..η ιστορία λένε επαναλαμβάνεται.
Τους διώχνουμε με τα καμώματα μας, και μετά θα τους παρακαλάμε πάλι να έλθουν και θα τους τα σκάμε πάλι με επιδοτήσεις κλπ. Άλλο δηλαδή που δεν θέλουν οι επιδοτούντες, διότι θα πάρουν και το κάτι τις..
Ο Κανελλόπουλος στην γιορτή των Χριστουγέννων προ δεκαετίας είπε στο προσωπικό... εάν θα αντέξουμε ως το 2010, θα είναι επιτυχία.
Και όμως το ρεπορτάζ αυτό , έπρεπε να βγεί πιο μπροστά.
Διότι είναι γνωστά αυτά τα θέματα για όσους είναι στον περίγυρο.
Έχουν την δύναμη να βάζουν έκτακτη εισφορά, και δεν έχουν το θάρρος να κόψουν την παχυλή αποζημίωση. ΟΥΣΤ
Βέβαια, επειδή εδώ είμαστε ερωτευμένοι με την θάλασσα και την ναυτιλία, πονέσαμε λιγάκι..
Γνωρίζουμε πόσα βαπόρια με Ελληνικά πληρώματα απασχολούνται στον Τιτάνα, και όταν αναχωρήσει τι θα γίνουν??
Να σας πω, οι εγκαταστάσεις του θα γίνουν αποθήκες, θα φέρνουμε το τσιμέντο από την Αλβανία, και από την Τουρκία, όπως αυτό γίνεται σήμερα.
Εδώ και 20 χρόνια, έλεγα υπάρχουν τρόποι να χαμηλώσουν το κόστος με την σύμφωνο γνώμη των εργαζομένων, αλλά τότε οι φίλοι μου σκληροπυρηνικοί της φάπας ( όπως αποδείχθηκε) γελούσαν.
Να λοιπόν που τώρα τα χάνουμε όλα, και οι καμπρονες που τότε φώναζαν τώρα λουφάζουν σαν τις κότες.. αλλά είπαμε .. τα @αμημένα τα παντελόνια..
Όμως και ο “Τιταν” ιδιοκτησίας Κανελλόπουλου – Παπαλεξόπουλου – σύμφωνα με πληροφορίες του “Πρώτου Θέματος” εξετάζει να μεταθέσει την έδρα της στην Αίγυπτο, στην Ελβετία ή στην Κύπρο.
Η τσιμεντοβιομηχανία που έχει μακρά παραμονή στην Ελλάδα επιβαρύνθηκε πέρυσι με 20 εκατομμύρια ευρώ μόνο από την έκτακτη εισφορά. Ο Τιτάνας γεννήθηκε το 1902 και σήμερα έχει παραγωγική και εμπορική παρουσία σε 12 χώρες ενώ απασχολεί συνολικά 6.000 εργαζόμενους με τζίρο 1,5 δισ. ευρώ το χρόνο.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου