.....πάλι οι καρεκλοκένταυροι χτυπάνε..
βόδια να ήτανε θα είχαν πάρει χαμπάρι τόσα χρόνια που χάνονται τα λεφτά.
και γιατί παρακαλώ τα πλοία μένουν μέσα στο λιμάνι και βρομίζουν τον τόπο?? Ποιος είναι αυτός και από πότε και επιλεκτικά ισχύουν τα κριτήρια που βγάζουν ένα πλοίο σε ακινησία σε ναυάγιο?? είναι απλό... ο οργανισμός λιμένος χρεώνει τα πλοία για τον ελλιμενισμό και παραβολή τους. Όταν η αξία των πλοίων έλθει μία η άλλη, δεν τα χρειάζεται πλέον και έτσι κινεί τις διαδικασίες για να τα εκπλειστηριάσει. Δηλαδή 3 η 5 χρόνια δεν βρομίζουν τον τόπο εώ αυτό γίνεται ξαφνικά....
Το δικαστήριο δεν αφήνει να μετακινηθούν τα πλοία και όλοι κρύβονται μέσα από αναχρονιστικές διατάξεις. Και τώρα το ΝΑΤ, δηλαδή η αμαρτία... ιστορία μιας ξεφτιλισμένης γενιάς που ήθελε να φτιάξει τους κουτόφραγγους να τους κάνει ανθρώπους .. λες και τους είπε κανείς ότι μόνο αυτοί είναι. Τώρα λοιπόν ξύπνησε το βούδι, αφού έχασε τόσα λεφτά το νατ, και λένε ότι πρέπει να αλλάξει η νομοθεσία.
Το πάπλωμα ποιος το πληρώνει?? η απάντηση είναι γνωστή.
και σ' άλλα με υγεία
Δευτέρα, 12 Σεπτεμβρίου 2011 marinews.gr
Να αλλάξει άμεσα η νομοθεσία, ώστε σε περίπτωση πλειστηριασμών πλοίων οι απαιτήσεις των ναυτεργατών και του ΝΑΤ να μπαίνουν πρώτα στον πίνακα κατάταξης των δανειστών, ζητούν το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο και τα ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ- Στέφενσων, ΠΕΕΜΑΓΑΝ, ΠΕΠΡΝ και η ΠΕΣ/ΝΑΤ.
Οπως επισημαίνουν τα ναυτεργατικά σωματεία, τα τελευταία δύο έτη διάφοροι Οργανισμοί Λιμένων, μεταξύ των οποίων οι Ο.Λ. Πειραιώς, Αλεξανδρούπολης και Λαυρίου, έθεσαν σε εφαρμογή το Ν. 2881/2001 περί ναυαγίων και θεωρώντας διάφορα ελλιμενισμένα πλοία ως επικίνδυνα και επιβλαβή πέτυχαν την εκποίησή τους σε πολύ χαμηλές τιμές.
Κατόπιν, συνεχίζουν τα σωματεία, «εφαρμόζοντας την παράγραφο 1 του άρθρου 205 του νόμου 3816/1958 το τίμημα της πώλησης το κατακράτησαν, διότι τα δήθεν τέλη και δασμοί του οργανισμού λιμένος, υπερκάλυπταν το τίμημα πώλησης», και προσθέτουν: «Αποτέλεσμα ήταν να ζημιωθούν το ΝΑΤ, για τις ασφαλιστικές εισφορές που όφειλαν τα πλοία και οι ναυτεργάτες που υπηρετούσαν σε αυτά και δεν πληρώθηκαν».
Ταυτόχρονα τα ναυτεργατικά σωματεία ζητούν να θεσμοθετηθεί η δυνατότητα στο ΝΑΤ να εκπλειστηριάζει από μόνο του τα πλοία για χρέη προς αυτό. Μέχρι σήμερα το ΝΑΤ συντάσσει φύλλα εκκαθάρισης των οφειλών των πλοίων, τα οποία αφού δεν πληρωθούν αποστέλλονται στην αρμόδια ΔΟΥ για να βεβαιωθούν τα χρέη προς το Δημόσιο.
«Καθίσταται επιτακτική η ανάγκη να ψηφισθεί διάταξη με την οποία το ΝΑΤ εντός τριμήνου από τη σύνταξη του φύλλου εκκαθάρισης των χρεών του πλοίου, να έχει δικαίωμα, χωρίς την παρέμβαση της ΔΟΥ, να εκπλειστηριάζει το πλοίο. Σε διαφορετικά περίπτωση αν συνεχιστεί αυτή η τακτική θα διαγράφονται χρέη προς το ΝΑΤ, τους ναυτεργάτες και τις ΔΟΥ και θα παραδίδονται τα πλοία στο κεφάλαιο έναντι ευτελούς αμοιβής».
Το ΝΑΤ
Το ΝΑΤ στην αλληλογραφία του επισημαίνει ότι σε περίπτωση που οι απαιτήσεις του ΝΑΤ προηγούνται όλων των απαιτήσεων άλλων φορέων, δεν θα επιφέρουν στον προϋπολογισμό του ΝΑΤ καμία οικονομική επιβάρυνση.
ΠΗΓΗ: Ναυτεμπορική
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου