...η πονεμένη αυτή ιστορία, δεν περιγράφεται, έστω και αν την έχει ζήσει κάποιος...περισσότερο δύσκολο να οργανώσεις έρευνα και διάσωση, όταν το πλοίο και η θάλασσα δεν είναι του χεριού σου. Ας το αφήσουμε λοιπόν όπως είναι, ελπίζοντας ότι οι διοικούντες και οι πολιτικάντηδες θα βάλουν μυαλό. Αν και οι πρόσφατες διεργασίες και αναιρέσεις με το ΛΣ δεν αφήνουν και πολλά περιθώρια
Τρίτη, 28 Σεπτέμβριος 2010, 11:23
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ
Γιατί οι άνθρωποι ηρωποιούνται μετά θάνατον??
ήρωες είναι όλο το προσωπικό του λιμεναρχείου, οι κάτοικοι, οι Πλοίαρχοι και τα πληρώματα των πλοίων που έσπευσαν για βοήθεια.
Μικροί η μεγάλοι έχει σημασία?
Αφορμή για να σας γράψω (αν και ακολουθώ την ιντερνετική συνταγή σας... σε όποιον του αρέσει), πήρα από το μπλογκ που έκανε την αναφορά για τα εναέρια μέσα διάσωσης.
Τα σχόλια μου για το μπάχαλο του επωνομαζόμενου Θαλάμου επιχειρήσεων, τα έχω αφήσει στον πάτο της θάλασσας, και ελπίζω ότι τα πράγματα θα έχουν εξελιχθεί προς το καλλίτερο 10 χρόνια μετά. Η ευχή.. να μην ξανασυμβεί... δεν είναι αρκετή για να σώζει ζωές.
Θα πω μόνο, ότι εάν άφηναν τα ελικόπτερα να προσεγγίσουν αμέσως μετά την είδηση του ναυαγίου θα είχαν σωθεί πολύ περισσότεροι, πιθανώς.
Τα παρακάτω ερωτήματα μπορεί να έχουν δημοσιογραφικό ενδιαφέρον.
1. Για ποιο λόγο βρισκόταν ο Εγγλέζικος στόλος στο σημείο που αναφαίρεται?
2. Υπήρχαν και πλοία άλλων κρατών στην περιοχή? Για ποιο λόγο?
3. 5 ημέρες εμπρός η πίσω, έγιναν ναυτικά ατυχήματα στον Ελλαδικό χώρο ( ιδιαίτερα Αιγαίο)
4. Εάν ναι, πόσα και ποια ήταν η αιτία?
Ατυχής συγκυρία είναι έκφραση που λέγεται, όταν δεν μπορούμε να εξηγήσουμε ένα άτύχημα, και βέβαια, όταν η ατυχής συγκυρία βασιλεύει,
η λογική περισσεύει.
Ευχαριστώ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΥΤΑΚΙΔΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου