....και ο Τιτανικός κρουαζιέρα έκανε ( δεν είχε σχέση με τους κυβερνώντες την Ελλάδα) αλλά πάτωσε.
Θα έλεγα ν' αναστήσουν τους Τυπαλδαίους μπας και βρούμε κάποια άκρη, διότι με κοκορόμυαλους δεν τραβάει το πράγμα...
Ζητάνε επενδύσεις στα λιμάνια... ποια λιμάνια??? και πότε θα κάνουν απόσβεση? και γιατί να έθουν από εδώ όταν δίπλα μας, τα έχουν όλα και στην μισή τιμή?? Να βοηθήσουν λέει.. γιατί σε ξέρανε και χθες ?? όποιος και αν είναι υπουργός αλιείας, άσε που κράτη που ζουν από την αλιεία δεν έχουν υπουργείο.. ενώ εμείς??? μα σε όλες τις μαλακοσυνθέσεις να είμαστε πρώτοι??
Τα σχόλια είναι περισσά , αλλά μπορείς να μην γράψεις όταν σου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι?? το αντίθετο δηλαδή που συμβάινει στους καρεκλοάσχετους και απαίδευτους κουμανταδόρους.
Δείξε μου τους πολιτικούς σου να σου πω και τι λαός είστε... Όχι για να μην υπερβάλλουμε και για την ανύπαρκτη εξυπνάδα μας.
Θα έλεγα ν' αναστήσουν τους Τυπαλδαίους μπας και βρούμε κάποια άκρη, διότι με κοκορόμυαλους δεν τραβάει το πράγμα...
Ζητάνε επενδύσεις στα λιμάνια... ποια λιμάνια??? και πότε θα κάνουν απόσβεση? και γιατί να έθουν από εδώ όταν δίπλα μας, τα έχουν όλα και στην μισή τιμή?? Να βοηθήσουν λέει.. γιατί σε ξέρανε και χθες ?? όποιος και αν είναι υπουργός αλιείας, άσε που κράτη που ζουν από την αλιεία δεν έχουν υπουργείο.. ενώ εμείς??? μα σε όλες τις μαλακοσυνθέσεις να είμαστε πρώτοι??
Τα σχόλια είναι περισσά , αλλά μπορείς να μην γράψεις όταν σου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι?? το αντίθετο δηλαδή που συμβάινει στους καρεκλοάσχετους και απαίδευτους κουμανταδόρους.
Δείξε μου τους πολιτικούς σου να σου πω και τι λαός είστε... Όχι για να μην υπερβάλλουμε και για την ανύπαρκτη εξυπνάδα μας.
Δευτέρα, 13 Ιουνίου 2011 MARINEWS.GR |
Να αποφύγει πάση θυσία την σύγκρουση με το «παγόβουνο» που ακούει στο όνομα απόρριψη του σχεδίου «κρουαζιέρα» από τα μεγαθήρια της παγκόσμιας βιομηχανίας προσπαθεί χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία μέχρι τώρα η κυβέρνηση. Οι εταιρείες δεν ανταποκρίνονται στα συνεχή καλέσματα, και οι εξαγγελίες για το 2012 κινδυνεύουν πραγματικά να πέσουν στο κενό. Το 2010 η κυβέρνηση ψήφισε το νόμο για την άρση του καμποτάζ για τα κρουαζιερόπλοια που δεν φέρουν κοινοτική σημαία. Οι μεγαλύτερες εταιρείες κρουαζιέρας που έχουν τα πλοία τους τρίτες σημαίες θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τα ελληνικά λιμάνια σαν βάσεις για τις εξορμήσεις τους. Ήταν ένα ζήτημα ανοικτό για πάνω από μία δεκαετία. Μετά την ψήφιση του νόμου το κλίμα ήταν πανηγυρικό. Παρουσιάστηκε ως μία από τις μεγαλύτερες «επιτυχίες» που θα έφερνε αρκετά δισ. δολάρια στα άδεια ταμεία της ελληνικής οικονομίας. Από τότε όμως η κυβέρνηση, και παρά τις διορθωτικές κινήσεις που έκανε βρίσκεται σε πλήρες αδιέξοδο. Οι εκτιμήσεις στην αγορά κάνουν λόγο για σχεδόν μηδενική ανταπόκριση των μεγάλων εταιρειών κρουαζιέρας και για το 2012, αν φυσικά δεν αλλάξουν άρδην τα σημερινά δεδομένα. Η Ελλάδα είναι ο πρώτος προορισμός κρουαζιέρας στην Ευρώπη μαζί με την Ιταλία. Μόνο που η Ιταλία, σε αντίθεση με την Ελλάδα είναι βάση κρουαζιέρας για όλες τις μεγάλες εταιρείες του κόσμου, έχει μεγάλη ναυπηγική βιομηχανία ειδικά στον τομέα της κρουαζιέρας, καθώς και ένα ανεπτυγμένο σύστημα υπηρεσιών και τροφοδοσιών για τα κρουαζιερόπλοια, καθώς και σύγχρονα λιμάνια. Στην Ελλάδα, κυριολεκτικά τίποτα από δεν λειτουργεί καλά. Ελάχιστα πλοία κάνουν home port στην Ελλάδα, ναυπηγική βιομηχανία δεν έχουμε και είναι δύσκολο να ανταγωνιστούμε τους Ιταλούς ακόμα τους Τούρκους στο ναυπηγοεπισκευαστικό κομμάτι, τα περισσότερα λιμάνια έχουν τεράστιες αδυναμίες, ενώ και να ερχόντουσαν τα κρουαζιερόπλοια στην χώρα, οι υποστηρικτικές προς την κρουαζιέρα εταιρείες θα ήταν δύσκολο να σπάσουν τις μεγάλες συμφωνίες που υπάρχουν με ανάλογες εταιρείες της Ιταλίας. Για τον λόγο αυτό ενώ τα έσοδα της Ιταλίας από τη κρουαζιέρα, υπολογίζονται στα 4,5 δισ. ευρώ ετησίως, στην Ελλάδα δεν ξεπερνούν τα 400 εκατ. ευρώ. Οι τέσσερις βασικοί παράμετροι που θέτουν οι μεγάλες εταιρείες για να έρθουν στην Ελλάδα είναι καταρχήν η κατάργηση της σύμβασης που τους καλεί η ελληνική πολιτεία να υπογράψουν, η ασφάλεια (διαδηλώσεις, διαμαρτυρίες, αποκλεισμοί), φθηνότερα λιμενικά τιμολόγια, και σύγχρονες λιμενικές υποδομές σε όλους τους προορισμούς. Την περίοδο όμως αυτή που διανύουμε πολύ δύσκολα μπορεί η κυβέρνηση να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των εταιρειών. «Καλούμε και τις μεγάλες εταιρείες να βοηθήσουν και να έρθουν εδώ να συνεργαστούν μαζί μας, για να βοηθήσουν στην αξιοποίηση των λιμανιών μας για τη βελτίωση των λιμενικών υποδομών, αλλά και γενικότερα να ακούσουμε τους προβληματισμούς τους και μέσα από αυτούς τους προβληματισμούς να μπορέσουμε να δώσουμε τις καλύτερες εκείνες δυνατές λύσεις για το μέλλον της κρουαζιέρας», επισημαίνει ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας Γιάννης Διαμαντίδης. Ο αντιπρόεδρος της Royal Caribbean Cruises Τζον Φοξ απαντά ότι η εταιρεία του έχει πρόθεση με τις κατάλληλες συνθήκες να αναπτύξει τα δρομολόγια της προς την Ελλάδα. Στη συζήτηση για την ανάπτυξη και βελτίωση των υποδομών στα λιμάνια, για τα κρουαζιερόπλοια και τους επιβάτες, ο κ. Fox προσφέρετε να βοηθήσει δίνοντας τεχνογνωσία και να υποβάλει συγκεκριμένες προτάσεις. Κουβέντα για home port και για επενδύσεις σε λιμάνια από την δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία κρουαζιέρας στον κόσμο. Ανάλογη είναι και η θέση του αντιπροέδρου της Carnival Corporation Giora Israel, ο οποίος ναι μεν δηλώνει ότι τους ενδιαφέρει να ενισχύσουν την θέση τους στην Ανατολική Μεσόγειο, αλλά επί της ουσίας δεν έλαβε θέση. Ένα παράθυρο άφησε ανοικτό ο έτερος αντιπρόεδρος της Royal Caribbean John Tercek, ο οποίος δήλωσε «Καθώς προχωρούμε μπροστά, είμαστε αποφασισμένοι να αναπτύξουμε νέες αγορές που θα διευρύνουν τις πηγές ζήτησης για τα προϊόντα μας και βλέπουμε την Ελλάδα και την Τουρκία να παίζουν κυρίαρχο ρόλο στην προσπάθεια μας αυτή ως επιχειρησιακά κέντρα και αφετηρίες». Μόνο που η Royal Caribbean έχει ήδη επενδύσει και δημιουργήσει σύγχρονη βάση κρουαζιέρας στην Τουρκία και ταξιδεύει στα ελληνικά νησιά, με το κέρδος να μένει στη γείτονα χώρα. Ο πρόεδρος του ΝΕΕ Χαρακτηριστική είναι και η δήλωση του προέδρου του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος Γιώργου Γράτσου ο οποίος δηλώνει: «Για πολλές δεκαετίες συντηρούσαμε το cabotage στις κρουαζιέρες και έτσι χάναμε πολλές εκατοντάδες χιλιάδες, και τα τελευταία χρόνια δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως. Προς τιμή της, η σημερινή Κυβέρνηση έκανε την απαραίτητη νομοθετική ρύθμιση. Θα πρέπει όμως ο τύπος της νομοθετημένης σύμβασης, όπως και η παρεχόμενη ασφάλεια στα λιμάνια να είναι κατάλληλα για να εκδηλωθεί ενδιαφέρον για homeporting από τις μεγάλες εταιρείες. Τα πολλά έσοδα για την Ελλάδα θα είναι από το homeporting, όχι από τις προσεγγίσεις». Αναφορικά με την αύξηση που θα παρουσιαστεί φέτος στις προσεγγίσεις και τις αφίξεις επιβατών αυτή οφείλεται καθαρά στις πολιτικές εξελίξεις στη Βόρεια Αφρική, σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΝΕΕ Άλλωστε ξεκάθαρη είναι και η θέση ανώτατων στελεχών της Royal Ceribbean για τις εξελίξεις στην Β. Αφρική. «Όμως, τα προβλήματα με τις χώρες αυτές είχαν αρνητικές επιπτώσεις στη ζήτηση όλων των κρουαζιερών της Ανατολικής Μεσογείου και όχι μόνο για εκείνες που είχαν προσεγγίσεις στην Αίγυπτο. Ελπίζουμε ότι καθώς προχωρούμε προς το 2012 η ζήτηση θα επανέλθει και για αυτό δεν έχουμε επέμβει ακόμη στα σχέδια μας για την επόμενη σαιζόν». ΠΗΓΗ:ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ + 13 Αναδημοσίευση |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου