Τα γεγονότα στην περιοχή της Κριμαίας, άλλαξαν τα δεδομένα. Η τοπική γραμμή που εξυπηρετούσε το Ουκρανικό λιμάνι της Κριμαίας και το αντίστοιχο Ρώσσικο λιμάνι Καβκάζ, τώρα έγιναν όλα Ρώσσικα.
Η πολύ κίνηση γινόταν με την υπόλοιπη Ουκρανία, ενώ τώρα η Κριμαία, αποκλειστικά τροφοδοτείται από την Ρώσσικη πλευρά, με το κυριότεο λιμάνι το πασίγνωστο Νοβοροσίσκ.
Μετά το δημοψήφισμα στην περιοχή, και την αλλαγή των συνόρων, υπήρξε απρόβλεπτη κίνηση, και έτσι οι Ρώσσοι βγήκαν στην αγορά για την ναύλωση 2 ε/γ ο/γ.
Αποτάνθηκαν αποκλειστικά στην Ελληνική αγορά, και παρ' όλη την δυσκολία λόγω εποχής, βρέθηκε το πλοίο που τους κάνει, και το οποίο έφθασε σήμερα το πρωί στο λιμάνι, όπου μετά τις σχετικές διατυπώσεις, θα αναλάβει έργο, δηλαδή την μεταφορά τροχοφόρων, και επιβατών, σε μια απόσταση 2 μιλλίων περίπου.Είναι αξιοσημείωτο να γράψουμε ότι η πίεση για την ταχύτερη άφιξη του Ελληνικού φέρρυ στο λιμάνι ήταν μεγάλη, μιας και η ουρά των τροχοφόρων είχε φτάσει τα 7 χιλιόμετρα.
Ελπίζουμε , όλα να πάνε καλά και σύντομα και το δεύτερο.
Η πολύ κίνηση γινόταν με την υπόλοιπη Ουκρανία, ενώ τώρα η Κριμαία, αποκλειστικά τροφοδοτείται από την Ρώσσικη πλευρά, με το κυριότεο λιμάνι το πασίγνωστο Νοβοροσίσκ.
Μετά το δημοψήφισμα στην περιοχή, και την αλλαγή των συνόρων, υπήρξε απρόβλεπτη κίνηση, και έτσι οι Ρώσσοι βγήκαν στην αγορά για την ναύλωση 2 ε/γ ο/γ.
Αποτάνθηκαν αποκλειστικά στην Ελληνική αγορά, και παρ' όλη την δυσκολία λόγω εποχής, βρέθηκε το πλοίο που τους κάνει, και το οποίο έφθασε σήμερα το πρωί στο λιμάνι, όπου μετά τις σχετικές διατυπώσεις, θα αναλάβει έργο, δηλαδή την μεταφορά τροχοφόρων, και επιβατών, σε μια απόσταση 2 μιλλίων περίπου.Είναι αξιοσημείωτο να γράψουμε ότι η πίεση για την ταχύτερη άφιξη του Ελληνικού φέρρυ στο λιμάνι ήταν μεγάλη, μιας και η ουρά των τροχοφόρων είχε φτάσει τα 7 χιλιόμετρα.
Ελπίζουμε , όλα να πάνε καλά και σύντομα και το δεύτερο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου