Ένα από τα μεγάλα κακά που ταλανίζει τον Έλληνα Πλοίαρχο. Αλλά κύριε πρόεδρε, αυτό δεν γίνεται κάθε μέρα. Ο Πλοίαρχος όμως υποβαθμίζεται καθημερινά αφού δεν μπορεί να μαζέψει υπηρεσία , και γιατί παρακαλώ μόνο σε Ελληνική σημαία η κοινοτική ( άντε βρέστη) όταν δεν σου παρέχουν το δικαίωμα της εξέλιξης?? Γιατί οι Πλοίαρχοι και οι μηχανικοί παραμένουν θύματα μιας αραχνιασμένης πολιτικής, που μάλιστα δεν έχει και ταίρι? Είναι πολλά κύριε πρόεδρε (των Πλοιάρχωντης ακτοπλοίας) για τα οποία δεν βγάζετε μιλιά, άλλως τε και το καλλίτερο στοιχείο για να περάσετε από το προεδρείο. Το GT εφαρμόζεται διεθνώς, στην Ελλάδα έχει παραμείνει το GRT. Το ΝΑΤ κάνει κρατήσεις Πλοιάρχου αλλά αποδίδει ανάλογα με το δίπλωμα. Ποιος κλέβει ποιόν?? Στου κουφού την πόρτα, όσο θέλεις βρόντα.. αλλά και την σπας και μπαίνεις μέσα. Βέβαια, η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται, και δεν είναι παράξενο που δεν έχει φανεί ακόμα. Μακάριοι οι εν τη θαλάσση αδελφοί ΠΕΠΕΝ: "Η εύκολη λύση της δαιμονοποίησης του πλοιάρχου..." Δευτέρα, 23 Αυγούστου 2010 marinews |
Η Πανελλήνια Ένωση Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού με αφορμή την προσαγωγή στον Εισαγγελέα Σύρου του πλοιάρχου του Highspeed 1 μετά τη βλάβη που παρουσιάστηκε στη μηχανή του πλοίου εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση: «Για μια ακόμη φορά επιβεβαιώνεται στην πράξη η εύκολη λύση της δαιμονοποίησης του πλοιάρχου, στο πρόσωπο του οποίου αβασάνιστα και αστήριχτα πέφτουν όλα τα δεινά. Η στοχοποίηση στο πρόσωπο του πλοιάρχου του HIGH SPEED I είναι αυτή τη φορά «αναβαθμισμένη», αφού οδηγείται κρατούμενος από την Τήνο στη Σύρο, φορτωμένος και με κακουργηματική μάλιστα δίωξη, ενώ ακόμα δεν είναι γνωστό, όχι μόνο τι προκάλεσε την πυρκαγιά στο πλοίο αλλά και πώς μπορούσε ο άνθρωπος αυτός να γνωρίζει ότι θα εκδηλωθεί αυτή , όταν : Α) Λίγες μέρες πριν το πλοίο είχε δοκιμαστεί και είχε κριθεί ότι μπορούσε να ταξιδεύει ασφαλώς. Β) Είχε εφοδιαστεί με τα απαραίτητα πιστοποιητικά από τις αρμόδιες Αρχές, μέσα από τα οποία προέκυπτε η αξιοπλοΐα του. Αντί δηλαδή αν γίνει μια εξονυχιστική και σε βάθος έρευνα για το τι προκάλεσε το ατύχημα στο πλοίο και να καταλογιστούν οι ευθύνες εάν και όπου υπάρχουν, ανακαλύπτεται στη στιγμή ο εύκολος στόχος, ο πλοίαρχος, του φορτώνονται στη πλάτη όλα τα βάρη, διαπομπεύεται και ταλαιπωρείται άδικα, την στιγμή μάλιστα κατά την οποία διαχειρίστηκε την κατάσταση με τον καλύτερο τρόπο. Αναρωτιόμαστε, πότε επιτέλους θα πάψει ο πλοίαρχος να είναι ο μόνιμος στόχος πάνω στον οποίο ξεσπάει ο καθένας. Πότε επιτέλους θα γίνεται ουσιαστική και όχι επικοινωνιακή διαχείριση τέτοιων περιστατικών τόσο από τις αρχές όσο και από την Δικαιοσύνη, την οποία σεβόμαστε. Η πλοιαρχική τάξη δηλώνει ότι η υπομονή της έχει πλέον εξαντληθεί για τις αδικίες και τις προσβολές που υφίσταται και είναι πλέον καιρός η Πολιτεία να αντιμετωπίσει το πρόβλημα στην ρίζα του». |
Τρίτη 24 Αυγούστου 2010
ΠΑΧΙΑ ΛΟΓΙΑ ΦΡΟΥΔΕΣ ΕΛΠΙΔΕΣ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου