Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 11 Αυγούστου 2024

ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ ΣΤΗΝ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ - ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ..

Αυγ 7/8/24

....να διαβάζεις και να χτυπάς την κεφαλή σου κατακόρακα...

Υπάρχει μία τάση... ναι μεν στην θάλασσα αλλά όχι στα καράβια, αλλά στις βάρκες. Εκμετάλλευση στα άκρα από Ελληναράδες...

Διαβασμένο από την σελίδα των σκιπερς στο φατσοβιβλίο, χωρίς διάψευση μέχρι τώρα.

+++
Σκίππερ και πληρώματα τουριστικών σκαφών

Andy Tzoutzoukos  · 5 ώρ.  · 

Εχθές στην Σαντορίνη ο εργοδότης της Santorini sailing επιτέθηκε χωρίς λόγο και αιτία σε εμένα τον Ανδρέα Καραγιάννη skipper της caldera yatching ενώ περπατούσα.με γρονθοκόπησε και μετά με έσπρωξε και έπεσα πάνω σε σκάφος και μετά θάλασσα ήδη υπέβαλα μήνυση.το αναφέρω και προτρεπο όλους τους συναδέλφους μακριά από τον εν λόγο κύριο δούλευα εκεί πριν 3 χρόνια παραιτήθηκα λόγο μη τήρησης τον συμφωνιών και η συμπεριφορά προς τους υπαλλήλους του είναι απαράδεκτη σου φέρετε σαν να είσαι σκλάβος.του έχω απογορευσει να με πλησιάζει και να μου μιλάει από πέρσι παρόλα αυτά εχθές με πλησίασε με το αμάξι και έγινε ο εξής διάλογος όπου Α αυτός όπου Ε εγώ. Α:Ε μεν να σου πω Ε: ακούω Α: μου είχες πει πέρσυ να μην σου μιλάω Ε:ναι και συνεχίζουμε Α: δεν θα μιλάς στο VHF E: αυτό δεν γίνεται.πηγαινη με το αμάξι παρακάτω και γυρνάει Α: άκουσες δεν θα μιλάς στο VHF Ε:αυτά που ξέρεις να τα ξεχάσεις εδώ είσαι αφεντικό στη θάλασσα είσαι καπετάνιο και μιλάμε στ vhf και τότε έρχεται και με χτυπάει.σας προτρεπο όλους να μην εργαζόμαστε με τέτοιους ανθρώπους .

Σταύρος Ζακυνθινός

Μακριά από το νησί και από αυτούς τους εργοδότες να τους κλείσουν όλα τα μαγαζιά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: