περισσότερα απο το συνάλλαγμα. Κερδίζουν ναυτοσύνη και θατους βρούμε στο μέλλον μπροστά μας, ανταγωνιστές”.
Maria Kobopoulou  Για μουτσους μιλαει... Εδω εχουν φθασει επιστημονες με διδακτορικα απο ακρως καταξιωμενα πανεπιστημια να εργαζονται για ΕΥΡΩ 600 12ωρα κ χωρις ασφαλιση!! Εσεις απο ποιο πλανητη σκασατε monsieur???? αλλα κ παλι, αφου δε πανε ελληνες μουτσοι για 1400/μηνα θα πανε φιλιππινεζοι με λιγοτερα κ θα κανουν κ κωλοτουμπες!!! Κ ας κατσει η ΠΝΟ να απεργειιιι!!!
moutsos afou kserete kai tin orologia me 1400 upirxan to 2001 se kati anasfalista epikouros to 2005 eperna 1800 stin ANEK..den nomizo na paei kapios na thalasopnigete gia 1400 eyro allo i steria kai allo i thalassa min mperdevomaste !!!!!

Maria Kobopoulou εμείς όμως δεν είμαστε φιλιπινεζοι και ζούμε σε χώρα της Ευρώπης . Πιστεύω και οι μισθοί θα πρέπει να είναι ανάλογοι. Γιατι και τα εξοδα "διαβιωσης" ειναι 5πλασια απο των Φιλιππίνων! Είναι σαν να λες στα ροδάκινα δεν πάμε Έλληνες για 20ε 10ωρες...και πάνε οι Σκοπιανοι και κάνουν κολοτουμπες. ...ας κάνουν και ανάποδες πιρουετες με διπλό σλάλομ και άψογη προσγείωση !

Με 800 ε 2 χρόνια και 1400 μόνιμα δεν θέλετε ναύτες μαλακες ψάχνετε. Όσο για την ναυτοσηνη.... χάνεται μαζί με το συνάλλαγμα που έχουν οι ναυτηλιακες εταιρίες στο Σιτι και σε άλλες χώρες. ..

Γίνε μούτσος εσύ μαλακα καπετάνιε..1400 ευρώ μετά από δύο χρόνια;και μιλάς για ναυτοσύνη;Καμη μιλάς για συναλλαγμα


Τότε αυξήστε το μισθό του Έλληνα για να μην δίνετε εκατομμύρια στους ξένους όπως κάνανε οι εφοπλιστές του 70 και δεν ήταν ούτε για δείγμα ξένος μούτσος στα ελληνικά νοιολογια

Είναι πολύ εύκολο να μιλάει κάποιος από τον καναπέ του. Ο άνθρωπος μιλάει για ανειδίκευτους..Οι μισθοί το 2001 και το 2005 όταν η χώρα δεν ήταν σε αυτά τα χάλια. Τι να πω. Τα σχόλια και η χολή που βγαίνει από αυτά μιλάνε από μόνα τους. Προτιμήστε το μηδέν και να παρακαλάτε για επίδομα ανεργίας από τη δουλειά. ΑΝΤΙΠΡΟΤΑΣΗ υπάρχει? Δηλαδή με πόσα θα πηγαίνατε κύριοι? Με 5-6000 καθαρά? Δηλαδή ο καπετάνιος τι αμοιβή θα πρέπει να έχει? Κανένα 100.000 το μήνα? Γιατί η αμοιβή πάει και ανάλογα με την ειδίκευση αλλά και τις ευθύνες. Αν πηγαίνει καλά ο εφοπλιστής να τα παίρνουμε. Αν πέσει έξω??? Πρόβλημα τους θα πείτε...ε ρε κάτι λογικές. Μέσα στην ευγένια τα σχόλια απο κάτω...μπράβο...αυτό είναι νοοτροπια νεοέλληνα...

Τα παραπάνω σχόλια ανέφεραν καθαρά οτι στην στερία βγαζεις περισσότερα χρηματα και δεύτερον και βασικό ο κάθε ναυτικός έχει μια οικογένεια απο πίσω , πράγμα το οποίο σημαίνει οτι το κόστος διαβίωσης στην Ελλάδα είναι μεγαλύτερο απο την αμοιβή. Τέλος ας μην ξεχνάμε οτι οι εφοπλιστές δραστηριοποιούντε σε μια διεθνή αγορά, πράγμα που αφήνει τα προσχήματα της κρίσης αρκετά πισω.

Υπάρχουν καταξιωμένοι/έμπειροι Αξιωματικοί καταστρώματος και μηχανής που προέρχονται από το Πολεμικό Ναυτικό αλλά δεν τους θέλει η ΠΝΟ..... Γιατί ??????????

Κατξιωμένοι στο είδος τους μπορεί να είναι. Αλλά τι σχέση έχει το πυροβόλο 54 με το δεξαμενόπλοιο; Εκτός και άν είσαι της θεωρίας " Πάμε εκεί, φοράμε τα γαλόνια μας και κάποιος θα ξέρει να κάνει την δουλειά. Όποιος δεν ξέρει τον διώχνουμε ". ¨Εχω 23 χρόνια θαλάσσια υπηρεσία σε δεξαμενόπλοια. Αν έρθω εκεί που εσύ είσαι εικευμένος θα μου δώσεις μια φρεγάτα αν σου υποσχεθώ ότι εγώ θα προστατεύσω όλη την Ελλάδα; Άλλο πράγμα η καταξίωση και άλλο η εμπειρία Νικόλαε!!!!!!!

Γιατη φιλε μου ειναι συνταξιουχει' Και αλλο να ταξιδευεις 6,7,και 10 μηνες σε γκαζαδικο και εμπορικο, με επιθεωρησεις, φορτια δηλωτικα,και εντεκαρια, και αλλο στο πολεμικο!

Στερνη μου γνωση να σ'ειχα πρωτα. Αυτο λεγεται διπλοπροσωπια. Πρωτα διωξατε τον ελληνα απο τα καραβια και τωρα ζητατε να τον φερετε πισω. Πρωτομπαρκος το 1967 δεν υπηρχε ξενος στο πληρωμα. Σταματησα το 2004, μοναδικος ελληνας στο πλοιο ειμουν εγω (πλοιαρχος). Τ'ακους καπεταν Παναγιωτη Τσακο (αν ήσουν ποτε πραγματικος καπετανιος). Παντος ποτε δεν ειναι αργα αν θελετε να επανορθωσετε το κακο που κανατε - ολοι εσεις - στον ελληνα ναυτικο.
  
Αν είχαμε Υπουργείο Ναυτιλίας σοβαρό και ΠΝΟ ακόμα πιό σοβαρή, μέσω της ναυτιλίας θα μπορούσαμε να κάνουμε ένα μικρό, αλλά ουσιαστικό βήμα για την έξοδο από τη κρίση. Ο στόλος πλοίων Ελληνικών συμφερόντων είναι ο μεγαλύτερος στο κόσμο και η χώρα μας έχει το μεγαλύτερο ποσοστό ανεργίας στην Ευρώπη. Τωρα οι καναπεδάτοι που ποστάρουν για τη δυσκολία του ταξιδίου, ας μας εξηγήσουν πως μπορεί άνθρωπος να αντέξει την ανεργία??? τι μπορεί να απαντήςει στα παιδιά του, οταν τον ρωτούν γιατι δε πάει στη δουλειά?? τι μπορει να κάνει αν δεν εχει να αγοράσει ουτε τσιγάρα?? Ας αφήσουμε τις λαλακίες περι δούλων και να μπορέσουμε να πάμε ένα βήμα παρακάτω, με αξιοπρέπεια βέβαια στο τομέα των συνθηκών και των αμοιβών. Το μόνο που χρειάζεται ρε γαμώτο ειναι κοινή λογική για το κοινό μας συμφέρον......

και γιατι να μην γινουν τα πλοια κοινωνικη ιδιοκτησια και να ξεκουμπσιοτυν οι εφοπλισταδες με τις 70 κοντα φοροαπαλλαγες?Γιατι να μην γινει η ναυτιλια ολοκληρη κοινωνικος πλουτος ωστε να ζουν καλα και οι ναυτεργατες και ο ο λαος ολοκληρος να απολαμβανει ολα εκεινα που σημερα καταληγουν στις τσεπες μιας χουφτας εφοπλισταδων?

Κάπου εδώ είναι η στάση σου.... κατεβα από τα συνεφακια που έχεις καβαλήσει και ξεκινά να σκέφτεσε ρεαλιστικά!

όποιος θέλει ρε παιδιά, όποιος θέλει.  μην πετροβολάτε...   εγώ το βρίσκω θετικό!!

Το με μισθό κάτω από 1000 ευρώ τι σημαίνει γιατί δεν ορίζει το ποσό , μήπως εννοεί για δυο χρόνια 450 ευρώ το μήνα δεν το λέω τυχαία το νούμερο ….!!!
Εκείνο όμως που πρέπει που πρέπει να προβληματίζει τους πλοιοκτήτες είναι ότι από 140.000 ναυτικοί έχουν μείνει 14.000 γιατί;…
Ποιος θα πάει σκλάβος στη θάλασσα για 1400 Eυρώ στην καλύτερη και να ξέρει ότι μπορεί στο επόμενο κύμα , στον επόμενο κυκλώνα, να τον κλαιν τα παιδάκια του και να γευματίζουν τα ψάρια.
Κύριοι αν θέλετε να γίνουν οι ναυτικοί μας όχι 140.000 αλλά 300.000 δώστε κίνητρα, πληρώστε αυτά που πρέπει για τη θάλασσα και αυξήστε και τις απαιτήσεις σας, γιατί όχι ,αλλά πληρώστε και τότε σίγουρα θα είστε εσείς οι κερδισμένοι, γιατί θα αγαπούν τα πλοία σας παραπάνω και από τη ζωή τους, γιατί θα ξέρουν ότι δουλεύουν στη θάλασσα και αξίζει που δουλεύουν, γιατί θα λεν στα παιδιά τους που θα μεγαλώνουν να γίνουν ναυτικοί… και μπορώ να γράφω μέχρι αύριο για τα καλά που θα αποκομίσετε απλά και μόνο από την μεριά σας την απονομή οικονομικής δικαιοσύνης στους εργαζόμενους σας.
Κλείνω με ένα ερώτημα μόνο, ας βάλει κάποιος εφοπλιστής τον εαυτό του για μερικά λεπτά στη θέση του ναύτη θα πάρκαρε για ένα τόσο ποσό στη θάλασσα.
Και κάτι τελευταίο αγαπητοί εφοπλιστές ,όλα τα αποκτήσατε σε αυτό τον μάταιο και γρήγορο κόσμο που ζούμε , ένα όμως φαίνεται πολλοί από εσάς να μη έχουν αποκτήσει …αποκτήστε και Μνήμη θανάτου που λέει το ευαγγέλιο και τότε θα καταλάβετε, ότι ,καλύτερα σε αυτόν τον κόσμο να είχατε ένα πλοίο λιγότερο και γεμάτη την ψυχή σας με γαλήνη, χαρά και ευτυχία, παρά ένα παραπάνω βγαλμένο από βαρυγκώμια ανθρώπων και όλη η ζωή σας να είναι γεμάτη σκοτούρες .

Υπάρχουν καταξιωμένοι/έμπειροι Αξιωματικοί καταστρώματος και μηχανής που προέρχονται από το Πολεμικό Ναυτικό αλλά δεν τους θέλει η ΠΝΟ..... Γιατί ??????????

Κατξιωμένοι στο είδος τους μπορεί να είναι. Αλλά τι σχέση έχει το πυροβόλο 54 με το δεξαμενόπλοιο; Εκτός και άν είσαι της θεωρίας " Πάμε εκεί, φοράμε τα γαλόνια μας και κάποιος θα ξέρει να κάνει την δουλειά. Όποιος δεν ξέρει τον διώχνουμε ". ¨Εχω 23 χρόνια θαλάσσια υπηρεσία σε δεξαμενόπλοια. Αν έρθω εκεί που εσύ είσαι εικευμένος θα μου δώσεις μια φρεγάτα αν σου υποσχεθώ ότι εγώ θα προστατεύσω όλη την Ελλάδα; Άλλο πράγμα η καταξίωση και άλλο η εμπειρία Νικόλαε!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: