και εγώ δεν έχω καμμία αντίρρηση με τα γραφόμενα, αλλά πως η δημ/φος είχε ακούσει καλά λόγια για τον κ Βαρβατέ? Δηλαδή τώρα που δεν έχει σχέση με τα πλοία, άλλαξε η γνώμη της?
Από τους πρώτους διδάξαντες την πρόσληψη αλλοδαπών πληρωμάτων σε Ελληνική σημαία και πλόες εσωτερικού είναι η εταιρεία του κ Βαρβατέ, σύμφωνα με τα λεγόμενα φίλου ναυτικού.
Μια ματιά και στις καταγγελίες που έιχαν γίνει για κακοπληρωμή και άλλα, θα έβαζαν τα πράγματα σε τάξη στον αναγνώστη.
Αλλά, μια και ο κ Βαρβατές συμφωνεί με την ΠΝΟ, ας μας πεί πόσους Έλληνες Ναυτικούς έχει στα πλοία του?
Τώρα, όσο για την προτροπή της δημ/φου, ο Ιταλός να ακούσει τον δικό μας, μάλλον την πάτησε, διότι πιθανόν μέχρι τώρα που δούλευαν τα πλοία, την ιδέα να την είχε ρίξει ο δικός μας.
Αυθαίρετη σκέψη? Θα δείξει
ΕΦΟΠΛΙΣΤΗΣ, ΝΙΚΟΣ ΒΑΡΒΑΤΕΣ : ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ "ROPAX 1 " -"ROPAX 2 " ΤΑΣΣΟΜΑΙ 100% ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΠΝΟ !
Είχα ακούσει πολύ καλά λόγια για τον εφοπλιστή κ.Νίκο Βαρβατέ τον πρόεδρο της της Ένωσης Εφοπλιστών Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων (ΕΕΝΜΑ).
Και όταν, του απευθύνθηκα, μέσα απο το άρθρο μου, για το σημαντικότατο πρόβλημα, με τα επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία, "ROPAX 1" και " ROPAX 2 " , το έκανα, ακριβώς, για αυτό τον λόγο.
Για να βοηθήσει στην υπόθεση αυτή, καθώς, από δελτίο τύπου της " ADRIATIC LINES ", του περασμένου Νοεμβρίου, είχα ενημερωθεί και εγώ, όπως, όλοι οι ναυτιλιακοί συντάκτες, πως, η κόρη του συμμετείχε στο Δ.Σ της εταιρείας.
Σήμερα, μίλησα με τον κ.Βαρβατέ και χάρηκα ειλικρινά- όταν, το γράφω αυτό, εγώ, για έναν εφοπλιστή, έχει , όπως όλοι γνωρίζετε, μια ιδιαίτερη σημασία-που μου διευκρίνισε, ότι με τον Ιταλό,ΜΑΡΚΟ ΑΛΜΠΕΡΤΙ έχει η οικογένειά του φιλική σχέση και για αυτό τον λόγο, μπήκε η κόρη του στο Δ.Σ.
Ενώ, ο ίδιος προσπαθούσε και προσπαθεί να βοηθήσει στο θέμα, που προέκυψε, εξηγώντας στον Ιταλό, πως, η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία έχει απόλυτο δίκιο σε αυτά, που υποστηρίζει και πως, ξεκάθαρα η SOLAS αναφέρει ότι το πλοίο , πού επιβιβάζει , πάνω από 12 επιβάτες, είναι επιβατηγό και όχι RO-RO.
Ελπίζω, αν και το βλέπω δύσκολο, καθώς, ο Ιταλός,ο κ.΄ΜΆΡΚΟ ΑΛΜΠΕΡΤΙ συμβουλεύεται έναν ποινικολόγο και όχι έναν ναυτιλιακό δικηγόρο, όπως του συνέστησε και πολύ σωστά, ο κ.Βαρβατές, πως, θα αντιληφθεί ο πλοιοκτήτης ότι κάνει λάθος και θα υποχωρήσει, πηγαίνοντας στο τραπέζι διαλόγου με την υπουργό κ. Λούκα Κατσέλη και τους συνδικαλιστές της ΠΝΟ , ΠΡΟΚΕΙΜΈΝΟΥ ΝΑ ΕΞΕΥΡΕΘΕΊ ΛΎΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ "ROPAX".
Άλλωστε, ο κ.ΝΙΚΟΣ ΒΑΡΒΑΤΕΣ, λόγω της φιλικής οικογενειακής τους σχέσης, του εξήγησε, όπως μου είπε και συνεχίζει να προσπαθεί να τον κάνει να κατανοήσει , πως υπάρχει, η Συμφωνία των Αθηνών και πως, ο καπετάν Γιάννης Χαλάς έχει απόλυτο δίκιο να επιμένει, όπως και όλοι οι συνδικαλιστές της ΠΝΟ.
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑ και ο εφοπλιστής κ.Νίκος Βαρβατές το ενστερνίζεται αυτό και είναι στο πλευρό τους.
Το θέμα είναι να μην φέρει ακόμα πιο δυσάρεστα αποτελέσματα η απειρία του Ιταλού.
Ας ακούσει επιτέλους τον κ.Βαρβατέ !!!
ΤΟ ΕΥΧΌΜΑΣΤΕ !
Πόπη Χριστοδουλίδου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου