....πέστε μας και πόσο στοίζισε η μελέτη, για να έλθουμε στα ίσα...
Το 2013, θέλατε μελέτη για να καταλάβετε ότι ο Βόλος - Σμύρνη, είναι ο συντομότερος δρόμος διασύνδεσης με την Ευρώπη?
Η μελέτη βιωσιμότητος, που κάνατε σημαίνει ότι έχει και οικονομικά στοιχεία. Γιατί δεν τα δημοσιεύετε, ωστε να διευκολύνεται τους ενδιαφερόμενους πλοιοκτήτες να βάλουν στην γραμμή τα πλοία τους?? Εσάς περιμένουν... τόσα χρόνια, που μόνο γλέντια με τους γείτονες είστε, έχετε κάνει σωρό μελέτες, αλλά μέχρι εκεί.
Εφ' όσον λοιπόν η γραμμή είναι καλή, και τα θέματα τα κετέχετε, γιατί δεν βάζετε εσείς ένα φέρυ να πηγαινοέρχεται?? να κάνετε και τις κρουαζιέρες σας, τι πιο εύκολο??
κόλον θέλει το ραπάνι...
Το 2013, θέλατε μελέτη για να καταλάβετε ότι ο Βόλος - Σμύρνη, είναι ο συντομότερος δρόμος διασύνδεσης με την Ευρώπη?
Η μελέτη βιωσιμότητος, που κάνατε σημαίνει ότι έχει και οικονομικά στοιχεία. Γιατί δεν τα δημοσιεύετε, ωστε να διευκολύνεται τους ενδιαφερόμενους πλοιοκτήτες να βάλουν στην γραμμή τα πλοία τους?? Εσάς περιμένουν... τόσα χρόνια, που μόνο γλέντια με τους γείτονες είστε, έχετε κάνει σωρό μελέτες, αλλά μέχρι εκεί.
Εφ' όσον λοιπόν η γραμμή είναι καλή, και τα θέματα τα κετέχετε, γιατί δεν βάζετε εσείς ένα φέρυ να πηγαινοέρχεται?? να κάνετε και τις κρουαζιέρες σας, τι πιο εύκολο??
κόλον θέλει το ραπάνι...
Ενδιαφέρον για την ακτοπλοϊκή σύνδεση του Βόλου με τη Σμύρνη επέδειξαν το τελευταίο διάστημα μεταφορικές εταιρείες από την Ιταλία, οι οποίες σε επικοινωνία με εκπροσώπους του Οργανισμού Λιμένος Βόλου (ΟΛΒ ΑΕ) δήλωσαν πως θεωρούν το ενδεχόμενο της σύνδεσης εφικτό, βιώσιμο και το εξετάζουν σοβαρά.
Το ενδιαφέρον των ιταλικών εταιρειών υπογράμμισε, σε δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΒ ΑΕ Ιωάννης Πρίγκος, σημειώνοντας πως έγιναν επαφές για το θέμα.
Αυτή η εξέλιξη εκτιμάται ότι, δημιουργεί πρόσφορο «έδαφος» για την περαιτέρω συζήτηση της σχετικής πρότασης και της μελέτης του Οργανισμού Λιμένος Βόλου (ΟΛΒ ΑΕ) για την επίτευξη του προαναφερθέντος στόχου.
Ο ΟΛΒ εκπόνησε και ολοκλήρωσε -στο πλαίσιο της στρατηγικής του ανάπτυξης- τη μελέτη βιωσιμότητας για τη θαλάσσια σύνδεση Βόλου – Σμύρνης, τον περασμένο Μάιο, αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωσή του.
Σύμφωνα με τη μελέτη, η σύνδεση Βόλου – Σμύρνης αποτελεί τη συντομότερη διαδρομή διασύνδεσης Ευρώπης και Ασίας, ενώ δημιουργεί και χερσαία σύνδεση με τα λιμάνια της Πάτρας και της Ηγουμενίτσας (πρωινή άφιξη στο Βόλο από Σμύρνη και νυχτερινή αναχώρηση από Πάτρα ή Ηγουμενίτσα προς Ιταλία και το αντίστροφο).
Παράλληλα, αποτελεί δίαυλο διακίνησης εμπορευμάτων προς κεντρική, ανατολική και δυτική Τουρκία, όπως και προς Ιράν, Ιορδανία, Σαουδική Αραβία και αλλού.
Η ίδια ακτοπλοϊκή σύνδεση μειώνει σημαντικά το χρόνο, ώστε τα πλοία να κάνουν περισσότερα δρομολόγια και τα κόμιστρα των φορτηγών αυτοκινήτων που μεταφέρονται με τα πλοία.
Επίσης, προσφέρει τη δυνατότητα χρήσης πλοίων RO–ΡΑΧ (συνδυασμένων μεταφορών) με αποτέλεσμα την αύξηση των κερδών λόγω της μεταφοράς επιβατών σε καμπίνες, στους οποίους θα παρέχονται διάφορες υπηρεσίες (καζίνο , duty free) και τα οποία θα μπορούν να εκτελούν και διήμερες κρουαζιέρες με μεταφορά τουριστών προς και από το Βόλο.
Πέραν αυτών, η ακτοπλοϊκή σύνδεση Βόλου – Σμύρνης προσφέρει, σύμφωνα πάντα με τη μελέτη – τη δυνατότητα εκτέλεσης εβδομαδιαίων κυκλικών κρουαζιέρων με προτεινόμενη διαδρομή: Πειραιάς – Βόλος – Θεσσαλονίκη – περίπλους Αγίου Όρους – Καβάλα, Τσανάκαλε – Κωνσταντινούπολη – Σμύρνη, ενώ εναλλακτικά ως λιμάνι αφετηρίας μπορεί να χρησιμοποιηθεί η Κωνσταντινούπολη.
αναδημοσίευση e nautilia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου