Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012

ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΠΕΜΕΝ -ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ: ΜΟΥΣΟΥΡΟΥΛΗΣ ΞΕΠΟΥΛΑΕΙ ΛΙΜΑΝΙΑ, ΔΙΑΛΥΕΙ ΣΣΕ ΚΑΙ ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ,ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΠΑΛΛΑΣΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ-ΝΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙ. ΑΜΕΣΑ Η ΠΝΟ!

.....οι λέξεις αποδίδονται περισσότερο ανάλογα με την έκφραση. Έτσι λοιπόν για το θέμα που ενδιαφέρει τους ναυτικούς, δηλαδή η αύξηση της φορολογίας , μιλάμε για μεγάαλη  ξεφτήλα...
Πολλοί λένε, ότι τα παντελόνια που φοράς πρέπει να τα τιμάς... καλά, αλλά άμα μέσα δεν έχει τίποτα τι να τιμήσεις??? Με λίγα λόγια θέλει κοχονες και κορασον, όπου οι πολοτικοί ποτέ δεν είχαν, αλλά ούτε και εσείς εργατοπατέρες του οβαλ γραφείου.
Κάνανε την μισή Ελλάδα δημοσιοκοπρίτες, λήστεψαν τα ταμεία, και ως συνήθως την πληρώνουν πάλι  οι ίδιοι και οι ίδιοι. Το πλάνο τους πήγε όπως σχεδιάστηκε, με την αχρηστία του συνόλου σχεδόν των συνδικάτων, αφάνησαν τον Έλληνα ναυτικό, και άντε τώρα να πουν κουβέντα οι εναπομείναντες ολίγοι, οι οποίοι μάλιστα εκλιπαρούν για δουλειά.
Τόση σιχαμάρα δεν έχω νοιώσει ποτέ.


Σάββατο, 15 Δεκεμβρίου 2012

ΠΕΜΕΝ                                              ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ                                             ΠΕΕΜΑΓΕΝ

14 Δεκέμβρη 2012

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Κυβέρνηση – Ευρωπαϊκή Ένωση – Τρόικα, με τα δύο σχέδια νόμου για την «Φορολογία» και την «Ανασυγκρότηση του Υπουργείου Ναυτιλίας & Αιγαίου και άλλες διατάξεις»,συνθλίβουν τα εργασιακά, κοινωνικοασφαλιστικά δικαιώματα των ναυτεργατών, των εργαζομένων, εντείνεται η φοροληστεία σε βάρος του λαϊκού εισοδήματος για την ανταγωνιστικότητα και κερδοφορία του κεφαλαίου.
Στο φορολογικό νομοσχέδιο άρθρο  1 παράγραφος 8, αυξάνεται ο φόρος στις αμοιβές των ναυτεργατών και διαμορφώνεται στους αξιωματικούς από 6% σε 15% και για το κατώτερο πλήρωμα από 3% σε 10%.
Στο Σχέδιο Νόμου για την «Ανασυγκρότηση του ΥΝΑ»,για πρώτη φορά μετά το 1944 της Κυβέρνησης του Καΐρου,στο  άρθρο 17, καταργούνται οι Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας για τα κατώτερα πληρώματα στα ποντοπόρα και τα ιδιωτικά σκάφη αναψυχής, ενώ ανοίγει ο δρόμος και για τις υπόλοιπες κατηγορίες πλοίων.
Στο άρθρο 36, ξεπουλάει τα λιμάνια και τις υποδομές. Συγκεκριμένα τα λιμάνια της χώρας τα χωρίζει σε α) Αττικό Λιμενικό Δίκτυο, β) Δίκτυο Λιμένων Βορείου Ελλάδας γ) Δίκτυο Λιμένων Δυτικής Ελλάδας και δ) Οργανισμό Λιμένα Ηρακλείου. Δημιουργεί Γενικές Διευθύνσεις Αξιοποίησης και Ανάπτυξης (ΓΔΑΑ) και σκοπός τους είναι: «Η επιχειρησιακή και τεχνική υποστήριξη της Διοίκησης της εταιρείας και του αρμόδιου Υπουργού Ναυτιλίας στις διαδικασίες ανάπτυξης επενδύσεων, αποκρατικοποιήσεων, ιδιωτικοποιήσεων, παραχωρήσεων, συνεργασιών, και συνεργειών με ιδιώτες και κάθε μορφής επιχειρηματικής πρωτοβουλίας που συνδέεται με την ανάπτυξη και αξιοποίηση των λιμένων του Δικτύου».
Στο άρθρο 43 καταργεί την Πλοηγική Υπηρεσία, την ιδιωτικοποιεί και ιδρύει την «Πλοηγική Α.Ε.» απολύοντας όλο το προσωπικό που υπηρετεί μέχρι σήμερα.
Στο άρθρο 27 «Εγκατάσταση αλλοδαπών επιχειρήσεων», διατηρεί τα προνόμια του νόμου 27/1975 «Περί φορολογίας πλοίων», τον επεκτείνει και για τηνεγκατάσταση γραφείων ή υποκαταστημάτων αλλοδαπών επιχειρήσεων και δίνει επίσης αυτή την δυνατότητα να παρέχεται κατ’εξαίρεση και σε ναυτιλιακές επιχειρήσεις, πλοιοκτήτριες ή διαχειρίστριες, ναυαγοσωστικών ή ρυμουλκών πλοίων υπό ξένη σημαία οποιασδήποτε χωρητικότητας.
Στο σχέδιο Νόμου επαναφέρει το Λιμενικό Σώμα στο ΥΝΑ αλλά ταυτόχρονα στο άρθρο 11 «Έλεγχος Διαχείρισης Ασφάλειας Πλοίων και Λιμενικών Εγκαταστάσεων» δίνει την δυνατότητα να παρέχουν υπηρεσίες και ιδιωτικές εταιρείες φύλαξης.
Στο άρθρο 33 δύναται να επιτάσσονται πλοία και πληρώματα που δεν εκτελούν δρομολόγια ακόμα και σε περίπτωση «κατάσχεση του πλοίου, απεργιακή κινητοποίηση του πληρώματος έως και κάθε άλλη αιτία εξαιτίας της οποίας το πλοίο διέκοψε την εκτέλεση των δρομολογίων».
Το σχέδιο Νόμου είναι διαμορφωμένο στα πλαίσια της Δανειακής Σύμβασης και των 
Μνημονίων προς όφελος του μεγάλου κεφαλαίου, συνθλίβει εργασιακά, κοινωνικοασφαλιστικά δικαιώματα των ναυτεργατών, των εργαζομένων.
Είναι το προανάκρουσμα της οριστικής άρσης τουCabotage στα Επιβατηγά πλοία, παραδίδονται υποδομές και ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες με αποτέλεσμα την απομόνωση των νησιωτών, την εκποίηση και παράδοση του πλούτου της χώρας στις ορέξεις των μονοπωλίων.
Η χώρα μας βρίσκεται στη συμβολή 3 ηπείρων, με γεωστρατηγική σημασία και τεράστιες πλουτοπαραγωγικές δυνατότητες. Με αυτή την πολιτική οξύνονται οι ιμπεριαλιστικοί ανταγωνισμοί 
και οι πόλεμοι για τον έλεγχο της περιοχής με θύματα τους λαούς.
Καλούμε τους ναυτεργάτες, τους εργαζόμενους, τις ναυτεργατικές και άλλες συνδικαλιστικές οργανώσεις, τους φορείς να οργανώσουμε την πάλη μας με πολύμορφους αγώνες και απεργιακούς, να απαιτήσουμε μια άλλη πολιτική προς όφελος της εργατικής λαϊκής οικογένειας.
Καλούμε τους ναυτεργάτες να συμμετέχουν στη σύσκεψη των σωματείων ΠΕΜΕΝ – ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ – ΠΕΕΜΑΓΕΝ – ΠΕΠΡΝ – ΠΕΣ/ΝΑΤ – ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΕΡΓΩΝ ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΩΝ, την Τρίτη 18 Δεκέμβρη 2012 στις 10.30 το πρωί στα γραφεία της ΠΕΜΕΝ.
Επίσης καλούμε την Εκτελεστική Επιτροπή της ΠΝΟ άμεσα να συνεδριάσει.

ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια: