....καπεταναίοι καλοί και μπιζναδόροι πρώτοι. Από το περίσσεμα... δώστε και σεις κάτι για να γεμίσετε τις δεξαμενές σας??
Κατά τα άλλα οι μπιζνες πάνε καλά.
Αφού λοιπόν η μελέτη δείχνει ότι μπορόύν να γίνουν και άλλοι σταθμοί, γιατί δεν προτείνετε να ελευθερωθεί το επάγγελμα, και να υπάρξουν εταιρείες ιδιωτών??? ΑΑΑ θέλουμε να έχουμε και υην κάλυψη του κράτους και των υπηρεσιών του... βεβαίως βεβαίως
Κατά τα άλλα οι μπιζνες πάνε καλά.
Αφού λοιπόν η μελέτη δείχνει ότι μπορόύν να γίνουν και άλλοι σταθμοί, γιατί δεν προτείνετε να ελευθερωθεί το επάγγελμα, και να υπάρξουν εταιρείες ιδιωτών??? ΑΑΑ θέλουμε να έχουμε και υην κάλυψη του κράτους και των υπηρεσιών του... βεβαίως βεβαίως
16 Ιουλίου
2013
Λόγω έλλειψης
καυσίμων για τις πλοηγίδες του Πλοηγικού Σταθμού του Κεντρικού Λιμεναρχείου
Πειραιά, θα υπάρξει σύντομα αδυναμία παροχής υπηρεσιών πλοήγησης σύμφωνα με
καταγγελίες φορέων και χρηστών του λιμανιού
Λόγω έλλειψης καυσίμων για τις πλοηγίδες
του Πλοηγικού Σταθμού του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, θα υπάρξει σύντομα
αδυναμία παροχής υπηρεσιών πλοήγησης σύμφωνα με καταγγελίες φορέων και
χρηστών του λιμανιού.
Για το θέμα ενημερώθηκε ο υπουργός
Ναυτιλίας και Αιγαίου Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, ο οποίος ζήτησε από τη Διεύθυνση
της Πλοηγικής Υπηρεσίας του υπουργείου, να εξασφαλιστούν το αμέσως επόμενο
διάστημα και τουλάχιστον έως τέλος Αυγούστου, οι σχετικοί κωδικοί μέσω
του TAXISnet για την εκταμίευση των χρημάτων για τα καύσιμα των δύο
πλοηγίδων που είναι εν κινήσει αυτή την περίοδο, αλλά και τα απαραίτητα
κονδύλια για την κατασκευή των τριών πλοηγίδων που βρίσκονται σε ακινησία,
λόγω έλλειψης ανταλλακτικών.
Αν και πολλοί φορείς του λιμανιού, έχουν
υποβάλλει τις τελευταίες ώρες αιτήματα προς το υπουργείο Ναυτιλίας να δώσουν
καύσιμα με αντάλλαγμα την απαλλαγή του αναλογούντος τέλους από τα πλοηγικά
δικαιώματα, πληροφορίες που επικαλείται το ΑΠΕ αναφέρουν, ότι στην περίπτωση
που υπάρξει τελικά πρόβλημα με τις πλοηγίδες λόγω έλλειψης καυσίμων, έxει
εξασφαλιστεί η δωρεάν εξυπηρέτηση των πλοιάρχων πλοηγών με λάντζες για ένα
συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και στη συνέχεια με μίσθωμα, που φθάνει την ημέρα
τα 2.500 ευρώ.
Σημειώνεται ότι το κέρδος από το
πλοηγικό δικαίωμα για κάθε πλοίο που μπαίνει στο λιμάνι του Πειραιά, ανέρχεται
από 4.000 έως 4.500 ευρώ.
Πηγές από την πλοηγική υπηρεσία,
κατήγγειλαν στο ΑΠΕ ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα με την εκταμίευση των χρημάτων
στο υπουργείο Ναυτιλίας είναι συνεχές και πριν ακόμα αναλάβει ο νέος υπουργός
Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.
Τόνισαν επίσης ότι στην πλοηγική
υπηρεσία Πειραιά ενώ αυτή τη στιγμή θα έπρεπε να υπάρχει δυναμικό 42 πλοηγών
πλοιάρχων, αυτή τη στιγμή η παροχή των πλοηγικών υπηρεσιών γίνεται από 26
πλοιάρχους με διπλοβάρδιες.
Σημειώνεται, ότι η πλοηγική υπηρεσία,
δεν έχει επιβαρύνει ποτέ έως τώρα τον κρατικό προϋπολογισμό, ενώ έχει δικά της
έσοδα και κεφάλαιο.
Σύμφωνα με στοιχεία της πλοηγικής
υπηρεσίας, οι πλοηγοί κάθε χρόνο οδηγούν μέσα και έξω από το λιμάνι μόνο του
Πειραιά, περίπου 1300 πλοία διαφόρων τύπων το μήνα και 14.000 το χρόνο.
Για να γίνει κάποιος πλοίαρχος –
πλοηγός, θα πρέπει να έχει τουλάχιστον δέκα χρόνια θαλάσσιας υπηρεσίας, να έχει
διατελέσει πλοίαρχος σε πλοία το λιγότερο τρία χρόνια, και να δώσει γραπτές και
προφορικές εξετάσεις στο Κέντρο Επιμόρφωσης Σπουδαστών Εμπορικού Ναυτικού.
Οι πλοηγοί έχουν ήδη προτείνει προς το
υπουργείο ότι η υπηρεσία μετά από οικονομικοτεχνικές μελέτες θα μπορούσε να
αναπτυχθεί και σε άλλα λιμάνια, όπως το Κατάκολο, Σαντορίνη, Μύκονο, Ζάκυνθο,
Κεφαλλονιά, αποκομίζοντας μεγάλα οικονομικά οφέλη για την ελληνική οικονομία.
Στην πλοηγική υπηρεσία υπηρετούν αυτή τη
στιγμή 127 άτομα ενώ οι οργανικές ακάλυπτες θέσεις είναι 95.
Έχει 13 σταθμούς σε όλη τη χώρα, σε Πειραιά, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ηράκλειο,
Ρόδο, Βόλο, Καβάλα, Καλαμάτα, Κέρκυρα, Σύρο, Χαλκίδα, Ιτέα και Λαύριο.
troktiko.eu
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου