....μεστές κουβέντες, αλλά αναρωτιέμαιείναι τόσο δύσκολο να σκεφθεί κανείς αυτές τις ερωτήσεις?
Ήταν δύσκολο να πούνε στον γκόμενο όταν πήρε το χρυσάφι του ΝΑΤ, άστο κάτω γιατί θα σου κόψουμε τα χέρια? Τόσα χρόνια οι βουλευτές μας, αλλά και οι εργατοπατέρες που ήταν?? Στο ίδιο μαγαζί για φραπέ ομαδικά. Τώρα? και κλάααμα η κυρία...
Δεν θέλω ούτε να σκέπτομαι, τον υπερήφανο ναυτικό που έφαγε την ζωή του, για να χτίσει ένα σπίτι, και να φουντάρει και τις 2..
Θράσος οι Έλληνες είχαν πάντα, αλλά και κλέψιμο στα φανερά ποτέ δεν το είχαν δεχθεί.
Την μαλάκυνση των μμε, δεν την κατάλαβαν πολλοί, και τώρα το πόπολο αποχαυνωμένο και ανήμπορο, ούτε καν αντιδρά ο εγκέφαλος , ποτισμένος παντελώς από το αφιόνι των απαίδευτων πολιτικορέμπελων της μπανανίας. Τέτοι κατάντια??
Διαβάστε και το παρακάτω...
Με βάση τα παραπάνω, ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:
1. Ποια είναι αναλυτικά τα έσοδα του Ελληνικού κράτους από τη ναυτιλιακή δραστηριότητα ανά κατηγορία δραστηριότητας (ποντοπόρος ναυτιλία, ακτοπλοΐα κ.α). Επίσης:
1.1 Πόσα ήταν αναλυτικά τα έσοδα της ΔΟΥ πλοίων ανά κατηγορία εσόδων (Κωδικό Αριθμό Εσόδων) για τα έτη 2006, 2007, 2008, 2009 και 2010;
1.2 Σε ποιες κατηγορίες ανά Κωδικό Αριθμό Εσόδων αφορούν τα ανείσπραχτα έσοδα ύψους 94.743.197 € για το έτος 2009 που εμφάνιζε η ΔΟΥ πλοίων και πόσα από αυτά τα έσοδα εισπράχτηκαν το 2010;
1.3 Πόσα ήταν τα ανείσπραχτα έσοδα για το έτος 2010 που εμφάνισε η ΔΥΟ πλοίων και σε ποιες κατηγορίες ανά Κωδικό Αριθμό Εσόδων ανήκουν;
2. Ποιες είναι οι απώλειες εσόδων για το Ελληνικό δημόσιο από τη θέσπιση 56 διαφορετικών κατηγοριών φοροαπαλλαγών για το εφοπλιστικό κεφάλαιο σύμφωνα με τον προϋπολογισμό του 2011, και πόσο κοστολογείται η κάθε κατηγορία φοροαπαλλαγής, συμπεριλαμβανομένων και των απαλλαγών από τον ΦΠΑ;
3. Δεδομένης της κατάρρευσης των δημόσιων οικονομικών της χώρας και της υπερφορολόγησης των φτωχών λαϊκών στρωμάτων κυρίως μέσω της αύξησης των έμμεσων φόρων, γιατί η κυβέρνηση συνεχίζει την πολιτική των φοροαπαλλαγών υπέρ του εφοπλιστικού κεφαλαίου παρά το γεγονός ότι μέχρι σήμερα αυτή η πολιτική δεν έχει οδηγήσει ούτε στην ενίσχυση του Ελληνικού νηολογίου, ούτε στη μείωση της ανεργίας των ναυτικών, ούτε στην αποτροπή της χρεοκοπίας του ΝΑΤ ούτε στην ενίσχυση της ναυπηγικής βιομηχανίας ούτε, τέλος, σε κάποια πραγματικά και σημαντικά οφέλη για τα δημόσια οικονομικά;
Ο ερωτών βουλευτής
Θοδωρής Δρίτσας
Α΄ Πειραιά και Νησιών»
Τρίτη 19 Ιουλίου 2011
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου