Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

Αντιδρά το ΝΑΤ στην εκποίηση των παροπλισμένων πλοίων του Αγούδημου

.... είναι μπάχαλο, είναι ακατανόητο και όμως συμφέρει. Όσο κάθονται τα πλοία σε χώρο του ΟΛΠ , χρεώνονται, και αφού δεν έχουν να αρμέξουν άλλα, τα διώχνουν. Αυτό δηλαδή που έπρεπε να κάνουν από την αρχή. Το πράσινο τους ενδιαφέρει για την καλαισθησία του χώρου, οι κουιμπέκες που βρομίζουν δεν τους νοιάζουν εφ' όσον έχουν έσοδα.
Όμως ο ΟΛΠ καλά κάνει. Το ΝΑΤ μας ενδιαφέρει. Απ' όσο γνωρίζουμε τα χρήματα από τον πλειστηριασμό πάνε πρώτα σε κρατικούς οργανισμούς και μετά στους υπόλοιπους. Παρακάτω αναφέρεται ότι θα πληρωθεί πρώτα ο ΟΛΠ.
Όμως και όλα να τα πάρει το ΝΑΤ, δεν φτάνουν για να καλύψουν το χρέος.
Και το ερώτημα είναι ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΝΑΤ ΔΕΝ ΜΕΡΙΜΝΗΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΤΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΣΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΤΟΥΣ??

Στους μικροπλοιοκτήτες πως σταματάτε τα πλοία? για ψύλλου πήδημα?? Άλλο ΝΑΤ είναι αυτό??

Απάντηση δεν θα πάρουμε από κανέναν, διότι η ζημιά έχει γίνει.


Επικαλείται απώλεια εσόδων για το Ταμείο ύψους 27,9 εκατ. ευρώ
Τη νομιμότητα της διαδικασίας επικαλείται ο ΟΛΠ
Στην απόφαση του ΟΛΠ να εκποιήσει τα πλοία «Δημητρούλα», «Ανθή - Μαρίνα», «Ρομίλντα», «Μιλένα», «Μαρίνα», «Ροδάνθη» και «Νταλιάνα», της G.A. Ferries, Αντιδρά το ΝΑΤ. Σύμφωνα με το Ταμείο η επίκληση από τον ΟΛΠ της επικινδυνότητας των συγκεκριμένων πλοίων και η εκ του λόγου αυτού αναγκαιότητα απομάκρυνσής τους από το λιμάνι, συνεπάγεται σημαντική απώλεια εσόδων ύψους 27,9 εκατ. ευρώ.
Από την πλευρά του, ο ΟΛΠ υποστηρίζει ότι πρόκειται για τη μόνη νόμιμη διαδικασία και αντιπροτείνει στο ΝΑΤ να του υποδείξει αν υπάρχει άλλη νομική οδός, «η οποία να απομακρύνει από το λιμάνι τα επικίνδυνα και επιβλαβή πλοία και να μπορεί να εξασφαλίσει τα αναφερόμενα στην επιστολή σας έσοδα, θα παρακαλούσαμε να μας υποδειχθεί».
Σε περίπτωση που υπάρξουν πλειοδότες και για τα επτά πλοία στην κατώτερη τιμή που ζητεί ο ΟΛΠ, το ποσό που θα συγκεντρωθεί θα είναι 8,99 εκατ. ευρώ. Το ποσό αυτό, αφού παρακρατηθούν τα έξοδα του ΟΛΠ, θα κατατεθεί στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων.
Η θέση του  Γ. Ανωμερίτη
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ, Γιώργος Ανωμερίτης υπογραμμίζει: «Με την προβλεπόμενη διαδικασία, την οποία ακολουθούμε, είναι βέβαιο ότι όχι μόνο θα απαλλαγεί ο Πειραιάς από τα σκάφη αυτά, τα οποία λειτουργικά και αισθητικά βλάπτουν το λιμάνι και την πόλη, αλλά θα δώσουν τη δυνατότητα ελλιμενισμού νέων σκαφών, τα οποία από την άνοιξη του 2011 έχουν ζητήσει να ελλιμενισθούν και τα οποία θα δώσουν έσοδα και νέες θέσεις εργασίας». Ακολούθως αναφέρει ότι, αν τα πλοία αυτά δεν απομακρυνθούν το γρηγορότερο, τότε ο ΟΛΠ Α.Ε. δεν δύναται να εξυπηρετήσει τον ελλιμενισμό κανενός νέου σκάφους.
Με δεδομένο ότι οι παλαιές οφειλές προς τα μέλη των πληρωμάτων των πλοίων αυτών έχουν εξοφληθεί με πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση, «η ικανοποίηση των λοιπών πιστωτών και του ΝΑΤ θα προέλθει από το αναμενόμενο τίμημα της εκποίησης, το οποίο, φυσικά, ο ΟΛΠ Α.Ε. θα καταθέσει άμεσα στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων και όχι φυσικά στο δικό του ταμείο», τονίζει και καταλήγει:
«Η διαδικασία που υλοποιείται είναι η μόνη νόμιμη, από δε το τίμημα της εκποίησης είναι δυνατόν να καλυφθούν εν μέρει και οι δικές σας απαιτήσεις. Αν υπάρχει άλλη νομική οδός, η οποία να απομακρύνει από το λιμάνι τα επικίνδυνα και επιβλαβή πλοία και να μπορεί να εξασφαλίσει τα αναφερόμενα στην επιστολή σας έσοδα, θα παρακαλούσαμε να μας υποδειχθεί».
Οι οφειλές της G.A. Ferries
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ), οι οφειλές των επτά πλοίων της G.A. Ferries αναλυτικά έχουν ως εξής:
* Οφειλές από φύλλα εκκαθάρισης ναυτολογίων 4,35 εκατ. ευρώ.
* Οφειλές από καταβληθείσες τρίμηνες αποδοχές στα μέλη πληρωμάτων των πλοίων 3,55 εκατ. ευρώ.
* Οφειλές από ασφάλιστρα ΚΑΕΟ 20 εκατ. ευρώ.
√Επικαλείται απώλεια εσόδων για το Ταμείο ύψους 27,9 εκατ. ευρώ

√Τη νομιμότητα της διαδικασίας επικαλείται ο ΟΛΠ


Στην απόφαση του ΟΛΠ να εκποιήσει τα πλοία «Δημητρούλα», «Ανθή - Μαρίνα», «Ρομίλντα», «Μιλένα», «Μαρίνα», «Ροδάνθη» και «Νταλιάνα», της G.A. Ferries, Αντιδρά το ΝΑΤ. Σύμφωνα με το Ταμείο η επίκληση από τον ΟΛΠ της επικινδυνότητας των συγκεκριμένων πλοίων και η εκ του λόγου αυτού αναγκαιότητα απομάκρυνσής τους από το λιμάνι, συνεπάγεται σημαντική απώλεια εσόδων ύψους 27,9 εκατ. ευρώ.
Από την πλευρά του, ο ΟΛΠ υποστηρίζει ότι πρόκειται για τη μόνη νόμιμη διαδικασία και αντιπροτείνει στο ΝΑΤ να του υποδείξει αν υπάρχει άλλη νομική οδός, «η οποία να απομακρύνει από το λιμάνι τα επικίνδυνα και επιβλαβή πλοία και να μπορεί να εξασφαλίσει τα αναφερόμενα στην επιστολή σας έσοδα, θα παρακαλούσαμε να μας υποδειχθεί».
Σε περίπτωση που υπάρξουν πλειοδότες και για τα επτά πλοία στην κατώτερη τιμή που ζητεί ο ΟΛΠ, το ποσό που θα συγκεντρωθεί θα είναι 8,99 εκατ. ευρώ. Το ποσό αυτό, αφού παρακρατηθούν τα έξοδα του ΟΛΠ, θα κατατεθεί στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων.

Η θέση του  Γ. Ανωμερίτη

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ, Γιώργος Ανωμερίτης υπογραμμίζει: «Με την προβλεπόμενη διαδικασία, την οποία ακολουθούμε, είναι βέβαιο ότι όχι μόνο θα απαλλαγεί ο Πειραιάς από τα σκάφη αυτά, τα οποία λειτουργικά και αισθητικά βλάπτουν το λιμάνι και την πόλη, αλλά θα δώσουν τη δυνατότητα ελλιμενισμού νέων σκαφών, τα οποία από την άνοιξη του 2011 έχουν ζητήσει να ελλιμενισθούν και τα οποία θα δώσουν έσοδα και νέες θέσεις εργασίας». Ακολούθως αναφέρει ότι, αν τα πλοία αυτά δεν απομακρυνθούν το γρηγορότερο, τότε ο ΟΛΠ Α.Ε. δεν δύναται να εξυπηρετήσει τον ελλιμενισμό κανενός νέου σκάφους.
Με δεδομένο ότι οι παλαιές οφειλές προς τα μέλη των πληρωμάτων των πλοίων αυτών έχουν εξοφληθεί με πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση, «η ικανοποίηση των λοιπών πιστωτών και του ΝΑΤ θα προέλθει από το αναμενόμενο τίμημα της εκποίησης, το οποίο, φυσικά, ο ΟΛΠ Α.Ε. θα καταθέσει άμεσα στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων και όχι φυσικά στο δικό του ταμείο», τονίζει και καταλήγει:
«Η διαδικασία που υλοποιείται είναι η μόνη νόμιμη, από δε το τίμημα της εκποίησης είναι δυνατόν να καλυφθούν εν μέρει και οι δικές σας απαιτήσεις. Αν υπάρχει άλλη νομική οδός, η οποία να απομακρύνει από το λιμάνι τα επικίνδυνα και επιβλαβή πλοία και να μπορεί να εξασφαλίσει τα αναφερόμενα στην επιστολή σας έσοδα, θα παρακαλούσαμε να μας υποδειχθεί».

Οι οφειλές της G.A. Ferries

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ), οι οφειλές των επτά πλοίων της G.A. Ferries αναλυτικά έχουν ως εξής:

* Οφειλές από φύλλα εκκαθάρισης ναυτολογίων 4,35 εκατ. ευρώ.

* Οφειλές από καταβληθείσες τρίμηνες αποδοχές στα μέλη πληρωμάτων των πλοίων 3,55 εκατ. ευρώ.

* Οφειλές από ασφάλιστρα ΚΑΕΟ 20 εκατ. ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: